29. studenoga 2018.

EMPTIES ( Potrošeni proizvodi svibanj - studeni) # 83

Dragi moji kozmetoljubci, već Vam jako dugo nisam pisala post o potrošenim proizvodima.
Kroz ovih šest mjeseci nakupilo se i previše toga i bilo je krajnje vrijeme da ispraznim kutiju u koju skupljam praznu ambalažu. Za proizvode o kojima imam recenziju na blogu ostavit ću Vam linkove kako ovaj post ne bi trajao previše dugačko.







Prvo ću krenuti od tuširalica jer mi se nekako čini da njih ima najviše.


GELOVI ZA TUŠIRANJE

BALEA

Balea gelovi za tuširanje dolaze u klasičnoj plastičnoj ambalaži od 300 ml. Balea brend dostupan je isključivo u dm prodavaonicama i cjenovno je vrlo pristupačan.
Cijena balea gelova za tuširanje je oko 8 kn. Često imaju i limitirana izdanja pojedinih gelova za tuširanje, a o nekima od njih sam pisala u postu ovdje.

Balea  kremasti gel  za tuširanje sa narom i cvijetom breskve lijepog je mirisa. Pomalo slatkast, ali ne previše prilikom tuširanje. Kao što mu i sam naziv kaže kremaste je teksture. Dobro se pjeni i prilikom tuširanja koža je glatka. Moja koža po tijelu je inače normalna, ne isušuje se previše, ali nakon ovog gela svakako bih preporučila nanijeti neki losion za tijelo kako bi ju dodatno malo nahranila.

Balea gel za tuširanje za suhu kožu napravljen je sa posebnom formulom kako bi koža bila nježna, fleksibilna i njegovanja. Miris je svjež, podsjeća me na neka mlijeka za tijelo. Sam gel je fine kremaste teksture. Nakon ovog gela nisam osjetila potrebu za nanošenjem losiona za tijelo, ali kao što sam već napisala moja koža je normalna tako da bi nekome sa sušom kožom ipak preporučila losion ili mlijeko nakon tuširanja.

Balea pjena za tuširanje SWEET CAKE dolazi u pakirana u obliku spreya . Količine 200 ml sa dobrom pumpicom na vrhu za doziranje. već sam pisala post njoj pa u slučaju da Vas zanima možete ga pročitati ovdje.

Pročitaj više >>

PALMOLIVE


Palmolive just Fabulous gel za tuširanje sa uljem avokada i irisom , dolazi u plastičnoj ambalaži od 250 ml. Predivnog mirisa, nešto između svježeg i cvjetnog. Meni je baš jako odgovarao i žao mi je što se ne zadržava malo duže na koži. Ovaj gel sadrži ulje tako da mi nije bila potrebna njega kože nakon njega. Vjerujem da ću ovaj gel kupiti još koji put. Bio mi je baš idealan za proljetne i ljetne dane.

AFRODITA


Afrodita gel za tuširanje sa crvenim grožđem, dolazi u plastičnoj ambalaži od 250 ml. Gel sadrži ekstrakte grožđa te ulja kokosa, suncokreta i palmine jezgre. Ima vrlo intenzivan sladak miris koji meni osobno nije baš odgovarao tokom tuširanja, ali miris u puno laganijem obliku ostaje još neko vrijeme na koži i to mi je puno bolja opcija. Zbog uljnih estrakata ne isušuje kožu te nakon njega nisam trebala ništa nanositi u obliku losiona za tijelo jer sam malo lijena po tom pitanju pogotovo ako moram čekati da se proizvod duže upije u kožu.

NIVEA


Nivea Love waves je limitirana kolekcija gelova za tuširanje. Dolazi u plastičnoj ambalaži od 250ml.
Nivea  Love kolekcija limitiranih gelova za tuširanje sadrži tri različita mirisa :
WAVES, SUNSHINE, OUTDOORS.
Kako sam ovaj gel kupila za vrijeme ljeta bio mi je odličan. Gel sadrži morske minerale te ima baš lijep svjež miris mora te osvježava kožu za vrijeme ljetnih dana. Jako volim gelove za tuširanje koji svojim mirisom podsjećaju na more.

ZIAJA

Ziaja Cashmere
gel za tuširanje dobila sam u tester pakiranju od 50 ml u jednoj od kutijica Tester boxa. Pakiranje mi je bilo zgodno za ponijeti na neko kraće putovanje. Gel mi je bio čisto solidan, nije me baš ničim previše oduševio. možda mi je malčice miris bio preintenzivan, ali ne zadržava se na koži pa mi je to bilo uredu. Bila je malo premala količina za neke konkretnije dojmove.

INTIMNI SAPUN

NEUTRO MED pH4.5 DERMO DEFENSE 

Ovaj sapun Neutro med Dermo Defense Tollerabilitá također mi je stigao u jednoj od kutijica Tester boxa . Dolazi u plastičnom pakiranju od 200 ml i zbilja sam ga imala jako dugo. Vrlo je nježan te blagog mirisa.  Ne izaziva nikakve iritacije intimnog područja.
Neutro med u svojoj kolekciji sapuna za intimno područje ima još neke vrste: 
Dermo Defense Delicatezza, Dermo Defense Freschezza, Dermo Defense Lentivo, te ovaj koji sam ja imala priliku isprobati Dermo Defense Tollerabilitá.
Svakako bi željela isprobati i neke od ovih drugih vrsti sapuna za intimno područje.

 Kad sam već kod intimne njege odmah ću spomenuti i AROMARA GYNO - PRO ulje za intimno područje o kojem sam pisala u postu ovdje. Već dugo nisam imala nikakvih smetnji,niti iritacija intimnog područja jer jako pazim da nosim pamučno rublje tako da još nisam nabavila puno pakiranje, ali svakako imam u planu jer ga je zbilja boro imati kod kuće kao prevenciju.

UMIVALICE ZA LICE

APIVITA 

Apivita Cleansing fome face & eyes sa maslinovim uljem i lavandom možete pronaći u pakiranju od 75 ml ( kakvo sam imala ja) i 200 ml. Ovih 75 ml sam imala zbilja jako dugo jer se proizvod sporo troši. Gel za umivanje je vrlo gust i potrebna je mala količina. Miris mi je prekrasan, lijepo se pjeni i ostavlja kožu čistom i osvježenom. malo treba paziti da proizvod tokom umivanja ne uđe u oči jer bi mogao malo peckati pogotovo one koji imaju problema sa osjetljivim očima. Detaljnije o ovom proizvodu sam Vam već pisala u postu o proizvodima koje sam nosila na ljetovanje te u postu o Apivita eventu na kojem sam ovaj proizvod i dobila.

MIXA

MIXA Anti - Imperfection gel za umivanje
dolazi u plastičnoj ambalaži  od 200 ml sa pumpicom na vrhu. Koristila sam ga u jutarnjoj i večernjoj rutini i kupila više puta. Mixa Anti -Imperfection gel je neutralnog mirisa te proziran. Sviđa mi se što ne iritira oči i ne isušuje kožu te koža nakon njega nije zategnuta.
 Moja koža je mješovita do masna pomalo dehidrirana što zbog toga jer konzumiram premale količine vode, što zbog nekih proizvoda koje koristim protiv prištića pa mi je važno da gelovi kojima umivam lice nisu isušujući pogotovo ako ih koristim ujutro i navečer. Nešto više o Mixa Anti - Imperfection gelu možete pročitati i u mom postu moja trenutna jutarnja rutina .

GARNIER 

Garnier Pure Active piling za dubinsko uklanjanje mitesera je kremaste formule obogaćena anti - bakterijskim sastojkom i mikro - granulama. Dolazi pakiran u tubi od 150 ml i imala sam ga dosta dugo. Koristila sam ga jednom do par puta tjedno, ovisno o potrebama moje kože. napisala sam zaseban post o ovom proizvodu koji možete pročitati ovdje .

AVÉNE EAU THERMALE

Avéne Eau Thermale cleansing gel za umivanje u količini od 50 ml također mi je stigao u Tester box kutijici. Avéne gel je tirkizne boje, vrlo blagog i nježnog mirisa. Nježan za kožu, ne iritira oči. Koža nakon umivanja ovim gelom je mekana, nježna i svježa. Svakako bih željela ovaj gel nabaviti u punom pakiranju.







TONIK ZA LICE

COSMEL

Cosmel Fresh Hydro Tonik tonizira osjetljivu kožu lica jer sadrži aloe veru,  hrvatsku prirodnu mineralnu vodu te hidrolat cvijeta naranče. Dolazi u pakiranju od 200 ml sa raspršivačem na vrhu bočice te se na taj način može bez problema nanijeti izravno na lice. Nešto više o ovom proizvodu pisala sam u zasebnom postu koji možete pročitati ovdje . Svakako mi je namjera ponovno kupiti ovaj ili neki drugi Cosmel proizvod za isprobavanje.


MICELARNA VODA


GARNIER SKIN NATURALS

Garnier dvofazna micelarna otopina sa uljem dolazi u pakiranju od 100 ml i 400 ml.
Ovu micelarnu otopinu baš volim, bez obzira što sadrži ulje ne ostavlja mi lice previše masnim. Makra nakon svake micelarne obavezno umijem lice, pa tako i nakon ove. Osim što dobro skida šminku sa lica, jako dobro mi je uklanjala i maskaru bez iritacije za moje oči. Ovu micelarnu sam vam već spominjala u postu o mojim favoritima kao i u postu gdje sam uspoređivala tri različite micelarne. Tržište je izbacilo još neke nove kao npr. Nivea pa si razmišljam isprobati i neke druge kada potrošim još jednu bočicu od 400 ml ove Garnierove, ali vjerujem kako ću se ovoj nekako stalno vračati.






MASKE ZA LICE


IROHA NATURE

Iroha nature DETOX Black Tissue Mask ( ovo je sheet maska - u maramici) , namjenjena za jednokratnu upotrebu. Natopljena je sa 23 ml seruma aktivnog ugljena te biljnih i voćnih kiselina te ga možete nanijeti i na vrat. Maska je namijenjena mješovitoj do masnoj koži i osobno mi se baš jako svidjela.

Iroha nature DETOX Peel - off  je tekuća maska te ju možete koristiti više puta. Pakirana je u vrečici sa čepom na vrhu tako da ne morate brinuti da će Vam se posušiti. Maski je glavni sastojak ugljen, ali također sadrži i voćne kiseline. Maska se preporuča za mješovitu do masnu kožu lica, te najviše za korištenje na T - zoni makar ju možete koristiti na cijelom licu kako sam ju ja koristila.
Više o ove dvije maske možete pročitati u ovom postu.


PILING ZA LICE


L´ORÉAL PARIS 

L´oréal smooth sugars nourish scrub u tester pakiranju dobila sam u dm active beauty časopisu .
Ovaj piling sadrži tri vrste šećera te  kakao maslac, kokosovo ulje tesitna zrna kakaa. Vrlo je nježan te se može koristiti i na usnama. Koža nakon njega je elastična, glatka i nježna. Ovaj piling koristila sam za vrijeme boravka na moru. Trenutno kod kuće imam puno pakiranje Smooth sugars clear pilinga, ali svakako kad ga potrošim željela bi kupiti i ovaj.








KREME I SERUMI ZA LICE I RUKE

LA ROCHE - POSAY 

La Roche - Posay Effaclar  DUO(+) kremu sam spminjala već nekoliko puta na svom blogu. Dolazi u tubi od mekše plastike količine 40 ml, sa preciznim uskim aplikatorom na vrhu.
Ova krema namijenjena je za kožu sklonu aknama i nepravilnostima. Nekomedogena je, lagane teksture. Brzo se upija u kožu. Dobra podloga ispod make upa.
Effaclar DUO krema dolazi u tri različite verzije : Effaclar DUO (+), Effaclar DUO ( +) Unifiant ( krema u boji postoji u light i medium verziji), te Effaclar DUO (+) SPF 30.
Trenutno mi je u planu nabaviti Effaclar DUO(+)Unifiant jer sam nekada prije imala testere i jako mi se svidjela kako izgleda na koži , ovako za svaki dan kada se ne šminkamo, a želimo lijep i ujednačen ten. Ostavit ću vam linkove postova gdje pišem o Effaclar DUO(+) kremama.
EFFACLAR DUO(+) UNIFIANT
EFFACLAR DUO(+) gel za umivanje i krema za lice
EFFACLAR (DUO)+ INNOVATION


ELEMIS

Elemis superfood day cream od 20 ml dobila sam uz kupnju časopisa Grazia. Krema je lagana intenzivnog biljnog mirisa koji bi nekima mogao smetati. Lijepo se razmazuje i brzo upija u kožu.
Iako je dnevna krema tokom toplijih dana koristila sam ju u večernjoj rutini jer mi se nakon nekog vremena  lice dosta zasjajilo od nje.

DIRTY WORKS

Dirty works Overnight facilal lift kremu kupila sam u Bipi. Dolazi u pakirana u tubi od 50 ml.
Vrlo je lagane teksture, pomalo nejajo pjenaste. Lijepo se upija u kožu te ju ne ostavlja masnom.
Kremu sam već spominjala u ovom postu pa škicnite ako Vas interesira.

VICHY

Vichy Slow Âge  serum dolazi u luksuznom staklenom pakiranju od 50 ml, sa pumpicom na vrhu kojom ga vrlo jednostavno možete dozirati. Sam serum je predivnog mirisa, lagane prozračne teksture. Brzo se upija u kožu te ju ostavlja mirisnom, mekanom i glatkom te osvježenom.
Osobno sam više ovaj serum voljela koristiti kada nisu bile prevelike vručine jer bi mi se od njega znala koža zasjajiti. Serum sadrži SPF 25.
Više o njemu možete pročitati u postu ovdje.

SKINTEGRA

Clarion je  noćni serum za eksfolizaciju našeg domaćeg brenda Skintegra. Dolazi u minimalističkom i elegantnom staklenom pakiranju sa pipetom od 30 ml. Kad sam već spomenula pipetu čini mi se da je možda mrvicu prekratka pa kada je proizvod prikraju ne može ga se dohvatiti njom, pa sam ga morala uliti u dlan kako bi iskoristila cijeli serum do kraja. Clarion sadrži AHA I BHA kiseline te je obavezno ujutro korištenje zaštitnog faktora na kožu. Tekstura samog seruma je vodenasta i dovoljne su samo dvije tri kapljice za cijelo lice. Clarion sam Vam također već spominjala na svom blogu pa više o njemu možete pročitati ovdje. Trenutno na Skintegra web shopu do 20.12. traje akcija White Christmas da od svakog kupljenog proizvoda dio novaca ide za nezbrinute peseke i mace diljem Hrvatske kako bi im se osiguralo dovoljno hrane i ostalih potrepština. Ova akcija je došla u pravi čas kada sam potrošila svoj Clarion te ću ju svakako podržati kupnjom novoga,a na popisu želje za isprobati su mi je još i Tria Light, te Spectra.
Uskoro stižu i Limited Edition kutijice u koje možete spakirati dva omiljena proizvoda kako bi razveselili sebi dragu osobu ili sebe.

ELEMIS

Elemis british botanical hand & nails butter krema za ruke došla mi je u tubici od 20 ml u Tester boxu. Ima vrlo intenzivan bilji miris koji mi baš i nije odgovarao. Kremu sam koristila najčešće navečer prije spavanja kako bi mi se dovoljno nahranile tokom noći. Krema je lagana, dobro se upija i ostavlja ruke mekanim bez da ih zamasti.





REXALINE

Rexaline Derma krema za područje oko očiju također mi je stigla u jednoj od kutijica Teste boxa u tubici od 15 ml. Količina je bila sasvim dovoljna za dobro ju isprobati jer je potrebna vrlo mala količina proizvoda. Čak sam ju uvrstilla u post o proizvodima koje sam voljela 2017.
Moram priznati da nakon nje nisam kupila još niti jednu okoloočnu kremicu, ali razmišljam o nekima kao npr. Vichy Slow Âge ili Cosmel Eye cream,Melvita . Slobodno ako imate neke preporuke za kremu oko očiju napišite u komentare.

MELVITA

Melvita youthful eye care dobila dam kao tester pakiranje od 1 ml prilikom kupnje Melvita matične mliječi. Melvita krema za područje oko očiju sadrži Arganovo ulje ima zaglađujući učinak na područje oko očiju, kao da napravi lagani blure efekt te ne masti kožu. Također je potrebna vrlo mala količina kako bi se namazalo područje ispod očiju.


APIVITA


Apivita Wine Elixir eye & lip cream isprobala sam u malom tester pakiranju od 1,5 ml. Krema se brzo upija u kožu i laganije je teksture. Potrebna je vrlo mala količina jer se dobro razmazuje. Krema ostavlja lagano zaglađeno područje ispod očiju. Krema sadrži 98% prirodnih sastojaka.

Apivita Wine Elixir wrinkle & firmness lift serum također sam isprobala samo tester pakiranje od 2 ml. Ovaj serum je lagane vodenaste teksture, nježnog mirisa. Brzo se upija u kožu i ostavlja ju osvježenom. Krema sadrži 96% prirodnih sastojaka.

Apivita Wine Elixir renewing lift night cream isprobala sam u tester pakiranju od 2 ml.
Krema je također lagane teksture. Brzo se upija i dobro razmazuje. Sadrži 99% prirodnih sastojaka.

Ova tester pakiranja su iz nove poboljšane verzije Wine Elixir kreme. Ja koristim Wine Elixir dnevnu kremu iz starije verzije koja je nešto gušće teksture o njoj sam Vam pisala u ovom postu.






DEZODORANI

GARNIER

Garnier mineral Protection skin + clothes 48h ovaj dezić mi se jako svidio što mirisom što trajnosti na koži. Ne sadrži alkohol. Ako se dobro sjećam mislim da mi nije ostavljao nikakve tragove na odjeći. Dolazi u spreju od 150 ml, ali možete ga pronaći i kao roll -on-

Garnier mineral Action Control 48h nije me baš pretjerano oduševio. Nije imao baš dugu trajnost na koži i baš mi nije odgovarao njegov miris.

NIVEA

Nivea protect & care 48h je nježnog pomalo puderastog mirisa koji je meni odgovarao. Nježan za kožu. 

LAVARE 

Lavare Pink deo cream je prirodna deo krema protiv znojenja i neugodnih mirisa. Nastala je u suradnji Tester boxa i Lavarea. Ova krema ima citrusni miris. Iskreno baš ne volim nanositi dezodoran prstima pa to baš i nije bila najbolja opcija za mene. Ovu kremu sam koristila nakon večernjeg tuširanja jer bi ipak nakon nekih fizičkih aktivnosti osjetila da bi se uznojila.





PUDERI I BB KREME

MAYBELLINE NEW YORK

Maybeline Super Stay 24 longwear matte powder waterproff  puder u kamenu dolazi u čvrstom plastičnom pakiranju sa ogledalcem u unutrašnjoj strani. Nijansa koju sam ja izabrala je 21 nude i dobro se stopila sa mojim tenom. Puder se dobro nanosio na lice i dosta dobro funkcionirao na mojoj mješovitoj do masnoj koži. Međutim moram priznati da nisam u potpunosti oduševljena sa njim jer nakon nekog vremena na gorjem sloju se toliko zagladio da je izgledalo kao da sam ga sa nečim smočila i tek dok sam taj dio skinula opet se mogao dobro nanositi. To mi se do sada nije desilo niti sa jednim puderom u kamenu.

LA ROCHE - POSAY

La Roche - Posay Toleriane Teint hydrating water -cream foundation ovo tester pakiranje od 10 ml sam imala dosta dugo. Treba malo duže da se razmaže, ali super se stapa sa kožom lica. Iako nije baš namjenjen masnoj koži meni je odlično odgovarao. Ima srednje prekrivanje. Moja nijansa je bila 05 Halé - Honey baige koja je dosta tamna no ipak se dobro stopila sa mojom kožom lica.
Post o njemu pisala sam ovdje.

MELVITA

Melvita nectar de roses BB cream isprobala sam samo u tester verziji od 1,5 ml.
Krema sadrži SPF 15.  Blagog je prekrivanja i svjetlije nijanse. Koža izgleda ujednačeno i osvježeno nakon nezinog nanošenja, ali neće prekriti neku aknu. Ova BB krema je više za malo vratiti živost licu kada se ne želite kompletno šminkati.







KREME I LOSIONI ZA TIJELO

AVON

Avon SUN+ kids SPF 30 potrošila sam tjekom boravka na moru na svojim klincima. Koristili smo ga već drugu godinu i moram reći da je stvarno dobar. Dolazi u plastičnom pakiranju od 150 ml sa dobrim raspršivaćem na vrhu. Plave je boje tako da možete točno vidjeti gdje ste nanijeli sprej. Jedina mala zamjerka je što mi ta plava boja ostaje na dlanovima tijekom mazanja.

LA ROCHE -POSAY

La roche -Posay Lipikar Fluid imala sam u pakiranju od 400 ml sa pumpicom na vrhu, makar ga možete pronaći i u pakiranju od 200 ml. Ovaj proizvod je bio jako dobar tijekom ljeta jer hladi kožu. Brzo se upija te nije potrebno čekati da se možemo odjenuti.
Koža nakon korištenja je glatka i svilenkasta. Više o ovom losionu možete pročitati ovdje.

ELEMENTALS by J

Elementals by J čarobno ulje dobila sam u časopisu Ljepota i zdravlje u bočici od 50 ml.Količina u kojoj dolazi puno pakiranje je 250 ml.
Koristila sam ga tjekom ljeta za vrijeme sunčanja na plaži , naravno nakon zaštitnog faktora.
Elementals by J proizvodi su ručno rađeni, bez aditiva, konzervansa i umjetnih bojila.
Čarobno ulje sastoji se od devet biljnih ulja, četiri vrste organskih maslaca, te mješavine eteričnih ulja. Napravljeno je na bazi hladno prešanog maslinovog ulja i obogaćen betakarotenom te sadrži SPF. Ulje ima više načina primjene, može se koristiti i za masažu, nakon depilacije, na vrhove kose ... Ima predivan miris lavande koji osobno obožavam. ulje se brzo upija u kožu i ostavlja ju glatkom i svilenkastom, nikako previše masnom. Za mene jedan jako dobar proizvod za ljeto iako baš i nisam prevelika ljubiteljica ulja.







PROIZVODI ZA KOSU 

APIVITA

Apivita Express Beauty Hair Mask Hyaluronic acid nije nikakva tajna da sam ljubiteljica maski za lice i da volim Apivitine Express maske iz tog razloga sam odlučila isprobati i masku za kosu.
S obzirom da mi je kosa prirodno, ali i od učestalog farbanja dosta suha odlučila sam se za ovu hidratantnu masku sa hijaluronskom kiselinom. Maska dolazi u vrećici od 20 ml i ja na svojoj poludugoj kosi uspjela sam ju koristiti na 3 puta. Masku sam isprobala na dva različita načina kako i piše na pakiranju.
Prvo sam ju isprobala na ručnikom posušenu kosu i držala 10 - 20 min ispod toplog ručnika i isprala. Rezultat je bila mekana, lepršava i mirisna kosa koja se vrlo lako raščešljava. 
Drugi način na koji sam isprobala ovu masku je taj da sam ju ostavila da djeluje 3 - 5 min. te isprala. Kosa je također bila mekana i lagana za rašćešljavanje, ali je miris na njoj bio manje intenzivan. Odličan stvar kod ove maske je što miris na kosi ostaje još i nakon par dana na njoj.

Apivita Women´s tonic shampoo je tonik protiv ispadanja kose. Isprobala sam ga u tester pakiranju od 20 ml pa ne mogu reći da li ima neko djelovanje protiv ispadanja kose. Osobno mi nema neki ludilo miris i ne pjeni se previše. 

LÓRÉAL PARIS

L´oréal Magic retouch sam već spominjala u zasebnom postu. Već sam spomenula da moram često farbati kosu pa mi ovakvi sprejevi ipak malo produže taj period.






PALETA SJENILA

Essence EYE & FACE palette 02 rise & shine nisam potrošila , ali nažalost pala mi je i razbila se tako da sam ju odlučila baciti.Ove palte više nema za kupiti kako essence stalno izbacuje nešto novosvake sezone. Paleta je sadržavala četiri sjenila za oči te rumenilo i highlighter Kakve su boje bile u ovoj Essence paletici možete pogledati u ovom postu.

BEAUTY BLENDER

Ovaj beauty blender kupila sam u Bipi i čini mi se da je Hallo beauty marke, nažalost ne odgovara mi
i zato sam ga odlučila baciti. Previše je tvrd i gumast, podsjeća me na anti - stress lopticu. morati ću kupiti neki drugi mekaniji, makar s obzirom da se ne šminkam profesionalno dobar posao mi odrade i kistovi.

ODSTRANJIVAČ LAKA ZA NOKTE

Nisam pretjerano izbirljiva kad je riječ o odstranjivačima laka za nokte, bitno mi je da previše ne smrde te da dobro skidaju lak. Ovaj puta sam potrošila Rosal Perfect you koji je bez acetona i bio je pakiran u bočici od 85 ml.

BLAZINICE

Kao što nisam izbirljiva sa odstranjivačima laka tako nisam izbirljiva niti sa blazinicama, gledam uvijek u kojem pakiranju mogu dobiti više blazinica po nekoj pristupačnoj cijeni. ovoga puta sam potrošila today kojih je bilo 120 kom u pakiranju.

Nadam se da Vas nisam previše udavila dužinom posta.

Da li ste koristile koji od ovih proizvoda ili bi neke željele isprobati?


👄 do slijedećeg posta
💗 Vas Beauty & fashion








Nema komentara:

Objavi komentar