22. ožujka 2017.

Moje prvo iskustvo sa trajnim lakom # 16

Dragi moji , danas ću sa Vama podijeliti svoje prvo iskustvo sa trajnim lakom. Kao svaka žena tako i ja volim imati lijepe i njegovane ruke. No nažalost u zadnje vrijeme bez obzira na razna poboljšanja tehnologije i pripravaka za lakove za nokte primjetila sam da se oni brzo ljušte. To mi je još nekako podnošljivo kod svijetlih nijansi gdje se odmah na prvu ne vidi oštećenje, ali kod tamnih nijansi mi je  katastrofa. Rijetko koji mi je izdržao dva dana i to uz gornji završni sloj nadlaka.
Povodom Dana žena ( 08.03.) cijeli tjedan (6.3.-12.03.2017.) je trajala akcija na trajni lak u Frizerskom salonu Marina i cijena je bila svega 45 kn. Sama sebi sam rekla isprobat ću sada ili nikada, jer ne bi mogla prežaliti da dam 100 kn ili više za nešto sa čim neću biti zadovoljna.

Ovako su izgledali nokti prvog dana 9.3.2017.




Postupak izrade:

 Prvo se lagano izrašpa ploča nokta kako bi bazni lak bolje sjeo na njega. Zatim se  nanosi tanak proziran  sloj baze kako bi trajni lak dulje držao. Posuši se ispod UV lampe. Kozmetičarka mi je nanijela još jedan tanak sloj baze te ponovno posušila ispod lampe. Na to sve je išao trajni lak koji se također posušio ispod lampe.
Iako sam u glavi imala želju za nekom bordo bojom , na kraju sam se ipak odlučila uz savjet kozmetičarke za svijetlu nijansu kako bi prvo vidjela koliko će mi lak trajati i kako ću biti zadovoljna samim trajnim lakom.

Nakon tjedan dana vidio se malo izrast moga nokta, ali zbog ove svijetle nijanse nije bilo previše vidljivo. Nakon 14 dana još uvijek lak uglavnom izgleda dobro na većini noktiju. Nažalost na lijevom kažiprstu polovica se oljuštila ( pa sam cijeli skinula), a počeo se lagano dizati i na lijevom palcu.
Mislim da sam pomalo ja kriva za to jer sam noktima skidala neku naljepnicu na namještaju 😕.

Ovo su nokti nakon dva tjedna 22.03. 2017.



Na lijevoj ruci se vidi kako sam skinula cijeli lak sa kažiprsta.
Sada sam ga zakamuflirala običnim lakom da izdržim još malo dok se ne naručim za skidanje laka sa svih noktiju.












Svidjelo mi se što ne trebam lakirati nokte svaki drugi dan, a oni i dalje izgledaju uredno. Moji nokti su uspjeli narasti bez pucanja i listanja. Nedostatak kod trajnog laka je što se morate naručiti u kozmetički za skidanje laka ili se sami kod kuće mučiti sa rašpanjem.
U slučaju da ne radite neke pretjerane poslove ribanja, čišćenja može Vam izdržati i do tri tjedna.
Općenito mi se trajni lak svidio, i vjerojatno ću ga ponoviti ako opet naletim na neku odličnu akciju, ali baš ne bi davala svaka dva do tri tjedna 100 ili više kuna za njega.



Kakva su Vaša iskustva sa trajnim lakom?
Da li bi ga željele staviti?



4 komentara:

  1. Ja imam trajni lak već par mjeseci i prezadovoljna sam. Lak super izgleda, zadnji put mi se nije nigdje oštetio niti skinuo čak i nakon mjesec dana(nisam stigla kod kozmetičara). Cijena mu je 100 kn što je malo visoko, ali nokti mi izgledaju uvijek odlično pa mi nije žao. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja planiram eksperimentirati sa njim još neko vrijeme, da vidim da li će mi uspjeti izdržati duže, vjerujem da ima nešto i do materijala sa kojim je rađen pa o tome ovisi da li će trajati duže ili ne.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kod nas u BiH,tj u mom gradu je cijena 15KM/oko 60kn. Radim trajni lak vec par mjeseci zaredom i prezadovoljna sam,traje mi skoro mjesec dana a ponekad mi kozmeticarka stavi jedan sloj gela preko pa budu jos cvrsci. Super rjesenje za uvijek uredne i lijepe nokte a plus i bolje rastu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja mislim da bi mogla biti mirna 3 tjedna da si sad sama nisam zeznula nokat. Svakako ću otići još koji put, jer mi se sviđa izgled noktiju. Jedino baš nisam sigurna kako bi funkcioniralo sa tamnijim nijansama, mislim da ću se slijedeći put još jedanput odlučiti za nešto prirodno, a tek onda skupiti hrabrosti za tamniju boju.

      Izbriši