9. ožujka 2020.

Olival Mikroeksfolijant #103


Dragi moji kozmetoljubci, danas Vam želim predstaviti jedan proizvod koji koristim već oko 3 mjeseca u svojoj noćnoj rutini. Radi se o Olival Professional Mikroeksfolijantu u prahu.
Odlučila sam se na kupnju baš zbog toga što je u prahu pa mi se to činilo jako zanimljivo, a i blogokolegica Makeupholic na svom instagram profilu ga je pohvalila, pa ono ajmo isprobati.
Koža lica mi je mješovita do masna pomalo dehidrirana i sklona sitnim nepravilnostima (prošitene pore, zatvoreni komedoni, mitreseri, a ponekad se pojavi i koja akna).
To je razlog zbog kojeg volim proizvode koji sadrže salicilnu koselinu što je slučaj sa ovim mikroeksfolijantom.








Mikroeksfolijant dolazi u plastičnoj ambalaži i sadrži 25 g proizvoda. Ispod poklopca nalazi se malo sito kako bi se prah što preciznije mogao isipati u dlan. U samoj bočici osim praha tu je i vrečica koja sprječava nakupljanje vlage. Plastična ambalaža dodatno je upakirana u čvrstu kartonsku kutijicu i meni baš izgleda profesionalno i minimalistički.






RIJEČI PROIZVOĐAČA:



Mikroeksfolijant je inovativan piling koji spaja kemijsku i mehaničku eksfolijaciju.

Sadrži 1% salicilne kiseline, zrnca ricinusovog ulja, vitamin H i alantoin.









Mikroeksfolijant piling namijenjen je svim tipovima kože, temeljito čisti i ujednačava boju tena.
Potiče glatkoću te zdrav sjaj kože.
Može se koristiti do tri puta tjedno.


NAČIN KORIŠTENJA:



Isipajte prah na mokre dlanove te ga lagano izmješajte mokrim prstima. Prah će se u doticaju sa vodom pretvoriti u nježnu emulziju sa kojim kružnim pokretima masirate lice.

Tokom masiranja  lica osjetit čete male granulice ricinusovog voska.












MOJA ZAPAŽANJA:



Olival Mikroeksfolijant kao što sam već napisala koristim u večernjoj rutini njege kože.
Iako je preporučljivo korištenje do tri puta tjedno osobno ga koristim jednom do dva puta, tj. pratim potrebe svoje kože lica. Moram priznati da mi je na početku bilo malko neobično koristiti prah jer sam se nekako navikla na pilinge u gelovima za umivanje, ali vrlo brzo sam se navikla i spraksirala u korištenju. Prah kada se stopi sa vodom pretvara se u vrlo nježnu emulziju, a na licu osjećate nježne granulice. Bez obzira što je piling vrlo nježan jako dobro radi posao čišćenja.
Nakon korištenja na koži lica nisam primjetila nikakvo crvenilo ili iritaciju kože.
Mogu potvrditi riječi proizvođača da je koža lica nakon pilinga vrlo čista, glatka i ujednačena . 
Nisam iskreno imala nikakava prevelika očekivanja i drago mi je da sam se ovako ugodno iznenadila.
Koža nakon ovig pilinga baš ima neku svježinu i spremna je za nanošenje daljnih koraka u njezi (tonik, serum, krema). 

Olival Profesional Mikroeksfolijant možete nabaviti na Olival web stranici ili u drogerijama Bipa, Dm.
Cijena mu je 79,90 kn , ali često ga možete pronaći na akcijama ( ja sam svoj kupila na Black Friday na sniženju preko weba ), ali moguće je naletiti i u Bipi. 



Svakako imate moje preporuke, ako još niste isprobali Mikroeksfolijant.






Kako vam se sviđa koncept pilinga u prahu?
Da li ste već isprobali Olival Mikroeksfolijant?










👄 do novog posta
💓 Vas Beauty & fashion










3 komentara:

  1. Drago mi je da sam ti otkrila nešto novo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuu, kako izgleda dobro taj proizvod. Nisam se do sada susretala sa njim, ali molga bih:D
    Sjajan post.:)

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :). Meni se proizvod baš svidio, nadam se da će i tebi ako isprobaš.

      Izbriši