8. veljače 2019.

Moja trenutna jutarnja rutina #88

Dragi moji kozmetoljubci, već dugo Vam nisam pisala o proizvodima koje koristim u jutarnjoj rutini.Uglavnom sam Vam ih već predstavila u pojedinačnim recenzijama.
Ove proizvode korisrtim već više od nekoliko mjeseci, a neki od njih su mi posebno dragi.










Jutarnju rutinu započinjem umivlicom.
Uglavnom svakodnevno koristim Cadeavera CV vital 35+ pjenu za umivanje koja je vrlo bogata te nježna za lice.
CV vital 35 + pjena ne isušuje kožu lica, ne iritira oči što mi je vrlo bitno, jer od nekih umivalica me peku. Koristim ju u jutarnjoj i večernjoj rutini pogotovo nakon što skinem šminku sa Garnier dvofaznom micelarnom.
Više o Cadeavera pjeni pisala samu u zasebnom postu koji možete pročitati ovdje.

Kada mi je licu potrebno dodatno čišćenje i blagi piling posežem za Ziaja Acai Berry gelom za umivanje koji u sebi sadrži roze mikrogranulice. Ovaj Ziaja piling je zbilja nježan za kožu lica. Nježnog mirisa. Koža lica nakon umivanja ovim gelom je lijepo osvježena i nije zategnuta.







Slijedeći korak u mojoj rutini je nanošenje tonika za lice.
Trenutno  koristim Ziaja također iz  Acai Berry linije.
Prije svega sviđa mi se što ovaj tonik ima pumpicu na vrhu svog pakiranja pa blazinicu niti ne koristim za taj korak njege, već samo lagano pošpricam lice i utapkam tonik prstima te pričekam da se upije u lice.
Koža lica izgleda baš osvježeno nakon njegove upotrebe. U slučaju da Vas više interesiraju ovi proizvodi možete pročitati ovaj post.






Obavezno nakon tonika nanosim kremu za lice. Tokom ovih hladnijih dana volim Apivita kremu iz wine elixir linije. Wine elixir krema koju ja posjedujem je vrlo bogata, sadrži SPF 15. Bez obzira što je bogate teksture lijepo se razmazuje i upija u kožu te ju ne ostavlja masnom što mi je vrlo bitno jer imam mješovitu do masnu kožu lica. Od jeseni ova krema postoji i u laganijoj verziji za sve one koji vole hidratantnije kreme. Više o cijeloj Apivita wine elixir liniji možete potražiti na njihovom web shopu 




U slučaju da se ne šminkam, a svome licu ipak želim dati malo boje i ujednačiti ten tu nastupa
La Roche Posay Effaclar DUO(+) Uniffiant krema u nijansi Medium.







Već nekoliko puta sam koristila klasičnu verziju Effaclar  DUO(+) kreme o kojoj sam Vam već pisala
u postu gdje sam obuhvatila sva tri Effaclar proizvoda ovdje i u zasebnom postu kada je izažla inovacija ove kreme, a možete ga pročitati ovdje. Kako se uglavnom ne šminkam na svakodnevnoj bazi, osim ako negdje posebno idem ova Effaclar DUO (+) Uniffiant krema je baš ono što mi treba.
Ujednačuje  ten, daje malo boje da ne izgledam blijedo kao duh, zaglađuje kožu, a ne začepljuje pore. Ne bi bilo loše da ima malo jače prekrivanje, ali s obzirom da nemam prevelikih problema sa nepravilnostima na licu, osim onih dana u mjesecu kada se pojavi neki neželjeni gost mene ova Uniffiant krema u potpunosti zadovoljava.



Večernja rutina mi je vrlo slična osim što ne stavljam Effaclar DUO(+) i uvedem Skintegrin Clarion prije tonika za lice.





Koji su Vaši svakodnevni saveznici u njezi lica?
Koristite li neke od ovih proizvoda?



👄do slijedećeg posta
💓 Vas Beauty & fashion








Broj komentara: 8:

  1. Ja sam zbilja zadovoljna sa njima. Ova CV pjena mi je super jer ima po dobnim skupinama raznih vrsta. Što se tiče Ziaje ovo su prvi njihovi proizvodi koje sam kupila i zadovoljna sam. Apivitu volim zbog cijele priče oko brenda, a i zbog kvalitetnih proizvoda. Do sada mi se svidjelo sve što sam uspjela isprobati od njih. La Roche Posay sam otkrila u Tester boxu i d tada koristim neke njihove proizvode za lice, a isprobala sam i neke za tijelo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Probala sam samo LRP kremicu i odlična je. Moja rutina se stalno menja jer volim da isprobavam proizvode :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također volim isprobavali nove proizvode pa isto sa vremena na vrijeme promijenim nešto u svojoj rutini,ali LRP je već neko vrijeme prisutna.

      Izbriši
  3. Super post! CV pjene za umivanje lica su mi odlične :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je isto iznenadila CV pjena koliko je dobra za tako malu cijenu. Htjela bi isprobati još neke proizvode iz njihovog asortimana.

      Izbriši
  4. Ne koristim ove proizvode,ali čula sam puno dobrih stvari od CV umivalicama pa mislim da ću si uskoro njihovu kupiti. Odlična rutina :)

    https://luxmakeuplover.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da nečeš požaliti ako isprobaš CV umivalicu, baš je nježna i blaga za kožu i ne iritira oči, što je meni osobno važno jer me nekada znaju peći bez ikakvog većeg razloga. Već pikiram neke druge proizvode koje želim isprobati, muke ljubiteljica kozmetike ;)

      Izbriši