25. ožujka 2017.

Usporedba micelarnih otopina La roche Posay, Garnier #18

Bok dragi moji, danas ću Vam pisati o micelarnim otopinama i probati napraviti malu usporedbu. između La Roche Posay Micellar water ULTRA sensitive skin, Garnier Micellar Cleansing Water for sensitive skin i Garnier Biphase Micellar Cleansing water in oil.






U Tester boxu za studeni  dobila sam bočicu od 125 ml Garnier micelarne cleansing water poznatiju kao micelarnu sa rozim čepom . Ova  micelarna je namijenjena osjetljivoj koži, piše da je dermatološki i oftomološki testirana te da se može koristiti na licu, očima i usnama. Micelarna nema mirisa i u dodiru sa kožom počinje se malo pjeniti. Dobro mi očisti kožu lica od šminke, sa maskarom je imala malo problema, te sam morala više puta namočiti blazinicu kako bi otopila maskaru sa očiju. Iako je testirana oftamološki mene od nje malo peku oči. Čini mi se da lagano i isušuje kožu bez obzira što je namijenjena osjetljivom tipu kože. Napominjem da je ovo  moje mišljenje o proizvodu i ne mora značiti da nekom drugom ovaj proizvod nije odličan. Cijena za 400 ml je oko 40 kn, a često se može naći i na akcijama.
Ja ju ne bi ponovno kupila  jer nisam bila baš skroz oduševljena.

Sljedeću micelarnu sam također dobila u Tester boxu za siječanj, a radi se o La Roche Posay ULTRA micelarnoj otopini. Došla mi je u bočici od 50 ml. Ova micelarna je blagog ugodnog mirisa, također je namijenjena osjetljivoj koži . Ne sadrži bojila, sapune, parabene niti alkohol. Koža je poslije upotrebe lijepo osvježena, ne isušuje ju te ostavlja kožu čistom. Lijepo očisti kožu lica od šminke, ali također sa maskarom je imala malo problema. Također sam osjetila lagano peckanje očiju. Minus kod ove micelarne , barem kod ovog tester pakiranja je bio veliki otvor na bočici pa se je trebalo jako pažljivo dozirati jer mi se desilo par puta da mi je iscurila prevelika količina, a pomalo i cijena za 200 ml potrebno je izdvojiti  oko 73 kn, a za 400 ml oko 105 kn .
Trenutno ju ne bi ponovno kupila jedino zbog cijene, makar bi željela isprobati i verziju za masnu kožu.

I moj današnji favorit među ovim micelarnim je Garnier Biphase tj. micelarna u dvije faze sa uljem i formulom obogaćenom micelarnim česticama. Kupila sam ju u Bipi dok je bila na akciji 1+1 gratis i toplo sam se nadala da će mi odgovarati , jer sam već prije isprobala rozu sa kojom i nisam baš bila oduševljena. Moram reći da sam se oduševila kako odlično skida šminku, sa cijelog lica, kao i maskaru. Također je dermatološki i oftamološki testirana i od ove micelarne me ne peku oči. Prije nanošenja na blazinicu potrebno ju je promućkati kako bi se obadvije faze pomiješale. Ugodnog je mirisa, mene podsjeća na neka baby ulja. Pogodna je za sve tipove kože, pa čak i za osjetljivu. Poslije čišćenja ostavlja blagi ulji trag, ali to mi niti malo ne smeta jer se još ionako umivam nakon čišćenja lica, makar ju nije niti potrbno ispirati. Neki kod čišćenja lica koriste samo micelarnu otopinu, ali ja iza svake imam naviku  umivanja.
Cijena za 400 ml je oko 40 kn. Ostati ću vjerna ovoj micelarnoj  i dalje. Možda kupim eventualno neku drugu u slučaju da ponovno u nekom od narednih Tester boxova dobijem neku micelarnu koja bi me eventualno više dojmila.


Da li ste Vi isprobale koju od ovih micelarnih?
Koji su Vam dojmovi?
Koje Vi micelarne koristite?

👄 do slijedećeg posta Vaša Beauty & fashion



2 komentara:

  1. Bas vec neko vrijeme razmisljam kako netko tko koristi razlicite miceralne treba napraviti usporedbu. Trziste je prezasiceno popularnim proizvodima, sto znaci i da je puno miceralnih otopina, a treba odluciti koju kupiti. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stalno izlazi nešto novo i primamljivo. Osobno mene interesira još L´Oréalova, ali mislim da neću tako brzo ići nešto drugo isprobavati jer sam sa dvofaznom Garnierovom savršeno zadovoljna. Jako dobro skida šminku, čak i onu jaču, skoro bi rekla u jednom potezu, a i ne smeta mi za oči. Ostavlja nježan osjećaj na licu.

      Izbriši