2. prosinca 2016.

Avon nutraeffects active seed complex pjena za umivanje i balance krema za lice #6


Pozdrav drage moje djevojke, žene, majke... i svima koji pratite moj blog

Danas ću Vam pisati o Avonovoj nutraeffects active seed complex pjeni za umivanje i balance gel kremi.




Nakon što sam potrošila S.fresh Apricot Cheeks  peeling za lice počela sam koristiti Avon nutraeffects pjenu za umivanje. Pjena dolazi u pakiranju od 150 ml, na pumpicu je što mi se jako sviđa . Jedna pumpica dovoljna je za umivanje lica. Pjena je namijenjena za normalnu do mješovitu kožu, makar mogu ju koristiti i oni sa osjetljivom kožom jer je bez sapuna,  parabena i boja. Svježeg je mirisa, nježna i ugodna za kožu. Prikladna za sve dobne skupine. Cijena joj je oko 49 kn ja sam ju uhvatila na akciji za 15 kn.




Na slici je istisnuta cijela pumpica proizvoda, ali moguće je doziranje i po potrebi ga možete istisnuti i manje. Lice nakon umivanja ostaje mekano i glatko, mrvicu zateže i potrebno je koristiti kremu.

SASTOJCI:




Avon Balance gel krema je pravo otkriće za moju mješovitu do masnu kožu. Koža nakon nanošenja je fino matirana, naravno da nakon nekog vremena masnoća ipak izađe na površinu ali to nije onaj mašćobasti 😃 izgled već koža ima zdravi sjaj. Gel krema pomaže u održavanju ravnoteže kože i umanjuje vidljivost pora. Vodenaste je teksture i brzo se upija. Nanosim ju ujutro i navečer na područje lica i vrata ( iako je ova gel krema predviđena kao noćna, krema postoji i kao dnevna, ali mislim da nije na bazi gela). Prikladna je i za osjetljivu kožu, jer je bez parabena i boja. Ne sadrži ulja. Ugodnog je mirisa. Kremica dolazi u staklenoj teglici od 50 ml., ispod poklopca ima zaštiti plastični pokrov. Meni kutijica izgleda baš fino, jednostavno i elegantno. Redovna cijena joj je 65 kn, ali može se naći na akcijama pa dođe oko 50-ak kn.




SASTOJCI:







Da li ste Vi koristile koji od ova dva proizvoda? Kako Vam se sviđaju?
Pišite mi svoje komentare i dojmove!!!
Hvala na čitanju, voli Vas Vaša Beauty & fashion 💙💚💛💛💜

Nema komentara:

Objavi komentar