7. veljače 2020.

GreenGirl cosmetics - Hydrating serum light #102

Dragi moji kozmetoljubci, danas Vam predstavljam  proizvod koji koristim posljednja dva mjeseca u jutarnjoj i većernjoj rutini, a radi se o Hydrating serumu.
Kupila sam ga na GreenGirl cosmetics stranici, nakon što su mi se svidjela njihova dva proizvoda koja sam osvojila jednom prilikom na njihovoj nagradnoj igri ( radilo se o gelu za umivanje lica i serumu sa vitaminom C- recenziju možete pronaći ovdje).

Cijena Hydrating light seruma je 159,00 kn, kada sam ga ja kupovala bio je popustod 15 % uoći Black Friday- a . 









HYDRATING SERUM LIGHT




Riječi proizvođača :




Hydrating serum light je lagani serum za dubinsku hidrataciju svih tipova kože, a posebno masnih i mješovitih sklonih upalnim proocesima. Serum ne sadrži ulja, brzo se upija i ne zatvara pore.

Visok udio kombinacije uree, nijacinamida, hijalurona i ekstrakta krastavaca jača hidrolipidni sloj kožei sprječava osječaj zatezanja i perutanja izazvano dehidracijom kože.
Može se upotrebljavati u jutarnjoj i večernjoj rutini, tako da se mala količina seruma umasira u cijelo lice, pričekati da se upije te prema potrebi dodati kremu.

* Proizvod pogodan za trudnice i dojilje

* Nije testiran na životinjama

* Cruelty Free

* Prirodan proizvod

* Bez dodatnih mirisa, parabena, alkohola








Hydrating serum light dolazi pakiran u " airless" bočici od 50 ml koja je dodatno zapakirana u kartonskoj kutijici na kojoj pišu sve potrebne informacije o serumu.
Jako mi se sviđa bočica i pumpica na njoj jer omogučava precizno doziranje proizvoda,ali i da proizvod potrošim do samoga kraja. Dovoljan je lagan potisak kako bi izašla količina seruma dovoljna za lice, ali i vrat.






Sastav:










Hydrating serum light sadrži koncentraciju od 5% nijacinamida koji osim što vlaži kožu smanjuje produkciju sebuma te djeluje i na hiperpigmentacijske mrljice, djeluje na akne i ostale upalne procese. Dodatak E i F uz ekstrakt krastavaca djeluje antioksidativno te pomaže smanjiti oksidaciju sebuma, a time i nastanak mitesera.



Moja zapažanja:


Hydrating serum light je lagane, hidratantne teksture (vodenaste teksture).







Lagano se razmazuje i upija u kožu. Serum ne sadrži ulja, pa samim tim nije niti masan na koži, već joj daje jednu lijepu svježinu. Hydrating light serum mogu koristiti svi tipovi kože, ali za suhi tip kože ipak bi preporučila još dodatnu kremu nakon njega. Osobno imam mješovitu do masnu kožu i ovaj serum mi odgovara kada ga nanosim samostalno, ali ipak tokom hladnijih dana znala sam nanijeti još dodatno kremu na lice. Koža lica mi je puno manje dehidrirana i ne izgleda beživotno.
Od kada koristim Hydrating light serum na licu se skroz smanjila pojava prištiča, ten mi je ujednačeniji tako da bez problema mogu izaći bez korištenja pudera na licu. Sada puder koristim jedino iz razloga što sam jako blijeda u licu pa da koži dam malo boje da ne izgledam bolesno. Smanjili su mi se zatvoreni komedoni i koža je jako glatka na dodir.
Iako sam serum otkrila tek krajem 2019. godine, svakako bi ga stavila u svoje favorite i vjerujem da ću ga još dugo koristiti.















👄 do slijedećeg posta
💓 Vas Beauty & fashion




















Nema komentara:

Objavi komentar