2. ožujka 2017.

NEW IN veljača / February 2017. #11

Bok dragi moji, danas ću Vam predstaviti svoje novitete u veljači. Našlo se tu od svega po nešto.
Osim kozmetike došlo je nešto novo i u moj garderobni ormar.
Najbolje da krenem .


Prvo ću pisati o odjeći.

Na prvoj slici je majica koju sam nabavila u BIPI po cijeni od 39,90 kn puna cijena joj je bila 59,90 kn. Majica je 100% pamuk i osmislio ju je ENVY ROOM ( modni dvojac Vjeko Franetović i Nikica Ivančević ) povodom Valentinova. Majica se može kombinirati od običnih traperica do nekih finij crnih hlača ili suknje za moderan i cool izgled.

Na ostalim slikama su stvari iz H&M - a . Majice i doljnji dijelovi trenirke su također napravljene od 100 % pamuka sa zgodnim porukama. Cijena im je oko 70 kn .
Majice i doljnji dijelovi se kupuju posebno. Točnije doljnji dijelovi se nalaze na odjelu pidžama, ali meni baš izgledaju kao trenirka. Na zadnjoj slici je pidžama od viskoze. Puna  cijena joj je bila 178 kn, ali ja sam ju uspjela uloviti u periodu kada je bila na sniženju i kada je H&M imao akciju dodatnog sniženja na već snižene artikle tako da sam ju platila nekih 70 kn. Gornji dio je ukrašen čipkom na ramenima i uz gornji rub leđa. U struku se može zategnuti trakicom. Hlače su fino široke i udobne.




Ovo su kozmetički proizvodi veljače. Vichy sam dobila od prijateljice i jako sam se razveselila.

Vichy Eau Thermale - koristim prije i nakon nanošenja make upa . Puder se puno lakše i finije nanese na lice, a kada želim svježiji izgled pošpricam ju i nakon završenog šminkanja kao fixator.

Vichy Lifactiv Serum 10 - nanosim svaku večer na lice. Vodenog je i prozirnog izgleda. Brzo se upija u kožu i  čini ju lijepom te  svježeg izgleda.

Vichy Teint Idéal  - u nijansi 35 Rosy Sand je lagan puder, srednje prekrivne moći. Lako se razmazuje na kožu. Namijenjen je suhoj koži, pa mene  nije baš oduševio jer se preslikava i brzo mi se zasjaji koža. Čak niti theBalm primer mi nije pomogao da puder bude postojaniji, ali za to ne krivim sam puder nego moj mješoviti do masni tip kože.

Vichy - puder u kamenu u nijansi medium, lagan je , fino se nanosi spužvicom, ali ne sprječava da se tekući puder ne zasjaji na licu.

Vichy Aqualia thermal serum nisam još isprobala.

Maybelline  color show lak za nokte - u nijansi 254 nije me baš oduševio. U jednom sloju daje blagu boju i postojaniji je, ali kada se nanese u dva sloja oljuštio mi se isti dan, kao da je nekako gumast. Na fotki je jedan sloj laka.

Avon true colour - tretman za kožicu oko noktiju omekšava i zaglađuje kožicu , sadrži AHA kiseline i E vitamin. Tretman bi se trebao prvih 7 dana umasirati 1-3 X dnevno, a nakon toga najmanje jednom dnevno. Ja ga od početka nanosim samo jednom dnevno i primjetila sam da mi kožica više nije toliko isušena i tvrda.

Avon Clearskin - intenzivna krema protiv prištića je proziran gel koji se nanosi direktno na aknu. Može se nanijeti i 2 -3 X  puta dnevno ako je potrebno. Sadrži 2,0% salicilne kiseline.

Avon dvostruki kist za obrve  - me doslovno oduševio. Četkica mu je tvrđa i omogućava precizno popunjavanje obrva, a sa drugo stranom lijepo počešljamo obrve i skinemo eventualni višak proizvoda kojim smo nadopunjavali obrve.

L´ Angelica gelovi za tuširanje - prvo sam otvorila gel sa ekstraktom žitarica koji ima svojstvo omekšavanja te čini kožu mekanom. Laganog je mirisa, fine guste, kremaste teksture. Veselim isprobati i ovu drugu na bazi ulja makadamije koja je bogata hranjivim tvarima i esencijalnim masnim kiselinama te koži pruža zaštitu i  mekoću.

I šećer na kraju muški i ženski Tester box.

ŽENSKI TESTER BOX -  u mom boxu našao se :

Klorane suhi šampon sa zobenim mlijekom cijena za 150 ml  je 89,95 kn. Ovo je bio moj prvi susret sa suhim šamponima i moram priznati da mi se ovaj svidio. Ne ostavlja bijele tragove na kosi, i kosa mi sada bez pranja može izdržati i više dana. To mi odlično dođe između dva treninga tako da kosu ne moram prati odmah u ponedjeljak , ako sam ju oprala u nedjelju ili subotu već mogu izdržati skroz do srijede nakon treninga.

Himalaya Herbals Nim maska- nisam još isprobala, a inače je namijenjena čišćenju kože, pomaže regulirati višak izlučivanja masnoće, čisti pore i sprječava nastajanje akni. Cijena za 75 ml je 39 kn

Uriage peeling gel za lice- također nisam još probala, praktična mi je mala tubica pa ga čuvam možda za neko kraće putovanje u slučaju da prije ne dođem u iskušenje da ga isprobam. Preporuča se koristiti 1 -2 X tjedno, hipoalergen je. Cijena za 50 ml je 85 kn.

Gamila Secret krema za ruke - je 100% prirodna krema za ruke. sadrži maslinovo ulje, ekstrakt aloe vere, lisičiće i vitamin E. krema je jako dobra, ima intenzivniji miris naranče koji možda neće svakome odgovarati. Ruke su poslije nanošenja mekane i glatke, te obnovljene u slučaju da su bile isušene kao moje. Cijena za 50 ml je 220 kn.

Swarzkopf Profesional BC Brazilnut Oil šampon i tretman - šampon obećava superiornu njegu i sjaj kose te mekoću. Cijena šampona je za 200 ml 75 kn, a tretmana  za 150 ml 132 kn.

Jana Kolagen beauty - inače sam ljubitelj Jana voda sa okusom. Ova mi se posebno svidjela svojim mirisom i okusom maline koji dominira nad mirisom ruže. Voda je obogaćena prirodnim kolagenom Verisol i vitaminom C. Cijena za 0,5 l je 5,99 kn

theBalm TimeBalm primer -obogaćen je vitaminom A, C i E, dizajniran je tako da se može nositi sam sa vidljivo mekšu kožu ili ispod šminke za njezinu dugu postojanost. Pomaže u izjednačavanu izgleda kože  te smanjuje sitne linije i pore. Cijena za 30 ml je 232,70 kn. Nadam se da će me oduševiti  kada ga isprobam s obzirom na samu cijenu proizvoda, a vidim da ga i youtuberice vole.

MUŠKI TESTER BOX sadrži :

Nivea Men kremu - koja ima više namjensku ulogu. Može se koristiti na licu, tijelu i rukama. Brzo upijajuća nemasna  formula sa dodatkom vitamina E. Cijena za 30 ml je 9,50 kn.

Alva For Him gel za tuširanje za tijelo i kosu - ovo je ekstra blagi gel za tuširanje. Alantoin i pšenični proteini štite tijelo i tjeme od suhoće i gubitka vlage te jačaju i oživljavaju kosu. Cijena za 20 ml je 16 kn.

La Roche - Posay Ciceplast Baume B5 balzam- umirujući balzam koji višestruko obnavlja kožu i pruža dvostruko djelovanje. Umiruje kožu i pruža joj zaštitu te potiče na zacjeljivanje. Može se nanositi na lice, usne i tijelo. Cijena za 40m ml je 71,13 kn. Svakako bi ju željela imati u punom pakiranju kod kuće, jer smo ju isprobali i ja i klinci. Nekako za vrijeme hladnijih dana svi patimo od prekomjerne isušenosti kože ruku.

Ducray Squanorm šampon protiv prhuti - pročišćava vlasište i pruža dugotrajno olakšanje. Gvanidin glikolat sprečava formiranje ljuski, glicerol hidratizira vlasište i time smanjuje ljuskanje, a cinkov pirition djeluje na Malasseziu. Cijena za 200 ml- 103,56 kn

Ducray Anaphase šampon - stimulirajući kremasti šampon. Obećava da redovitom uporabom održava gustoću kose i vraća joj volumen i snagu. Cijena za 150 ml je 101,09 kn

Apivita Balzam nakon brijanja za muškarce - ublažava iritacije, hidratizira i osvježava kožu, te tonira i revitalizira duh. Kombinacijom organskih sastojaka - gospina trava, bazga, ekstrakt cvijeta nevena, aloe vere i kamilice - smiruje i pruža osjećaj svježine nakon brijanja. Propolis djeluje antiseptički i regulira masnoću. Cijena za 100 ml je229,90 kn

Go retro popust 20% - GoRetro je hrvatski dizajnerski brend specijaliziran za ručnu izradu modnih dodataka ( tregeri, remeni, ruksaci, leptir mašne...) Svaka kolekcija je unikatna i numerirana.

Kuća Magične trave One for more melem za bradu i lice - namijenjen je njezi kože lica, ruku i tijela te također i njezi brade. S dodatkom pčelinjeg voska omogućuje oblikovanje brade i brkova, a karite maslac te sjemenke grožđa hidratiziraju i njeguju posebno osjetljivu kožu i djeluju protiv crvenila i iritacija. 100% prirodna kozmetika sa eko sastojcima. Cijena za 25 g je 45 kn.




To bi bilo to od noviteta.
Ispričavam se na podužem postu.

Kako Vam se sviđaju proizvodi?
Da li koristite nešto od njih i koji su Vam dojmovi?

Pozz do slijedećeg posta

💖 Vas Beauty & fashion









Nema komentara:

Objavi komentar