26. srpnja 2017.

Avon Mark Gel Shine lak za nokte # 33

Dragi moji kozmetoljubci, oni koji me prate mogli su primijetiti da u zadnje vrijeme dosta gunđam na trajnost lakova, kako se brzo ljušte i kako nisu postojani.
Izgleda da sam napokon pronašla lak koji me je razuvjerio u to. Radi se o Avon Mark Gel Shine laku za nokte.










Lak dolazi u kartonskoj crnoj kutijici i u staklenoj bočici od 10 ml. Cijena mu je oko 50 kn, ali ga se može nabaviti na akciji po cijeni od oko 25 kn, koliko sam ga ja platila.

Proizvođač obećava:

* intenzivan sjaj
* nije potrebna UV lampa
* skida se poput običnog laka za nokte

Lak sam uzela u nijansi  Violaceous, to je nježna bež nijansa.
Prvo što mi se svidjelo je četkica kojom se lak dobro nanosi, malo je rjeđi pa je potrebno nanijeti dva sloja za dobru prekrivenost.
Lak mi se svidio jer mu je trajnost oko 5 dana prije nego se počne lagano skidati i to samo na vrhovima noktiju. Uz sve svakodnevne kućanske poslove i bez dodatnog zaštitnog sloja za dužu trajnost.

Vjerujem da ću se u budućnosti počastiti i nekom malo odvažnijom nijansom,  na koju se inače teško odlučujem baš zbog toga što mi se lakovi brzo skidaju.








Rok upotrebe je 3 godine od datuma proizvodnje.

SASTOJCI / INGRIDIENS:

BUTYL ACETATE,ETHYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ACETYL TRIBUTYL CITRATE,ADIPICACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITICANHYDRIDE COPOLYMER, ISOPROPYL ALCOHOL, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, STEARALKONIUM BENTONITE, BENZOPHENONE -1, SILICA, DIACETONE ALCOHOL, OLEIC ACID,TRIMETHYLPENTANEDIYL DIBENZOATE, CARTHAMUS TINCTORIUS
( SAFFLOWER), SEED OIL, PERSEA GRATISSIMA ( AVOCADO) OIL, POLYETHYLENE, PHOSPHORIC ACID,STEARALKONIUM HECTORITE, ALUMINA, TIN OXIDE, BHA, [ +/-CI 15850, CI77891, CI 19140, CI 77266 ( NANO), CI77492, CI 77499, CI 77742, CI 77007,MICA, CI 15880, CI 77510, CI 42090] <GL 1684>



Kako se Vama sviđa ovaj lak za nokte?
Da li bi ga isprobale, ako već niste?

Velika 👄 do slijedećeg posta
Vas Beauty & fashion





2 komentara:

  1. Divna boja, lijepo stoji :) imam njihov kao bordo-presijava kao galaxy, bb7u1 nude i kričavo rozi, super su mi :) i jedan kričavo crveni avon true :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja bi htjela sebi nabaviti Very Berry čini mi se da je to kao neka boja vina, Pddiwinkles mi se čini zanimljiva kao neka sivkasto-plavkasta, a pošto sam ljubiteljica nude nijansi lijepe su mi i Surebet, Sheer Love i Dazzle Pink, makar me nešto vuće i So Jelly ljubičasta nijansa.Avon True mo isto oma ok nijanse kao i BB 7u 1

    OdgovoriIzbriši