23. studenoga 2016.

Anew Ultimate supreme dual elixir #3


Pozdrav, djevojke, žene, majke...

Danas Vam donosim jedan novitet iz Avona. Radi se o Anew  ultimete supreme dual elixiru.
Iako je namijenjen koži 45 + nisam mogla odoljeti da ga ne isprobam, pa sam naručila Avon testere. Baš me je privukla njegova formula u dvije faze (serum i ulje). Ja sam ga koristila samo navečer makar se preporuča korištenje i ujutro, ali s obzirom da je namijenjeno starijoj koži nisam željela pretjerivati.



Prije nanošenja potrebno je obje formule pomiješati na dlanu. Brzo se upija u kožu i jako je ugodnog mirisa. Koža ujutro mi je bila lijepa, mekana i svježa. Serum bi posebno preporučila osobama sa suhom, tankom kožom sklonom borama jer mislim da ju fino hrani i obnavlja.



Serum sadrži: ekstrakt crnog bisera, minerale zlata, najveću koncentraciju Celluvive kompleksa
- djeluje unutar stanica kože, pomaže u obnovi unutarnjih oštećenja
uzrokovanih starenjem


Ulje  je kombinacija  5 različitih ulja: arganovog, ulja ruže, ulja baobaba, ulja marakuje
- nadopunjuje strukturu kože te jača i štiti kožu od oštećenja iz okoline




Pišite mi da li ste već isprobali ovaj serum, kakvi su Vam dojmovi.
Imate li neke svoje favorite?

Voli Vas vaša Beauty & fashion, pusa do slijedećeg posta :)



Nema komentara:

Objavi komentar