18. studenoga 2018.

2. BLOGOROĐENDAN + DARIVANJE #82




Dragi moji kozmetoljubci, korak po korak došli smo do proslave drugog rođendana bloga koji sam otvorila 18.11.2016. iz velike ljubavi prema kozmetici i modi.
Iako sam na početku mislila i očekivala da će ovo biti moj bijeg od stvarnosti,  moj mali ispušni ventil, blog je pronašao put do nekih ljubiteljica kozmetike i dobio neke svoje vjerne čitatelje i pratitelje. Svjesna sam toga da smo tek prohodali i da je potrebno još puno rada i učenja kojem se neizmjerno veselim kako bi ovo mjesto izgledalo što bolje i kvalitetnije za Vas moje drage čitatelje.
Ovim putem htjela bi se zahvaliti svima koji su vjerno tu i pročitaju svaki novi post, kao i onima koji sa vremena na vrijeme zalutaju.
Zahvalila bih Vam se na svakom 👍, svakom komentaru, poruci to mi daje snage da nastavim dalje i onda kada bi najrađe odustala od svega.
Zahvalila bi se svima koji me prate na Facebooku  (na kojemu sam malo manje aktivna od kada sam otkrila čari Instagrama) , kao i naravno ovdje.








Kako niti jedan rođendan ne može proći bez poklona odlučila sam Vam napraviti malo darivanje.



Pročitaj više >>



PROIZVODI KOJE MOŽETE OSVOJITI :




Barnängen  - All Over Rescue Body Balm



La Roche Posay ( testere) - Effaclar DUO (+) kremu i gel za umivanje



Melvita ( testere) - Damask Rose floral water  (Cvjetna vodica Damaščanske ruže), Rose Extraordinary water plumping serum - lotion ( Izuzetna vodica ruže), Youthful fluid smoothes, firms and hydrates ( Fluid za mladolik izgled sa Arganovim uljem), Aprés - expert color & care conditioner ( Balzam za obojenu kosu sa Indigo uljem)
trend IT UP - UV POWERGEL lak za nokte u nijansi 040
Cloud & CO. - ogrlica 







PRAVILA NAGRADNE IGRE

1. 👍na sliku ispod ove objave na Facebook stranici
2. Ostavite mi komentar ispod ovog posta koje teme najviše volite čitati
3. Pozovite prijateljice da zaigraju nagradnu igru tako što ćete ih taggirati u komentaru ispod objave       na Facebooku
4. Bilo bi lijepo kada bi me zapratili na društvenim mrežama FB, Instagram, Blog


Nagradna igra vrijedi samo za Hrvatsku i traje do 25.11.2018., a dobitnika ili dobitnicu ću izabrati najkasnije par dan nakon završetka nagradne igre.

Nagradna igra nije sponzorirana od strane niti jednog brenda niti društvenih mreža







SRETNO



Vas Beauty & fashion









Nema komentara:

Objavi komentar