7. studenoga 2018.

IROHA nature GOLD peel- off mask # 80

Dragi moji kozmetoljubci, danas ću Vam predstaviti  jednu Iroha nature masku.
Točnije radi se o peel - off GOLD masci za lice.
Već sam imala prilike isprobati poneke Iroha maskice iz njihove DETOX linije koje sam Vam predstavila u ovom postu  pa škicnite.







Pročitaj više >>

PEEL - OFF GOLD MASKA

Maska je namijenjena mješovitoj koži pa je to bio pravi izbor za mene.
Preporučeni broj nanošenja je jednom tjedno.
Dolazi u vrećici sa čepom koji se može ponovno zatvoriti te ju bez problema možete više puta koristiti bez da Vam se osuši ili da Vam negdje iscuri.
Moram priznati da mi se jako sviđa ovaj tip pakiranja maski.
Peel -Off Gold maska je tekuće teksture, nešto je gušća nego Iroha nature Peel- Off Detox maska, ali ipak  morate malo pripaziti prilikom nanošenja  kako Vam ne bi curila iz pakiranja i nešto zaprljala.
Nanositi ju možete prstima ili silikonskom špatulicom na čisto lice te ostavite da odstoji 15 - 20 min dok se u potpunosti ne osuši.






Tokom sušenja osjeti se zatezanje. Skida se lagano , doslovno u par poteza ako ste ju ravnomjerno nanijeli na cijelo lice. U slučaju da nešto ipak niste uspjeli skinuti odljepljivanjem sa lica uklonit će se bez problema mlakom vodom .
Na samom pakiranju piše da je ova količina od 25 ml dovoljna za 4 korištenja.
Peel -Off Gold sadrži 24 karatno zlato i kolagen te prirodne ekstrakte.
Maska je bez parabena.








Proizvođač obećava čvršću, mekšu i revitaliziranu kožu već nakon prvog nanošenja.
Mogu potvrditi da mi je koža odmah nakon korištenja bila mekana na dodir, matirane sa manje vidljivim porama te zategnutija.
Rok valjanosti Peel -Off Gold maske je 6 mjeseci od otvaranja što je vjerujem rok u kojem ćete ju sigurno potrošiti kada ju jednom otvorite.
Masku možete pronaći u dm -u, Bipi i Mülleru cijena joj je oko 42,00 kn, a informacije o ostalim proizvodima iz Iroha nature asortimana na ovom linku .

Nema komentara:

Objavi komentar