22. svibnja 2018.

L' ORÉAL Magic Retouch #68


Dragi moji kozmetoljubci , danas Vam pišem o malom čudotvorcu za prekrivanje sijedih vlasi.
Radi se o L'oréal Magic Retouch spreju. Već negdje u 20 - ima sam počela dobivati prve sijede vlasi i od tada se redovito farbam. Kako se približavam brojci 40 , zadnjih par godina se sve intenzivnije borim sa njima i potrebno mi je sve češće farbanje kose. Trudim se taj period razvući bar na svakih 1,5 mjesec kada posjećujem frizera radi farbanja. Kosa mi je dosta gusta, ali i prirodno dosta suha pa ju ne želim dodatno isušivati bojom. Makar moram priznati da je to dosta teško jer mi sijede izviruju već nakon 2 - 3 tjedna.
Magic Retouch prvi puta sam dobila u Tester boxu, ali tada sam imala jako kratku i razbarušenu  kosu i nisam mogla ravnomjerno nanijeti proizvod te sam ga proslijedila dalje.
Trenutno imam kosu ispod uha i odlučila sam mu ponovno pružiti priliku nakon što sam pročitala oduševljenje njime na blogu Beauty chatroom by Marijana .




L' oéal Magic Retouch dolazi u pakiranju od 75 ml sa preciznim raspršivačem.
Dolazi u nekoliko nijansi: svjetlije i tamnije plava, svjetlije i tamnije smeđa, crna i mahagoni




Pročitaj više >>





Magic Retouch se vrlo jednostavno nanosi nakon što operete i oblikujete  kosu. 
Protresete ga i ravnomjerno nanesete sa udaljenosti od 15 cm.
U slučaju da poprskate čelo ili zamažete prste vrlo lako se ispire vodom.
Magic Retouch ne masti kosu i zadržava se na njoj do sljedećeg pranja.
Pravi je spas u kritičnim  trenucima kada ste pozvani na neki događaj i niste stigli friško ofarbati kosu, a želite izgledati lijepo i uredno.

L'oréal Magic Retouch možete pronaći u dm -u ili Bipi po cijeni od 49,90 kn. 
Ponekad ga možete uhvatiti i na Bipinoj vikend akciji kada su pojedini proizvodi sniženi 30%.



Da li i Vi vodite rat sa sijedim vlasima?
Kako se borite protiv toga?

👄 do sljedećeg posta
❤ Vas Beauty & fashion

Nema komentara:

Objavi komentar