6. lipnja 2019.

Greengirl cosmetics - gel za čišćenje lica, serum vitamin C #95

Dragi moji kozmetoljubci, danas ću Vam pisati post o Greengirl proizvodima ( Facial cleansing gel - gel za čišćenje lica i Vitamin C serumu).

Greengirl cosmetics je prirodna  kozmetika iz Hrvatske, sa visokokvalitetnim sastojcima prilagođena svakom tipu njege. Nije riječ o klasičnoj prirodnoj kozmetici jer se osim osnovnih sastojaka (biljna ulja,vode) koriste i aktivne komponente koje su pomno birane i kombinirane kako bi s ostalim sastojcima ciljano djelovale na specifične potrebe svake kože.
Brand je zasnovan na cruelty - free filozofiji te se u izradi kozmetike ne kotiste sirovine životinjskog porijekla, a kozmetika nije testirana na životinjama.






Pročitaj više >>

Greegirl cosmetics proizvode dobila sam na nagradnoj igri na njihovom Instagram profilu negdej oko Uskrsna u 4 mj. i od tada ih svakodnevno koristim. Taman sam potrošila Ziaja Acai berry micelarni piling gel za čišćenje lica i Greengirl gel za čišćenje je došao kao naručen, a i željela sam isprobati neki serum sa vitaminom C kako bi malo osvježila lice. 

GREENGIRL COSMETICS FACIAL CLEANSING GEL 


Greengirl cosmetics gel za čišćenje lica dolazi u bočici od 200 ml sa pumpicom na vrhu. 








Moram se odmah osvrnuti na pumpicu sa kojom baš nisam prezadovoljna.
Kada se proizvod otvori, cjevčica pumpice dosta visoko izađe van i izgleda mi pomalo nespretno, a feder za potisak unutar cjevčice  je dosta čvrst. 
Obavezno kod nanošenja bočica  proizvoda se  mora primiti u ruku i istisnuti proizvod (pogotovo ako Vam je polica u kupaonici staklena kao što je kod mene slučaj pa se malo bojim da ju ne oštetim ako bi proizvod istiskivala dok stoji na njoj), ali ako Vam proizvod stoji na nekoj čvrščoj podlozi možetegfa bes problema istisnuti bez da ga uzimate u ruke.
Rok trajanja je 12 mjeseci i na bočici je naveden datum do kojeg se preporučuje koristiti (kod mene je to 3 mj. 2020).









Riječi proizvođača:

Nježan gel  koji učinkovito uklanja šminku, nečistoću i višak sebuma sa lica, bez isušivanja kože.
Formuliran je sa nježnim i prirodnim tenzinima kako bi nježno očistio kožu, a dodatak ovlaživača spriječava isušivanje. Kožu ostavlja osvježenom i čistom, bez neugodnog osjećaja zatezanja.
Može se upotrebljavati samostalno ili sa drugim sredstvom za čišćenje ( mlijeko , uljni čistaći) kao zadnji korak u čišćenju lica.
Pogodan za sve tipove kože, pa čak i za osjetljivu.
Proizvod je bez dodatnih mirisa, parabena, silikona i alkohola.
Proizvod je prikladan za trudnice i dojilje.





Moja zapažanja:



Greengirl cosmetics gel za čišćenje je žućkaste boje u ambalaži,a kada se istisne na dlan proziran. Blagog pomalo neobičnog mirsa koji je svojstven za prirodne proizvode. Osobnom mom nosu nije smetao, a mislim da nebi smetao niti nekome tko je osjetljiviji na mirise jer brzo ishlapi. Dovoljan je samo jedan potisak pumpice za umivanje cijelog lica te se gel jako sporo troši.
Gel u doticaju sa vodom tvori jako gustu i nježnu pjenicu. Ne iritira oči što je meni jako bitno.
Kada imam make up preferiram duble cleanse metodu tj. dvostruko čišćene (lice prvo očistim Garnier dvofaznom micelarnom, pa onda gelom za čišćenje lica), kako proizvođač navodi da se proizvod može koristiti samostalno morala sam isprobati skidanje make upa samo ovim gelom . Rezultat takvog skidanja make upa me ugodno iznenadio.
Lice je ostalo skroz čisto, ostalo je nešto maskare na trepavicama koju sam dodatno malo pobrisala sa micelarnom. Maskara se tijekom umivanja nije razmrljala skroz okolo očiju ( ne znam da li je to i do maskare Maybelline Lash Sensational ili i do ovog gela za čišćenje lica.
No bez obzira na to što dobro uklanja make up svejedno koristim dvostruko čišćenje kože u dane kada nanosim make up proizvode. One dane kada sam bez make upa te na licu imam samo proizvode za njegu kože umivam se samo sa gelom. Gel koristim u jutarnjoj i večernjoj rutini njege kože lica.
Koža nakon umivanja ovim gelom nije isušena, već mekana i glatka na dodir te svježeg izgleda.






Moram proiznati da je mene ovaj proizvod osvojio i svakako ga preporučujem jer ga vrijedi isprobati.
Cijena mu je 99,00 kn, a možete ga nabaviti preko web shopa.



VITAMIN C SERUM


Vitamin C serum dolazi u  airlees bočici od 50 ml koja omogučava higijensko korištenje te čuva proizvod od svjetlosti i antioksidativne sastojke seruma. Ovoga puta nemam nikakve zamjerke na pumpicu koja se nalazi na vrhu samog proizvoda, nego dapače baš mi je fora i jako dobra za korištenje i doziranje. Na mjestu gdje je otovr pumpice nalazi se i plastični čepić kojim taj otvor možete zatvarati i još je dodatno zaštićena sa plastičnim poklopcem. te je cijela bočica dodatno zapakirana u kartonskoj kutijici.







Riječi proizvođača: 

Greengirl vitamin C serum sadrži stabilan oblik vitamina C i vitamin E te pomaže koži zadržati elastičnost, svježinu i zdrav izgled.

Vitamin C (u obliku sodium ascorby phosphate) potiče sintezu kolagena i usporava starenje kože , a istovremeno koži daje zdrav izgled. Vitamin C zbog snažnih antioksidativnih svojstava smanjuje oksidativni stres uzrokovan UV zračenjem i zagađenjem.
Djeluje na bakterije koje uzrokuju pojavu akni pa pomaže regulirati nastanak prištića te ubrzava zacjeljivanje zaostalih postupalnih depigmentacija.
Hijaluronska kiselina i urea serumu daju snažna hidratantna svojstva,a biljna ulja hrane kožu.
Chitin i beta - glukan u spoju s vitaminom c potiču proizvodnju kolagena.

Vitamin C serum pogodan za sve tipove kože.
Pogodan za trudnioce i dojilje.
Serum ne sadrži mirise, parabene, boje, silikone, alkohol.







Moja zapažanja :

Vitamin C serum je kremaste teksture sa sitnim mikrogranulicama koje sam osjetila na koži prilikom nanošenja. Iako na oko tektura izgleda gusto, i tokom nanošenja treba malo vremena da se skroz razmaže i postane proziran tj. da se ne vidi na koži jako je lagan proizvod. Čim nestane taj bijeli kremasti fil na koži brzo se upije i ne ostavlja kožu ljepljivom već lijepo glatkom i mekanom na dodir. Proizvod koristim na licu, vratu i dekolteu i za to mi je dovoljan jedan potisak pumpice, a u slučaju da koristite samo na licu moguće je dozirati i manje. Proizvod koristim ujutro ili navečer po potrebi. Odmah nakon nanošenja seruma koža izgleda zaglađenije, ztdravije i blistavije, a počela sam primječivati i kako lagano blijede neke flekice koje su ostale na licu od prištića.

S obzirom da  ne masti moju mješovitu do masnu kožu jako mi je dobra priprema i prije nanošenja make upa.
Ovo je prvi puta da baš redovito koristim vitamin C serum, znala sam ih ponekada isprobati samo u obliku nekih testerića pa misam niti mogla vidjeti newke bitnije rezultate, ali ovaj me se zbilja dojmio.









Cijena vitamin C seruma na web shopu je 189,00 kn


Za kraj želi reči da sam vidjela još neke zanimljive proizvode u Greengirl shopu kao npr. Rich Eye Cream te  ju svakako stavljam na svoju listu želja s obzirom da su me se ovi proizvodi dojmili.



Da li koristite prirodnu kozmetiku?
Da li ste isprobali nešto od Greengirl cosmetics?





👄 do slijedečeg posta
💓 Vas Beauty & fashion










Broj komentara: 6:

  1. Ajme taj avokado i banane izgledaju super uz ambalažu proizvoda! Divan post! :)

    onlymaja.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Avokado nije bio super fin jer nije bio baš zrel, ali banane su bile mljac :).

      Izbriši
  2. Jako volim prirodnu kozmetiku, ali još nisam ništa od ovog brenda isprobala, nadam se da si budem uskoro nešto priuštila. Divan post! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno. Ovo je prvi put da sam i sama nešto isprobala od Green girl cosmetics, ali vjerujem da ću kupiti još poneki proizvod jer su mi se baš svidjelo.

      Izbriši
  3. Jako volim Green Girl proizvode i skoro sve sam ih koristila, osim vitamina C. Trenutno koristim Skintegra Superba C i kada ga potrošim obavezno kupujem ovaj

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Ja bi htjela isprobati Skintegrinu Superbu C, u zadnje vrijeme toliko dobrih proizvoda na našem tržištu

      Izbriši