7. ožujka 2019.

Favoriti 2018. #90

Dragi moji kozmetoljubci, moram priznati da sam se malo uljenila što se tiće pisanja bloga. Primječujem da se je čitanost smanjila pa baš i ne vidim nekog pretjeranog smisla u pisanju.
Trenutno su svi više orjentirani na instagram i video sadržaj. Nažalost zato i ovaj post ovoliko kasni, već je ožujak , a ja tek sada spominjem proizvode koje sam voljela ili zavoljela u 2018.
Ove pve proizvode sam Vam već spominjala u zasebnim recenzijama pa neću previše duljiti o svakom od njih, samo sam ovim putem sve proizvode koji su mi se svidjeli željela staviti na jedno mjesto.













Prvo ću krenuti od proizvoda sa kojim počinje moja juternja rutina, a radi se o Cadeavera CV 35 + pjeni za umivanje lica. Jako volim pjenaste proizvode za umivanje i ova pjenica mi je bila pravo otkriće. Pjena je toliko nježna i mekana i kao oblačić. Veliki plus joj dajem zbog činjenice da niti najmanje ne nadražuje oči tako da ih bez straha možete umivati kako bi dodatno otklonili ostatke make upa nakon što ste ga predhodno već skinuli nekim drugim sredstvom za skidanje.( micelarna, mlijeko za skidanje šminke ...) Kao što sam već rekal pjena je jako nježna i ne isušuje kožu lica. Osobno ju koristimj i kod jutarnje i večernje rutine. Možete ju pronaću u Müller drogerijama i cijena joj je do 20,00 kn, a postoje i razne verzije CV pjene ovisno kojij dobnoj skupini pripadate.






Ziaja antioxidation acai berry tonik sa hyaluronskom kiselinom je drugi proizvod koji redovito koristim kako u jutarnjoj, tako i u večernjoj rutini. Nakon što umijem lice Cadeavera pjenom ili Ziaja acai berry gelom za umivanje obavezno kožu lica i vrata pošpricam tonikom kako joj vratila potrebnu vlagu.U večernjoj rutini ovaj tonik nanosim nakon Skintegrinog  Clariona. Ziaja acai berry baš lijepo osvježava kožu te joj daje potrebnu svježinu, a ugodan miris koji posjeduje me baš podsjeća na proljeće i kada sve cvjeta. Ziaja acai berry tonik dolazi u pakiranju od 200 ml sa odličnim raspršivačem na vrhu i dosta se sporo troši, tako da se definitivno isplati isprobati.






SVR Sun Secure Blur SPF 50 koristila sam tokom cijelog ljeta i malo je reći da me oduševio, što svojom pjenastom , musse teksturom. 😊 zbilja izgleda da patim na sve što je pjenasto.
SvR Sun Secure krema me se dojmila ne samo zbog lagane teksture već i zbog toga što se moja koža nije zasjajila niti nakon sunčanja na plaži kako se znala zasjajiti sa nekim drugim kremama koje imaju viši SPF . Još jedna dobra stvar je što se Sun Secure može koristiti i kao primer prije nanošenja  make upa. U slučaju da tražite neku dobru kremu za lice sa visokim zaštitnim faktorom imate moje preporuke za SVR Sun Secure Blure.





La Roche Posay  Effaclar DUO (+) Unifiant krema mi je odličan odabir kada ne želim stavljati šminku, a opet želim svojem tenu dodati ujednačen izgled i malo boje za svježiji izgled.
Ova tonirana kremica nema neku prekrivnu moć, ali s obzirom da nemam velikih problema sa aknama mene zadovoljava. Znam ju nositi samostalno ili kada trebam duže trajanje bez da mi se lice zasjaji nakon nje nanesem i puder u kamenu. Super mi je što ova Effaclar DUO(+) Unifiant krema ne čepi pore kao uostalom niti njena klasična verzija. Sa godinama sve više volim laganije podloge za lice i uglavnom koristim BB kreme, a pudere samo kada negdje idem. Možda je i to razlog da mi se ova tonirana krema toliko svidjela. Znam da joj neke blogerice nisu vidjele preveliku svrhu s obzirom da joj prekrivna moć nije jaka, iako vole LRP Effaclar DUO(+) klasičnu verziju.
Od mene ova krema ima 👍. U slučaju da kao i ja volite laganije podloge, a nemate prevelikih problema sa aknama nego Vam treba nešto za ujednačavanje tena slobodno ju isprobajte. Ponekad se u ljekarnama mogu naći i super akcije pa uz kupnju kreme možete dobiti i još neki LRP proizvod kao što sam ja kod kupnje ove kreme dobila Serozinc i Effaclar gel za umivanje.






L.O.V. Heartful Healthy Glow Blush u nijansi 041Radiant Rosewood dobila sam tokom ljeta u časopisu Ljepota i zdravlje. Nijansa mi se odmah jako svidjela jer sam si baš željela takvu neku smečkasto crvenkastu. Boju možete vidjeti ako kliknete na poveznicu za post o ovom proizvodu.
Tekstura ovog rumenila je svilenkasta, a finish koji ostavlja na koži lagano satenski. Baš daje jedan lijepi sjaj i nije potrebno korištenje highlightera. Iako sam ovaj proizvod dobila u ljetnim mjesecima više sam ga koristila tjekom jeseni i zime, te ću ga nastaviti koristiti tjekom ovih proljetnih dana dook još nije pretjerano vruće. Razlog tome je što mi se rumenilo tjekom ljeta znalo postepeno skidati sa lica, a sada dok još nisu vrućine nisam to primjetila.






Iako su mi se svidjeli svi Noelle kistovi koje sam kupila, najviše koristim  kist 02 za nanošene tekuće ili podloge u kamenu/ prahu. Osobno ovaj Noelle kist koristim kako bi na svoje lice nanjela puder u kamenu. Sam kist je napravlje od sintetičke dlake sa drvenom drškom. Vrlo je mekan te mu ne ispadaju dlačice prilikom pranja. Dermatološki je testiran.






Za kraj, ali ne manje važan ostao je  Skintegrin Clarion. Clarion je ponovljena kupnja.
Napravila sam pauzu sa korištenjem tjekom ljeta dok sam boravila na moru jer je koža koja je tretirana kiselinama osjetljiva na sunčevu svjetlost. Iz tog razloga ujutro je obavezno nanošenje kreme sa SPF - om. Moj odabir za hladnije dane je Apivita wine elixir krema sa SPF 15, a za toplije SVR Sun Secure Blur SPF 50.
Clarion je serum za noćnu eksfolijaciju namjenjen dubinskom pročišćenju pora te popravljanju teksture i hiperpigmentacije na koži.
Sadrži 2 % salicilne, 4% glikolne kiseline sa dodatkom sladića, zelenog čaja i ružičastog žednjaka.
Korištenjem Clariona koža mi je postala ujednačenija.
Prištići i akne koje bi se pojavile  prolazile bi nakon neka dva dana, bez ikakvih ožiljaka  ili flekica na koži. Što se tiće sebuma i tu sam primjetila poboljšanje.
Korištenjem Clariona koža mi se manje masti.
Od nedavno sam u jutarnju rutinu uvela i Tria Light kremu koja je dnevna nadopuna Clariona.






Ovo bi bili svi proizvodi koje bih izdvojila u svojim godišnjim favoritima.


Da li ste isprobali koji od ovih proizvoda? Da li volimo možda poneki isti proizvod?











👄 do slijedećeg posta
💓 Vas Beauty & fashion

Nema komentara:

Objavi komentar