22. listopada 2019.

Silverex exclusive krema za problematičnu kožu lica #100

Dragi moji kozmetoljubci, danas Vas želim upoznati sa Silverex kremom za problematičnu kožu lica.

Silverex proizvodi su na bazi srebra, nisu testirani na životinjama,ne sadrže konzervanse, parabene, dodatne sintetičke mirise i bojila te nisu komedogeni.
Već sam imala prilike isprobati Silverex četkice za zube, a dojmove o njima možete pročitati u ovom postu.









RIJEČI PROIZVOĐAČA:

Silverex exclusive kremu čini više od  98% prirodnih sastojaka iznimno viskoke kvalitete koji ne iritiraju kožu.

SREBRO - uloga srebra je antibakterijska, srebro iz kreme ne prodire u kožu već se zadržava na površini te na taj način ćisti, umiruje smanjuje alergijske reakcije i štiti kožu od negativnih vanjskih utjecaja.

URSOLIC ACID - protuupalnim djelovanjem znatno smiruje područja zahvaćena upalom, iritacijom ili oštećenjem. Zahvaljujući svom antioksidativnom djelovanju koža postaje glatka,čista i zdrava.
Učinkovito djeluje protiv mikroba.

MASLINOVO ULJE - bogato vitaminom A i E koji imaju antioksidativno djelovanje, izuzetno pogodno za dehidriranu, upaljenu  kožu, a pritom smanjuje svrbež i osipe te kožu čini elastičnom  i glatkom te spriječava prve znakove starenja.

ULJE SUNCOKRETA - zacjeljuje oštećenja na koži, hidratizira, rtegenerira te njeguje. Također je poznato po svom adstrigentnom djelovanju (sužavanju pora) i regulaciji masnoće. Posjeduje protuupalno djelovanje.

KARITE (SHEA) MASLAC - stvara film na koži koji sprječava gubitak vlage, lako prodire u kožu, ne začepljuje pore te koža može disati.
Sadrži vitamine A, C,D, E i Fte proteine i minerale, a jako je dobar kod raznih kožnih oboljenja seboreja, psorijaza,ekcemi, akne, atopijski dermatitis.









Krema dolazi u jednostavnoj  tubici od mekane plastike u količini od  50 ml.
Tuba je dodatno zapakirana u kartonskoj kutijici na kojoj se nalaze svi podaci o kremi, načinu korištenja , sastojcima te roku trajanja.
Na samom vrhu tubice otvor je zaštićen folijom što je dobro jer znate da kremu prije Vas nitko nije otvarao.








Silverex krema je bež boje sa sitnim  zrncima koja se ne osjete na koži. Lagane, hidratantne, nemasne teksture te blagog i ugodnog mirisa. Za cijelo lice je dovoljna mala količina jer se vrlo dobro razmazuje.






Silverex kremu  koristim već mjesec i pol dana tijekom jutarnje i večernje rutine nakon čišćenja lica.
Moja koža lica je mješovita do masna, pomalo dehidrirana. Imam ponešto  proširene pore ,mitesere, zatvorene komedone, a akne mi se pojave usljed hormonalnih promjena, ali ništa pretjerano.
Taman nakon mora koža lica mi se ponešto pogoršala i kada mi je krema stigla u rujnu bilo je pravo vrijeme za testiranje. Silverex krema se upija u kožu odmah po nanošenju te je samim tim i dobra podloga prije nanošenja šminke. Koža nakon nanošenja kreme je glatka na dodir, hidrirana te se nije ništa više mastila. Već u prvom tjednu korištenja primjetila sam glađu teksturu kože lica te su se umanjile neke nepravilnosti. S obzirom da nisam imala neke tvrdokorne akne ne mogu potvrditi kako bi djelovala na njih, ali neka crvenila i sitniji prištići su se smirili. Te sam primjetila brže zacjeljivanje nekih krastica od šušenja prištića i da na tim mjestima ne ostaju ožiljci. Zatvoreni komedoni su se smanjili.






Silverex preporučuje korištenje od 3 mjeseca uz upotrebu njihovog sapuna kod problema sa aknama.
Ova koičina kreme od 50 ml uz jutarnje i većernje nanošenje izdržala bi otprilike dva mjeseca jer primjećujem da joj se polako bliži kraj.
Bilo bi odlično kada bi ovakva krema sadržavala i SPF pa bi to bila jedna kompletna zaštita kako tokom ljeta, ali i cijelu godinu.

Osobno sam zadovoljna kako krema djeluje na moju kožu i koristila bi ju ponovno.
Sviđa mi se kako hidratizira, te ne izaziva nikakve neželjene reakcije, već mi je poboljšala teksturu kože lica.

Silverex kremu možete nabaviti na njihovom web shopu , a cijena za 50 ml je 136,00 kn.




Da li ste već isprobali Silverx exclusive kremu za problematičnu kožu ili neki drugi Silverex proizvod?

Koji su Vaši dojmovi pišite mi u komentarima







*PR proizvod


👄do slijedećeg posta
💓 Vas Beauty & fashion









Nema komentara:

Objavi komentar