9. travnja 2018.

La Roche - Posay Effaclar DUO (+) INNOVATION #63

Dragi moji kozmetoljubci, oni koji me prate znaju da volim La Roche Posay kozmetiku.
Nedavno je u ljekarne stigla nova kremica protiv nepravilnosti na koži lica. Točnije radi se o inovativnoj verziji Effaclar DUO (+) kreme. Nešto o  Effaclar DUO (+) kremi , kao i o nekim drugim proizvodima iz te linije sam Vam pisala ovdje.  Svoj primjerak sam dobila prije nego je stigla u ljekarne  prijavom na testiranje. Prijaviti ste se mogli na La Roche Posay Facebook stranici ili preko E -maila ako ste prijavljeni na njihov newsletter.
La Roche Posay Effaclar linija namijenjena je koži sklonoj nepravilnostima. Sprječava nastanak crvenih i smeđih mrlja, ujednačava teksturu kože i odčepljuje pore. Krema sadrži dodatak termalne vode.





Krema dolazi u tubi od 40 ml dodatno zaštićenoj kartonskom kutijom. Usko i jednostavno pakiranje omogućava da se krema bez problema smjesti u kozmetičkoj torbici i ponese na putovanje bez straha od curenja proizvoda. Mali otvor dozvoljava precizno doziranje Effaclar DUO (+) Innovation kreme



Pročitaj više >>





La Roche Posay Effaclar DUO (+) Innovation krema je osvježavajuća gel krema, lagane teksture kao i njezina prethodnica. Jedino mi se čini da je ova krema još više pogodnija osjetljivijoj koži lica jer mi nije izazvala nikakvo isušivanje tokom korištenja ujutro i navečer, kao što mi se u početku korištenja dogodilo sa prvom verzijom kreme. Krema je nekomedogena, točnije ne puni pore.
Brzo se upija u kožu  i ostavlja ju lijepo osvježenom. Kao što sam već napisala kremu koristim ujutro i navečer te prije korištenja make - upa. Nakon višemjesečnog testiranja mogu potvrditi da ova krema sprječava nastanak novih prištića i nepravilnosti, te čini ujednačeniji ten. Proizvođač kaže da bi ova krema mogla smanjiti crvenilo nakon 12 h, te nakon 8 dana izbljeđuje mrlje na koži. Moram napomenuti da mi je prva verzija bila puno učinkovitija kod prolaženja već nastalih akni, crvenila te mrljica. Kod ove kreme je taj proces ipak nešto duži, možda je malo preslaba za moj tip kože ( mješovita do masna) i treba joj duže korištenje.






Inovativni aktivni sastojci:

* Procerad - pomaže protiv pojave crvenih  ili smeđih tragova
* Manoza - potiče obnovu kože
* APF - dugotrajno obnavlja kožu
* Niacinamid - aktivni sastojak za intenzivno smirenje kože ( smanjuje crvenilo)
* Pirokton olamin - djeluje protiv razmnožavanja bakterija
* LHA i salicilna kiselina - provodi mikroeksofolijaciju bez nadraživanja
* Cink PCA - smanjuje lučenje sebuma





Da li ste već imali priliku isprobati ovu kremu?
Kakvi su Vaši dojmovi?


❤ Vas Beauty & fashion

👄 do slijedećeg posta













Nema komentara:

Objavi komentar