4. srpnja 2017.

Moje razmišljanje - Odnos pojedinih iznajmljivača prema domaćim i stranim gostima # 28

Pozdrav, dragi moji kozmetoljubci !!!

Danas Vam pišem jedan malo drugačiji post, koji je vezan za moje ljetovanje.
Oni koji prate moj Instagram mogli su vidjeti da sam bila na poluotoku Pelješcu u malom mjestašcu Trpanj. Tamo sam provela 8 dana sa svojom family i prijateljima.
Bili smo u lijepoj kući " Villa Maestral"  na samoj plaži.
Iznajmili smo apartman za 9 osoba ( 4 odrasle osobe i 5- ero djece)
Kuću smo rezervirali na preporuku prijatelja koji su prije ljetovali tamo.  Rezervaciju smo napravili direktno preko vlasnice apartmana te baš nismo bili upoznati sa svim detaljima smještaja.
Bili smo sretni jer apartmani imaju veliku terasu i što je kuća na samoj plaži.

















Kada smo stigli dočekala nas je gospođa koja brine o  apartmanima. Pokazala nam je apartmane,
( vlasnici kuće smatraju da su ti apartmani kao jedan). Apartmani se sastoje od apartmana sa kuhinjom ,velikim bračnim krevetom i malim pomoćnim kaučem na razvlačenje( u tom apartmanu sam boravila ja sa svojom obitelji), kupaonica nam je bila na hodniku kroz koji prolaze i drugi turisti.
Koristili smo još jednu sobicu na zasebnoj terasi za spavanje u njoj se nalazio samo bračni krevet. Prijatelji  su bili u drugoj sobi gdje je bračni krevet, kauč na razvačenje i kupaonica ( znaći bez kuhinje). Kuhinja je bilja na velikoj terasi sa roštiljem i svim priborom. Odmah nam je rečeno da je ta ljetna kuhinja i roštilj zajednički i da ga mogu koristiti i drugi gosti kuće - što je meni bilo malo neobično s obzirom da drugi apartman nema kuhinju. Tu smo imali sreću jer drugi gosti nisu koristili taj prostor osim ako su trebali pokraj nas sići na plažu. Kuća ima još jednu posebnu terasu sa svojim roštiljem , a i svaki apartman ima veliku terasu.















Sve ovo sam Vam napisala kako bih Vam lakše objasnila situaciju u kojoj smo se našli.
Stižemo prvi dan i parkiramo se na pripadajući parking. S obzirom da nas je 9 dolazimo sa 2 automobila. Sljedećih dana dolaze još 9 gostiju također sa 2 automobila i jedni gosti su od prije već bili parkirani. Tako da su sva parkirna mjesta bila zauzeta. Dva dana prije našeg odlaska stižu još jedni gosti i nemaju svoje parkirno mjesto i tu dolazi do problema. Gospođa koja se  brine o apartmanima  kaže kako je vlasnica poručila da maknemo jedan auto jer se  novi gosti nemaju gdje parkirati. Mi njoj odgovaramo da smo tu već 6 dana i da za dva dana odlazimo, pa ako može reći novim gostima da se oni parkiraju negdje drugdje. U toj cijeloj priči dolazi vlasnik apartmana kojeg vidimo po prvi puta i bez da nam se predstavi govori u čemu je problem i da pomaknemo auto jer jednom apartmanu pripada jedno parkirno mjesto (na to nas nitko nije upozorio kod dolaska). Mi mu govorimo da nas je 9 i da smo morali doći sa 2 automobila i ako može zamoliti nove goste da se parkiraju dva dana negdje drugdje. Na što on nama odgovara da oni plaćaju apartman skuplje od nas. Mi njemu kažemo da smo platili onu cijenu koju je tražio, uostalom popunili smo mu termin koji mu je inače prazan i došli smo direktno što znači da ne plaća nikakvu proviziju agenciji. ( Usput i na parkingu od apartmana prijatelju nam je netko zgrebao auto tako da je to bio još jedan razlog da ne želimo micati aute i parkirati ispred nečiju tuđe kuće).
Ispred skoro svih kuća piše da je parking privatan. Smatram da je vlasnik našeg apartman trebao  dogovoriti sa nekim susjedom da se može slobodno parkirati  ispred njegove kuće. Zvali smo gazdaricu 3 puta da se sa njom probamo dogovoriti, uopće nije odgovorila na poziv. Nedavno je rodila i jasno mi je da se možda nije mogla javiti na telefon u trenutku kada smo ju zvali, ali nije se uopće više javila.
Na kraju smo mi ipak ostali na našim mjestima, prijatelji su bili revoltirani samom tom situacijom i drugi dan otišli za Zagreb.

Zaključak cijele priče je taj postupak prema nama kao gostima:
1. Nitko nas nije upozorio prvog dana da postoji mogućnost da ćemo morati negdje drugdje parkirati ako dođe još gostiju.
2. Kakva je to izjava da mi plaćamo manju cijenu nego drugi gosti
3. Sam nastup gazde da se nije niti predstavio
4. Kada smo mu rekli da je auto zagreban, umjesto da kaže žao mi je on odgovara, a šta bi ja sad

Šećer na kraju je bio da se je uz ispriku gostima koji su ostali bez parkinga poslana boca vina.
Razlog rezervirali su smještaj preko agencije i na stranici od agencije mogu napisati negativnu ocjenu i komentar na smještaj.

Možda sam ja previše oštra jer sam se i sam jedno vrijeme bavila iznajmljivanjem apartmana.

Bilo je tu još nekih propusta od toga da te ne dočeka obična jedna rola WC papira ili krpa za brisanje  suđa, što su po meni osnovne stvari.


Što Vi mislite o cijeloj situaciji?
Da li ste imali slična ili neka neugodna iskustva sa iznajmljivačima?
Da li mislite da se radi razlika između domaćih i stranih gostiju?


👄 do slijedećeg posta

Beauty & fashion







Nema komentara:

Objavi komentar