14. siječnja 2019.

Coloricon wet n wild Nude Awakening #86

Dragi moji kozmetoljubci s obzirom da ovaj post čeka već neko vrijeme na objavu sa zakašnjenjem vam želim čestitati 2019.
Neka Vam se ostvare svi oni snovi koje ste sanjali te da 2019. obilježi nove koji će se uskoro ostvarirti.
Danas Vam pišem post o jednoj wet n wild paletici. Radi se o Coloricon Nude Awakening paleti koja se sastoji  od  10 panova sjenila.
Ova paleta dolazi u raznim nijansama (My Glamour Squad, Rosé in the Air, Comfort Zone, Not a Basic Peach, V.I. Purple, Cosmetic Collsion, Stop Playing Safe i moja Nude Awakening ) možete ih pogledati na stranici wet n wild .
Naravno kod nas ova paleta nije došla u svim nijansama tako sam ja u Bipi pronašla samo: Confort Zone, Rosé In The Air i već spomenutu Nude Awakening za koju sam se odlučila jer najviše koristim nude nijanse, makar i ostale dvije su mi krasne.









Pročitaj više >>

Wet n wild Coloricon palete pakirane su u jednostavnom plastičnom pakiranju koje je zaštičeno sa više naljepnica tako da možete biti sigurni kako sjenila nitko nije dirao prije Vas.
Dolazi u količini od 10 g i vrijeme preporučenog korištenja je 24 mjeseca od otvaranja.
Nije testirana na životinjama i cijena joj je nekih tridesetak kuna.
Kao što sam već napisala paleta se sastoji od 10 panova sjenila od kojih su 5 sjenila mat, a ostalih 5 nijansi shimmer finisha.






Sjenila su mekana pod prstima i lijepo pigmentirana. Tokom bledanja nijanse ne mijenjaju ton i da se lijepo raditi sa njima. Sjenila se uglavnom ne truse. Nijansa koja mi se najviše kod šminkanja trusila je najsvjetlija bež mat i mislim da ću nju najprije uspjeti potrošiti. Možete ju vidjeti na  slici ispod treća po redu na swachu , a u paleti odmah ispod palete za tranziciju.








 




Paleta je idealna za kreiranje dnevnog i večernjeg looka. Preporučila bi ju za nošenje na putovanje jer mislim da sa ovom jednom paletom možete kreirati razne kombinacije na očima.
Na stražnoj strani pakiranja naznačeno je koje boje se preporučuji za koji dio kapka tako da je sama palete idealna i za početnike u šminkanju.








Uglavnom smatram da je wet n wild  Nude Awakening jedna sasvim solidna drogerijska paletica po pristupačnoj cijeni.


Da li ste isprobale koju wet n wild paleticu?
Da li koristite wet n wild proizvode?






👄 do slijedećeg posta
💓 Vas Beauty & fashion





Nema komentara:

Objavi komentar