9. srpnja 2018.

SVR Sun Secure Blur SPF 50 #73


Dragi moji kozmetoljubci, stiglo nam je ljeto, a time i potreba da još više pažnje posvetimo brizi o našoj koži ( makar bi to trebali činiti tokom cijele godine). Sunce nam je svake godine sve opasnije i potreba za zaštitnim faktorom sve veća. U zadnje vrijeme  u svakodnevnoj njezi lica trudim se koristiti kremu sa SPF - om, pogotovo od kada sam u svoju noćnu rutinu uvela Skintegrin Clarion . Post o njemu možete pročitati ovdje .
Moram priznati što se tiče krema za lice koje koristim na plaži, teško mi je bilo pronaći onu koja mi nakon nekog vremena provedenog na suncu neće zamastiti lice.
Nakon što sam vidjela dobre recenzije na Dear Skin i Makeupholic blogu o SVR Sun Secure Blur SPF 50, odlučila sam ju i sama isprobati.
Taman sam naletila na odličnu akciju u Ljekarni Coner i kremu sa dostavom platila 110,00 kn, a inače joj je cijena oko 124,00 kn.  U Ljekarni Coner možete svaki mjesec pronaći određene brendove po akcijskoj cijeni. Moram ovim putem pohvaliti i super brzu dostavu, SVR Sun Secure Blur SPF 50 sam naručila u petak i kremica je već u ponedjeljak bila kod mene. Uz narudžbu sam dobila i dva SVR testera ( Clairial serum i Sebiaclear Hydra kremicu).




Sada kada sam odužila sa uvodom vrijeme je da krenem i na pisanje o SVR SUN SECURE BLUR SPF 50 kremi. 


Krema dolazi pakirana u mekanoj plastičnoj tubi od 50 ml, dodatno zaštićena kartonskom kutijicom. Otvor na tubi je dovoljno velik da  jednim stiskom tube izađe dovoljno proizvoda za namazati cijelo lice, pa čak i vrat.

Pročitaj više >>


RIJEČI PROIZVOĐAČA: 

SVR SUN SECURE BLUR SPF 50 je kombinacija visoke zaštite SPF 50 i musse kreme koja zamagljuje nesavršenosti, ujednačuje ten i ostavlja kožu baršunastom.
Prikladna za osjetljivu kožu, bez parabena i oktokrilena. 100 % organski filteri - klinički dokazana učinkovitost.


MOJA ZAPAŽANJA:


Krema ima ugodan miris, koji podsjeća na more i plažu. Sam miris se ne zadržava na koži te mislim da ne bi trebao nikome smetati. 
Kao što i sam proizvođač kaže tekstura joj je musse. Prednost musse teksture je što je krema dosta čvrsta, a opet lagana te se lijepo razmazuje na kožu bez nekih razlijevanja ili curenja.
SVR SUN SECURE BLUR SPF 50 iako je blage narančaste boje bez problema  se stapa sa kožom. 
Brzo se upija u te  ostavlja kožu mekanom, baršunastom i zaglađenom.
SVR SUN SECURE stvarno ima taj blur efekt jer su pore manje vidljive nakon nanošenja.







Moram priznati da me ova krema najviše oduševila time što ne masti moju kožu čak niti nakon dužeg izlaganja suncu. Ovo je prvi puta da uslijed sunca, mora i  korištenja SPF - a nisam dobila neke probleme u vidu prištića na licu.  





SVR SUN SECURE SPF50 isprobala sam čak i prije nanošenja make upa. Nanijela sam SUN SECURE i na nju wet n wild Coverall puder o kojem sam Vam pisala ovdje te sve setirala theBalm Sexy Mama Translucent puderom o kojem možete čitati u ovom postu.
Moram priznati da bi se za vrijeme kada nisu prevelike vrućine SUN SECURE krema slobodno mogla zamijeniti primer. Meni je make up izdržao nekih 9 sati bez pretjeranog sjajenja kože ( koža mi je mješovita do masna). Uz malo tapkanje maramicom sve je ostalo na svom mjestu.
Po svemu sudeći SVR SUN SECURE SPF50 će biti moj favorit ljeta.




Da li ste već isprobali SVR proizvode ili ovu Sun Secure SPF 50 kremu?
Pišite koji su vaši dojmovi i da li imate za preporučiti neki dobar proizvod za sunčanje ili ubrzano tamnjenje?


Hvala na čitanju !

❤ Vas Beauty & fashion











Nema komentara:

Objavi komentar