4. travnja 2018.

What' s in my bag ? / Što je u mojoj torbi? #62

Dragi moji kozmetoljubi, u suradnji sa blogericom Only Maja danas Vam predstavljam što se sve to nalazi u mojoj torbi. Svaka od nas će Vam pokazati što se to krije u našim ženskim torbama pa svakako škicnite i njezin post.
Visoka sam 178 cm i uglavnom furam poprilično velike torbe na rame kako bi u nju uspjela ubaciti sve što mi je i nije potrebno 😊.
Ova torba koju svakodnevno nosim može se nositi na preklop u ruci ili preko ramena kako ju osobno najčešće nosim.







Krenimo sada na njen sadržaj. Ovo na slikama su samo najosnovnije stvari koje se svakodnevno nalaze u njoj. Ponekad ju znam toliko pretrpati da mi zna biti čak i teška za rame. Moram nabaviti neku manju kako bih prestala pretrpavati gluposti.

Pročitaj više >>











U  slučaju da ključ ne nosim u džepu jakne on se obavezno nalazi u torbi. Tu je naravno i novčanik koji je također pretrpan razno, raznim karticama ( osobna, kartice iz knjižnice - moja i od djece, ostale shopping kartice za bodove ...). Kao torbu i novčanik previše natrpam, pa mi se zna desiti da mi ubrzo pukne. Novčanici obavezno moraju biti veliki.
U torbi se nalazi još i mobitel Samsung Galaxy Grand NeoPlus  koji me već neko duže vrijeme služi. Sve slike koje vidite na blogu i Instagramu slikane su njim. Rado bi voljela imati neki bolji mobitel da slike izgledaju puno kvalitetnije. Valjda će jednog dana doći red i na to.
Slijedeća stvar koja se nalazi u mojoj torbi je mali rokovnik, bilježnica i olovka za pisanje kako bi u svakom trenutku mogla zabilježiti nešto što mi je potrebno.





U torbi se obavezno nalazi i Libresse metalna kutijica sa higijenskim uloškom da ne bi bilo nekih iznenađenja. Papirnate maramice, a ponekad i vlažne pogotovo u slučaju nekog putovanja. S obzirom da imam dosta suhe ruke tu je i krema za njih. Nemam neki određeni brend kreme za ruke koju isključivo koristim. Dosta dugo je tu bila La Roche Posay Cicaplast Mains, a trenutno je Uriage  Eau Thermale Xémose koja mi je stigla u jednom od Tester boxova. Važno mi je da krema ne masti ruke, te da se dobro upija u kožu i ne ostavlja ju masnom.
Jednom prilikom kada sam bila sa klincem kod zubara iz automata sam uzela vodicu za usta u spjeru koja stoji u torbi u slučaju da mi je potrebno neko osvježenje usne šupljine.







Velika sam ljubiteljica lip balmova i sjajila za usta tako da ih uvijek imam uz sebe što u torbi, što u nekom džepu od jakne. Ovdje sam navela tri koja najviše koristim već duže vrijeme. Nakon što sam potrošila Apivitin lip care koji mi je bio jedan od dražih. Sada je njegovo mjesto zamijenio We care lip balm koji je također stigao u nekoj Tester box kutijici.
S obzirom da preferiram  nude nijanse usana tu se nalazi Catrice infinite shine lip gloss koji ne lijepi usnice, već i čini lijepo glatkim i sjajnim. Nigdje na ambalaži ne vidim ime niti broj nijanse pa Vam ju ne mogu napisati. Aplikator dobro sjeda na usta i precizno se nanosi. Kada želim samo malo sjaja bez neke pretjerane boje, ili u slučaju da želim malo oživiti neki ruž tu je Avon Luxe lip gloss u nijansi dizzling nude.





Evo to bi bilo sve od svakodnevnih stvari u mojoj torbi.

Što Vi nosite u svojim torbama?
Da li imamo neke zajedničke, nezaobilazne stvari?

Ovo je moja prva suradnja sa nekom kolegicom blogericom, pa mi pišite kako Vam se sviđaju postovi ovakvog tipa?


INSTAGTAM :  ONLY MAJA

BLOG : ONLY MAJA



👄 do slijedećeg posta

Vas Beauty & fashion

Nema komentara:

Objavi komentar