9. svibnja 2018.

Skintegra - Clarion # 66

Dragi moji kozmetoljubci, danas Vam pišem o brendu za koji vjerujem da ste već svi čuli.
Radi se o Skintegri iza koje stoji mlada  Jelena Skendžić sa Babushka bloga.
Čim je izašao Clarion odmah sam zapikirala kako moram njega imati i isprobati jer je namijenjen mješovitoj do masnoj koži te pomaže u popravljanju teksture, odčepljivanju pora i u borbi protiv hiperpigmentacije. 






Kako su počele izlaziti recenzije proizvoda neki su ga hvalili, a nekima je znao izazvati probleme na licu zbog preosjetljivosti na neke sastojke. Moram priznati da sam se pribojavala isprobavanja.
Do sada baš nisam imala većih susreta sa kiselinama (osim salicilne u nekim gelovima za umivanje ili tonicima za lice), pa je time moj strah bio još i veći.
No na kraju je moja znatiželja ipak prevladala.  Rekla sam si ako mi proizvod neće odgovarati jednostavno ću ga prestati koristiti. Clarion sam kupila u veljači i od tada ga redovito koristim.
Sada mogu reći da mi je drago što sam se ipak odlučila za isprobavanje Clariona.


Pročitaj više >>


CLARION


Clarion je noćni serum za eksfolijaciju te se svako jutro preporuča krema sa SPF -om.
Dolazi u staklenoj bočici od 30 ml sa pipetom i cijena mu je 139, 00 kn na web shopu.









Sadrži: 

* 2% salicilne
* 4 % glikolne kiseline 
* ekstrakt sladića
* zelenog čaja
* ružičastog žednjaka
* ph 3.3







Moje iskustvo: 

Clarion je prvi korak koji se nanosi navečer  na čisto lice.
U početku sam ga koristila svaki drugi dan zbog straha od nekih neželjenih reakcija na koži.
Moram priznati da sam samo nakon prvog nanošenja osjetila lagano peckanje lica koje je brzo prošlo. Sam Clarion je vodenast i brzo se upija u kožu.
Blagog mirisa, koji se nakon nanošenja ne osjeti.
Prije nego  se skroz upije u kožu blago je ljepljiv na dodir.
Čim se  upije, taj osjećaj nestaje na koži te se može nastaviti sa daljnjim koracima njege.
Osobno nakon njega nanosim samo Facial lift kremu o kojoj sam pisala ovdje.
Koža nakon nanošenja je zategnutija i blistava.






Nakon mjesec dana korištenja odlučila sam se na nanošenje svaku večer. Nakon par dana primijetila laganu ljuštenje i blago isušivanje lica.
Morala sam malo pojačati hidratizaciju i sve je bilo uredu.
Kako je kod ove vrste seruma koje sadrže kiseline moguće doći do čišćenja lica i privremeno pogoršanje moram priznati da je kod mene i taj dio bio minimalan.
Pojavile su mi se dvije aknice na području između obrva i di koja na licu, ali nisu se upalile i bile jako vidljive, već sam ih ja mogla napipati prstima . Prošle su u roku od par dana.
Sama koža od kada koristim Clarion  izgleda mi zaglađenije i svježije te se manje masti.
Akne mi manje izbijaju čak i u dane PMS - a. Što se tiče hiperpigmentacije tih problema nemam pa ne mogu reći koliko pomaže sa tim problemom.
Sam proizvod se sporo troši tako da vrijedi uložiti u njega jer čete ga dugo imati, a rok trajanja mu je otisnut na dnu ambalaže kao i na samoj bočici. Moj vrijedi do 2020.
Svakako želim još neke Skintegra proizvode uvesti u svoju rutinu.
Jedan od njih je Tria light kao nadopuna Clarionu, dvoumim se između Hydre B i Spectre, te kada potrošim Clarion rado bi isprobala i Lumion.




Da li ste se već susreli sa Skintegra proizvodima?
U slučaju da jeste koje ste koristili do sada, a ako ne da li bi neki željeli isprobati?




👄 do slijedećeg posta

❤ Vas Beauty & fashion


Nema komentara:

Objavi komentar