14. srpnja 2017.

Empties may-june / potrošeni proizvodi svibanj-lipanj # 30

Dragi moji kozmetoljubci, ponovno se nakupila količina potrošenih proizvoda kroz neko kraće vrijeme pa da Vam ponešto  spomenem o njima.








Prvo ću krenuti sa pastama za zube.

BIOREPAIR Total protective repair pastu sam već spominjala u New In postu. Prvenstveno mi se sviđa što daje dugotrajnu svježinu, a dodatan joj je plus ako doista obnavlja i zubnu caklinu. Ne sadrži flour, SLS, ni parabene. Bila mi je dobra za korištenje i svakako ću ju ponovno kupiti, ali zubne paste su nešto što stalno mijenjam i nisam baš dulje vrijeme vjerna samo jednoj.

ELMEX protezione carie pastu kupujem nekako naizmjenično ovu narančastu i zelenu sensitive koja je za osjetljivije zube. Također obadvije paste mi se sviđaju, dobro se pjene, ostavljaju svjež dah. Paste štiti zube sa aminofluoridom. Mineralizira i štiti zube od karijesa. Moja stomatologica mi je preporučila Elmex paste kao jedne od boljih, posebno za djecu.

CURAPROX ultra -soft 5460 četkicu sam dobila u siječanjskom Tester boxu i od kada sam je počela koristiti  postala mi je najdraža četkica . Nakon 3 mj. korištenja zamijenila sam ju novom, ali ovaj put sam uzela soft verziju jer nekako volim osjećaj čvrstoće kod pranja zubi.

AVON nutraeffect pjenu za umivanje sam spominjala u ovom postu. Sviđa mi se što je na doziranje na pumpicu. Jedan stisak je dovoljan za umivanje cijelog lica. Nježna je, ne peče za oči.
Ovaj proizvod ću svakako ponovno kupiti.

MIXA Anti -Imperfection tonik za lice sam  već spominjala u  postu Moja večernja rutina.  Sviđa mi se jer osvježava lice, ne isušuje ga. Količinu proizvoda  od 200 ml  dugo koristim, a cijena mu je oko 40-ak kn. Kupila sam ga već nekoliko puta i nastavit ću ga kupovati.

LA ROCHE POSAY Effaclar gel sam potrošila u ovom malom tester pakiranju, a još uvije trošim i pakiranje od 50 ml koje mi je također pri kraju. Gel mi se sviđa, možda ga kupim ponovno u full size pakiranju kada potrošim sve umivalice koje trenutno imam.
Odmah ću ovdje spomenitu i Effaclar DUO (+) UNIFIANT ovu toniranu kremu sam svaki put imala u tester verziji pakiranja. Krema mi se sviđa, ostavlja lijepo zaglađeno lice. super mi je za svakodnevno nanošenje kada trebam licu dodati malo svježine bez pretjeranog šminkanja. Prekrivanje joj je blago do srednje. može se nadograditi na pojedinu flekicu, ali neku crvenu, upaljenu aknu neće sakriti. Bilo bi ju lijepo imati i u punom pakiranju, ali s obzirom da koristim druge BB kreme  sa većim prekrivanjem nije mi potrebna, ali zato veliki + po već ne znam koji put dajem Effaclar DUO (+) kremi protiv nepravilnosti, koja će postati neizostavan dio moje rutine čini mi se.  na moru sam isprobala jedan novitet iz Effaclar DUO (+) linije sa zaštitnim faktorom SPF 30. Mogu reći da nisam pocrvenila u licu, nisam dobila nikakav potkožni prištić koji mi se zna dogoditi od drugih krema sa zaštitnim faktorom. U početku se lijepo upije u kožu, ali moje lice ipak nakon nekog vremena postane masno i sjajno. Iskoristila sam samo tester pakiranje pa Vam ne mogu reći nešto detaljnije.

VICHY Liftactive kremu  sam koristila kao sedmodnevni tretman koji sam dobila prijavom na stranicu žena.hr ., o kremi sam nešto pisalo u postu  New In travanj/svibanj pa da ne duljim, samo ću reći da se krema dobro upija u lice. Kožu ostavlja svježom i ujednačenom. Mislim da nije baš za moj tip kože (mješoviti do masan ) jer mi se lice nakon nekog vremena dosta zasjajilo, vjerujem da bi više odgovarala normalnom tipu kože. Jedini nedostatak bi navela da sam primijetila da se trusi kod nanošenja podloge na nju, ali to je bilo u mom slučaju ne mora značiti da bi i Vama bilo tako.

AVON clinical E -DEFENCE  obnavljajuća noćna krema namjenjena je svim dobnim skupinama, štiti od oštećenja uzrokovanih vanjskim utjecajem. Krema je lagana , dobro se upija u kožu, bez nekog posebnog mirisa, što je dobro za one osjetljivijeg nosića 😌 . s obzirom na uzorak od ne mogu vam nešto više reći o njenom djelovanju.

ORIFLAME NovaAge ultimate lift serum sam već isprobala na oriflame tretmanu lica. Nešto o tretmanu sam pisala ovdje. Sam serum je lijepog nježnog mirisa, brzo se upija u kožu, zateže ju i daje svjež i odmoran izgled licu, već kod prvog korištenja.

HIMALAYA HERBALS neem maska za lice namijenjena je normalnoj do masnoj koži. Svoj primjerak sam dobila u Tester boxu . Ova maska ima dosta intenzivan biljni miris koji je meni osobno ugodan. Kada nanese hladi kožu , a kod sušenja na licu  dosta intenzivno zateže lice i malo pecka. Skida se umivanjem u mlakoj vodi, i taj dio mi se najmanje sviđa jer ostavi dosta nereda za sobom po umivaoniku. Koža nakon je je matirana i čista. Mini recenziju ove maske možete pročitati na mojoj FB stranici.

VICHY Idéalia tekući peeling sam spomenula u New In postu , tada sam ga koristila po prvi puta. Ovaj tester od 3ml sam imala za 3 korištenja. Peeling mi se jako svidio što zbog mirisa borovnice, što zbog svoje nježnosti i svježine kojoj daje koži. Svakako bih željela ovaj peeling u punom pakiranju da ga mogu što bolje isprobati.

AVÉNE Hydrance  OPTIMALE kremicu koju sam također dobila u Tester boxu sam potrošila na supruga kada mu je jako izgorjelo lice od Sunca. Tako da mogu samo reći da je krema hidratantna i da se dobro razmazuje, ali  suprugu je olakšala da ga lice ne peče i da kasnije nije imao nikakve posljedice ljuštenja kože.

APIVITA BEE RADIANT kremu sam također već spominjala što na svojoj FB stranici gdje sam napravila mini recenziju, što ovdje na blogu u ovom postu, u slučaju da nekog zanima nešto više o njoj.

AVON nutraeffect BB anti -aging krema sa SPF 15 i active seed complexom sam već isprobala u verziji za matiranje i bez ovog dodatnog anti- aging efekta. BB krema mi se svidjela jer se dobro stapa sa kožom, ima srednje prekrivanje što je nekome tko nema prevelike nepravilnosti na licu čisto dovoljno. Daje svježinu licu. Nekako mi se sve više čini da je Avon BB krema slijedeća koju kupujem kada potrošim svoju Garnierovu.

S.FRESH BABY FACE Make - up Remover nažalost nisam do kraja potrošila jer joj je prošao rok trajanja u 3. mj. ove god te je promijenila miris. Pakiranje je od 100 ml i meni je to bilo previše s obzirom da se ne šminkam svakodnevno. Inače sam jako voljela ovaj odstranjivač šminke  no više se ne proizvodi pa niti neću nešto o njemu posebno pričati, ako nekoga ipak zanimaju moji dojmovi mogu ih pročitati u mom postu o večernjoj rutini.

Kad sam kod S. FRESHA odmah ću spomenuti još jedan proizvod koji mi se baš i nije svidio. Radi se o njihovom losionu za sunčanje SUNSHINE CARE On The Beach sa SPF 15 sa mirisom kokosa i tropskog voća.  Ovaj proizvod sam kupola prošle godine negdje u 8 mj. i nosila sam ga na ljetovanje, međutim bez obzira što mu nije još prošao rok trajanja promijenio je miris i postao nekako uljast na prvo istiskivanje. Makar nije mi se baš svidio odmah kod prvog korištenja dok je još bio nov jer se losion jako teško razmazivao na kožu i bila sam sva masna od njega, a i sam miris kokosa mi je nekako bio preintenzivan i ne baš ugodan. Tako da ću baciti skoro punu bočicu.

Što se tiče  proizvoda koji mi se nisu svidjeli tu je i BIOBAZA color forever šampon za kosu.
Ne mogu reći da li djeluje na očuvanje boje  nakon farbanja, jer sam imala samo tester pakiranje koje sam dobila uz Gloria IN   časopis. Ono što mi se nije svidjelo je da mi je kosa nekako škripi dok ju perem, ne znam kako bih to drugačije opisala, a i miris grejpa mi je također bio nekako preintenzivan i ne previše ugodan. Cijela kupaona je mirisala po njemu dok sam prala kosu.
 
DOVE purely pampering gel za tuširanje njegujuć, čini kožu glatkom i mekanom već nakon prvog tuširanja. Dobro se pjeni, a miris ostaje na koži  još neko vrijeme nakon tuširanja.

L´ ANGELICA kupka i gel za tuširanje sa macadamia uljem također ostavlja kožu glatkom i mekanom na dodir već nakon prvog tuširanja jer je bogata hranjivim tvarima i esencijalnim masnim kiselinama. L´Angelica gelove sam već spominjala u postu ovdje i ovdje. Ova kupka ne sadrži parabene, petrolate i GMO.

DOVE dezodorane sam već toliko puta hvalila da neću više pisati ništa posebno o njima, već da ostavljaju zbilja dugotrajan i svjež miris na koži. Ovaj puta sam koristila go fresh od krastavaca i zelenog čaja te go fresh od grejpa i limunske trave

ELIZABETH ARDEN Green Tea Lotus , miris zelenog čaja mi je jedan od dražih. Ovaj Elizabet Arden sam koristila već nekoliko puta. Još bolja verzija ovog parfema mi je Green Tea Scant Spray kao i krema za tijelo sa kuglicama meda. Ovaj parfem postoji u još puno verzija koje još nisam isprobala kao npr. sa lavandom, krastavcem itd.

SPRING vitamins & minerals tablete, dodatak prehrani sam također već spominjala u ovom postu.
Spring tablete se uzimaju po 2 tablete dnevno u isto vrijeme nakon obroka.

Evo ljudi moji to bi bilo sve od potrošenih proizvoda, nadam se da Vam post nije bio predugačak i da ste uspjeli doći do kraja, prije nego zaspete 😉 😂.

Da li i Vi koristite neki od ovih proizvoda?
Koji proizvod Vam se najviše svidio?


👄 do slijedećeg posta
Vas Beauty & fashion








4 komentara:

  1. Imamo doosta zajednickih proizvoda, dezici i LRP pogotovo :) ja vec milijunto pakiranje trosim hehe. I Himalajina maska mi je super :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Haha, izgleda da nam iste stvari odgovaraju :)

    OdgovoriIzbriši
  3. I meni, trenutno imam jedan od Garniera koji mi je isto ok i Nivea koji ne bi trebao ostavljati trag na odjeći, ali već sad mi se baš ne sviđa jer ispod pazuha ostavlja bijeli prah

    OdgovoriIzbriši