30. lipnja 2018.

wet n wild COVERALL tekući puder #72


Dragi moji kozmetoljubci, danas Vam pišem recenziju pudera koji nažalost izlazi iz asortimana. Možda iz tog razloga ne bih trebala pisati o njemu, a možda ga ipak trebam spomenuti da ga možda još probate ugrabiti ako naletite na njega u Bipi ili Dm-u .
Radi se o wet n wild Coverall tekućem puderu.
Već neko vrijeme sam u potrazi za laganim puderom koji će biti pogodan za moju mješovitu do masnu kožu.
Razmišljala sam o kupnji Vichy Dermablend fluid corrective puderu u nijansi 25 Nude, te o La Roche Posay Toleriane Teint u nijansi 03 Sable - Send.
Nakon što sam na blogu Šminkoholičarke u postu o favoritima za 2016 pročitala dobre dojmove o ovom puderu odlučila sam ga i sama isprobati, a s obzirom da izlazi iz asortimana cijena je bila više nego primamljiva.







Redovna cijena mu je oko 39,00 kn, a ja sam ga u Bipi uhvatila za samo 18,90 kn.
Sam puder dolazi u tubici od 29,6 ml. Tubica je napravljena od mekane plastike pa ga je lako dozirati.  Mali problem kod doziranja je taj što je sam otvor na vrhu tube malo prevelik pa ga zna izaći malo previše. To se događa  pogotovo dok je tuba još nova i puna.
Tuba wet n wild Coverall na vrhu je zaštićena folijom tako da možete biti bez brige da ga nitko nije otvarao i isprobavao prije Vas.
Pročitaj više >>








Nijansa koju sam odabrala je E819 MEDIUM.  Postoje testeri u malim tubicama pa bez problema možete isprobati koja Vam nijansa najbolje odgovara.
Ovaj puder mi izdrži cijeli dan na licu uz neke manje popravke.
Naravno kao i svaki drugi tekući puder setiram ga puderom u kamenu.
Moć prekrivanja  mu je srednja.
Nemam nekih prevelikih problema sa tenom pa mi to odgovara, ali u slučaju nekih crvenih prištića trebali bi ih prekriti korektorom. Pore na licu izgledaju zaglađenije i manje vidljive.
Ima blag miris koji se prilikom nanošenja na lice ne osjeti. Wet n wild Coverall tekući puder je jako lagan na licu  i daje osjećaj na koži kao da ga uopće nemate. Puder ima satenski finish i koži daje lijepi zdravi sjaj.
Sam Coverall puder je malo gušći (musse), ali dobro se razmazuje te stapa sa kožom kao što možete vidjeti na slici ispod.






SASTOJCI/INGRIDIANS:







Da li ste isprobali wet n wild Coverall puder?
Koji su Vaši dojmovi?


👄 do slijedećeg posta
❤ Vas Beauty & fashion





Nema komentara:

Objavi komentar