9. rujna 2019.

HADA LABO TOKYO - Lotion No. 1, Facial sheet mask #98

Dragi moji kozmetoljubci krajem svibnja na nagradnoj igri na Instagram profilu od Martine Dearskin imala sam priliku osvojiti kozmetiku Hada Labo Tokyo.
Točnije radilo se o hidratoru za lice te maski za lice u maramici namijenjenu hidrataciji lica (sheet maska ).
Nakon što već gotovo više od tri mjeseca koristim hidrator za lice željela sam Vam prenjeti i svoje dojmove.

Hada Labo Tokyo je japanska linija za njegu lica, a njeni proizvodi njamjenjeni su svim tipovima kože.
Osnovni sastojak svih proizvoda je Super Hyaluronic Acid, mješavina tri vrste hijaluronske kiseline koja pruža dublju hidrataciju te time povečava hidrataciju kože.

Proizvodi ne sadrže parabene, umjetne mirise, mineralna ulja, boje.

Proizvode možete pronaći u Dm prodavaonicama.








HADA LABO TOKYO FACIAL SHEET MASK


Za početak moram napomenuti da sam velika ljubiteljica maski za lice.
Doduše nekako više u obliku gline, ali s obzirom na dehidriranost kože volim lice počastiti i maskama u maramici koje su bogato natopljene serumom.
Hada Labo maska u maramici je jedna od njih (sadži čak 20 ml seruma) te je stvarno poprilično mokra. Sheeat maska koju sam isprobala namjenjena je baš za pojačavanje hidratacije i osvježenje lica. Hada Labo ima sheet masku i u anti - age verziji koja osim super hijaluronske kiseline sadrži još i retinol te kolagen te bi ju također željela isprobati.
Super hijaluronska kiselina ostavlja zaštitni sloj na koži te ona nakon nanošenja maske ostaje mekana i glatka, ali nimalo masna. Masku sam isprobala neposredno prije nanošenja šminke i mogu reći da podloga jako lijepo sjeda na nju i fino se razmazuje i stapa sa kožom lica.
Cijena  sheet maski:  24,90 kn










HADA LABO TOKYO LOTION No.1


Dolazi u bočici od 150 ml sa pumpicom na potisak na vrhu.











Losion je vodenaste teksture,bez mirisa i boje.
Sadrži tri tipa hijaluronske kiseline koji kožu hidratiziraju te usporavaju njeno starenje. 
Namjenjen je za sve tipove kože.








Losion se može koristiti na više načina:

 * kao samostalna njega, kao osvježenje tokom dana, prije šminkanja, čak i nakon šminkanja (nakon      šminkanja ga nisam isprobavala jer mi je malo nezgodno utapkavati ga u lice nakon što nanesem        puder i rumenilo. Po meni bi bila bolja verzija da je pumpica za tu namjenu u raspršivaču).



Osobno ovaj losion nanosim ujutro i navečer nakon čišćenja lica nekom umivalicom.
Do nedavno je to bilo Greengirl cosmetics gel za umivanje ,a trenutno koristim Kalya Ayurveda Soul Tree gel za umivanje , nakon čega nanesem Hada Labo losion tj. hidrator pa tek na njega kremu za lice.
Koristim ga tako da istisnem tri pumpice i to mi je dovoljno za lice, vrat i dekolte.
S obzirom da ga koristim kao tonik mogu reći da se brzo upija u kožu te ona odma poprima svježiji i blistaviji izgled. Ne ostavlja nikakav osjećaj ljepljivosti na licu već samo glatkoću i mekoću.
Bez obzira što mi je koža mješovita do masna sa ovim tonikom nisam imala osjećaj da mi se dodatno zamasti tjekom dana , čak ni tokom ovih toplijih mjeseci.
Mislim da je ovaj proizvod idealan za normalnu, masnu i mješovitu kožu, a suha koža lica će svako uz njega trebati i dodatnu njegu .
Tijekom korištenja nisam primjetila da mi ovaj proizvod čepi pore ili izaziva nekakve nepravilnosti na koži lica.







Moram još napomenuti da se ovaj proizvoda jako sporo troši, a i dolazi u velikoj militraži tako da se isplati investirati u njega.

Cijena losiona je 129,90 kn







Da li ste isprobali nešto od japanske kozmetike ili neki Hada Labo proizvod?
Koji su Vaši dojmovi?







👄 do slijedećeg posta

💗 Vas Beauty & fashion

























4 komentara:

  1. Nikako da isprobam nešto od ovog brenda, a pročitala sam već hrpu recenzija. :) Mislim da bi meni odgovarao ovaj losion po opisu proizvođača i tvojoj recenziji. Trenutno sam na no buy režimu što se tiče kozmetike, ali ga imam u planu isprobati u budućnosti.
    Karmen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da se ovaj losion definitivno isplati em što traje i traje lijepo hidratizira kožu.Osobno se ne volim pretrpavati proizvodima pa kupujem samo kad mi je nešto potrebno i onda to trošim, tako da te podržavam u no buy režimu :)

      Izbriši