14. veljače 2019.

La Roche Posay - Effaclar Duo(+) Unifiant #89

Dragi moji kozmetoljubci, oni koji već duže vrijeme prate moj blog znaju da volim La Roche - Posay proizvode. Otkrila sam ih davno kada sam dobila djecu za njegu dječje kože, a tek kasnije u Tester boxu otkrila sam da imaju proizvode i za njegu lica. Obzirom da mi je koža mješovita do masna sa ponekim nepravilnostima u vidu proširenih i začepljenih pora te mrljica na koži, a tu se javi i neželjeni sjaj često sam u potrazi za proizvodima koji bi me zadovoljili.
Danas Vam pišem post o La Roche -  Posay Effaclar Duo(+) koju sam prvo i otkrila u Tester boxu. 
Već sam Vam ju spominjala kada sam iskoristila samo tester proizvode, a postove možete pročitati ovdje  i ovdje . Negdje u studenom Ljekarna Coner imala je odličnu akciju na ovaj proizvod pa se uz kupnju ove kreme dobio i tester gela za umivanje iz Effaclar linije kao i Serozinc. Bila je to odlična prilika da se napokon počastim ovom kremom u punom pakiranju.










Ova krema namijenjena je koži sklonoj nepravilnostima i mrljama. Krema odčepljuje pore, sprječava nastanak crvenih i smeđih mrlja na koži te ju trenutačno ujednačava. La Roche - Posay Effaclar Duo(+) Unifiant krema je nekomedogena.


La Roche - Posay Effaclar Duo (+) krema dolazi u pakiranju od 40 ml kao i njezina klasična verzija o kojoj sam Vam već također pisala ovdje.







 Effaclar Duo(+) Unifiant kremu možete pronaći u nijansi light i medium. Isprobala sam i jednu i drugu nijansu i moram priznati da mom pomalo žućkastom tenu, neutralnog podtona odgovara i jedna i druga nijansa jer se vrlo lijepo krema stapa sa kožom.
Sama Effaclar Duo(+) Unifiant krema daje ugodan osjećaj kao da nemate ništa na njoj.
Prekrivanje joj je lagano do srednje uz mogućnost nadograđivanja na pojedine mrljice.
Nakon nanošenja koža lica je vidljivo zaglađena i ujednačena. Effaclar Duo(+) unifiant koži daje zdravi sjaj , a na licu izgleda kao da uopće nemate nikakav make up za razliku od pudera.




* Effaclar Duo(+) Unifiant nijansa medium



* Razmazana Effaclar Duo(+) Unifiant


Effaclar Duo(+) Unifianr volim nanositi svakodnevno kada se ne šminkam kako bi svom licu dodala malo boje i ujednačila ten. U slučaju da imate veće nepravilnosti na licu ova krema Vas možda neće oduševiti, ali za prekrivanje manjih nedostataka meni je savršena.



Da li ste već isprobali La Roche - Posay Effaclar Duo(+) Unifiant kremu ?






Nema komentara:

Objavi komentar