20. siječnja 2017.

Moja večernja rutina #3

Pozdrav dragi moji, nadam se da ste dobro.

Nakon što sam u svom drugom postu na ovom blogu  pisala o svojoj jutarnjoj rutini koju možete pročitati ovdje, odlučila sam Vam nešto reći i o svojoj večernjoj rutini.





U slučaju da moram skinuti make up tu svoj posao savršeno odrađuje S.fresh Baby face Make - Up Remover. Blazinicu lagano namočimo u vodu i zahvatimo malo kreme. Krema je namijenjena za sve tipove kože, ugodnog mirisa bijele čokolade. Koža nakon upotrebe ostaje mekana i blistava. Odlično skida maskaru, ne peče za oči.
Svakako bi ju željela ponovno nabaviti kad ju potrošim , ako ju uspijem pronaći.
Pakirana je u čvrstu plastičnu kutijicu od 100 ml, a cijena joj je oko 50 kn.
Jedini nedostatak što je razumljivo s obzirom da je na bazi shea maslaca topi se na višoj temperaturi tako da baš i nije pogodna za putovanja. Ovu kutijicu imam od ljeta i zbilja dugo traje i isplati se svake kune.








SASTOJCI:






Nakon što skinem make up, lice umijem pjenom od Avon nutraeffects self -foaming face wash.
I o ovoj pjeni sam pisala u jednom od mojih postova koji možete pročitati ovdje.
Uglavnom pjena je nježna za lice, laganog i svježeg mirisa. Proizvod je pakiran sa pumpicom i jedan stisak pumpice je dovoljan za umivanje cijelog lica. Lice ostaje osvježeno i lagano zategnuto.




Ponekad u kombinaciji sa pjenom koristim i konjac spužvice . Njih sam također već spominjala u postu Moja jutarnja rutina .  Ovisno o potrebama svoje kože koristim Avonovu bijelu za sve tipove kože ili Ebelin crnu za masnu i mješovitu kožu. Makar moram priznati da mi je nekako bijela više prirasla srcu.



Nakon završenog umivanja lice pobrišem Mixa  Anti - Imperfection tonikom za lice bez alkohola.
Već sam imala ovaj tonik i jako sam zadovoljna. Ne isušuje lice, laganog je mirisa te ostavlja lice svježim i čistim. Sadrži cink koji je jako dobar za kožu sklonu nepravilnostima i prištićima.
Tonik je bez parabena, nije komedon i pogodan je i za osjetljiviju kožu.





SASTOJCI:





Cijena za 200 ml je oko 40 kn.

I za kraj dolazi Mixa Hyalurogel light krema.  Koristim ju tek oko dva tjedna, ali moram priznati da mi se jako sviđa.  Ugodnog i nježnog je mirisa, pakirana u minimalističku staklenu kutijicu od 50 ml. Cijena oko 50 kn. Ja sam svoju nabavila kad je u Bipi bila akcija kupi dva Mixa proizvoda + jedan gratis.
Brzo se upija u kožu, koja nakon nje ostaje mekana , glatka i nježna. Kupila sam ju jer mi  je koža u ovim zimskim mjesecima bez obzira što je mješovita do masna pomalo izgleda suho i bez tonusa, te dehidrirano što sam dosta i sama kriva jer općenito pijem premalo vode i tekućine.









SASTOJCI:






Što se vrata tiče na njega nanosim kreme koje koristim i na licu ili Avonov planet spa serum koji sam isto spominjala ovdje . Koristim ga već oko dva mjeseca i primjećujem da mi je vrat lagano zaglađeniji. Žao mi je što nisam napravila sliku prije početka korištenja i nakon što potrošim bočicu da mogu usporediti da li se stvarno vide neke promjene ili je to na mojoj psihološkoj bazi 😀.
Ne znam da li ću ga kupiti ponovno, možda ako ga uhvatim opet na nekoj super akciji.





* slike su napravljene mobitelom Samsung Galaxy Grand Neo Plus


Što Vi mislite o ovim proizvodima, da li Vam se sviđaju?

Da li volite ovakvu vrstu postova?

Velika 💋 do novog posta, voli Vas Beauty & fashion


Nema komentara:

Objavi komentar