26. rujna 2018.

Syoss ROOT RETOUCHER ( sprej za prekrivanje izrasta) #76

Dragi moji kozmetoljubci, oni  koji me prate znaju da već dugo mučim muku sa sjedim vlasima te da ih između dva farbanja znam zakamuflirati sprejom u boji .
Već sam Vam pisala o L´oréalovom Magic Retouch spreju te sam se jako razveselila kada je Syoss izbacio svoju  liniju spreja za prekrivanje sijedih.
Moje veselje je bilo još i veće jer je za razliku od L´oréalovih 75 ml Syoss Root Retoucher dolazi čak u pakiranju od 120 ml. Kada sam ga kupovala Syoss bila je neka akcija u dm - u tako da nije bila neka prevelika razlika u cijeni između L´oréala i Syossa te je to još više prevagnulo da isprobam nešto novo.








Pročitaj više >>

Kao što sam već napisala Syoss Root Retouch dolazi pakiran u spreju od 120 ml ( do 25 primjena) sa preciznim raspršivačem.
Na kosu ga se nanosi tako što se prije upotrebe protrese, te ga se pošprica sa udaljenosti od oko 10 cm.
U slučaju da Vam kapne negdje na čelo ili kožu lagano se ukloni sapunom, a odjeću je dobro zaštititi ručnikom. 
Syoss sprej možete pronaći u Bipi i Dm- u , a cijena mu je oko 50-ak kn.
Svoj sam uhvatila na akciji i čini mi se da je bio oko 40 kn.








Moram priznati da mi se u početku Syoss Root Retoucher jako svidio.
Ravnomjerno je prekrio izrast na mojoj kosi. Syoss Root Retoucher  ne masti kosu. 
Syoss Root Retoucher sprej dolazi u nekoliko nijansi.
Ja sam malo  fulala u odabiru i uzela mrvicu tamniju, ali čak se i to dosta dobro uklopilo sa mojom kosom. Baš sam se ponadala kako sam našla dostojnu zamjenu za Lóréal Magic Retouch.
No međutim kako sam ovaj sprej koristila duže primijetila sam kao da nakon što duže stoji na kosi pomalo počinju izbijati sjede koje sam prethodno prekrila sprejem. S obzirom da mi se kosa ne masti pretjerano, te ju moram prati svakih tri do četiri dana tako sam uvijek neki treći ili četvrti dan primijetila to blijeđenje boje. Čak mi to i ne bi bila neka prevelika zamjerka, ali moram priznaziti da sam se razočarala što sam vidjela da se boja skida kada bi se počeškala tj. prošla prstima kroz kosu. 
Boja bi mi ostala ispod noktiju. U prvo vrijeme mi nije bilo jasno gdje sam zaprljala nokte dok nisam skužila o čemu je riječ. 









Nažalost to je razlog zbog kojeg više neću kupovati ovaj Syoss sprej za prekrivanje izrasta i ponovno se vratiti L´oréalovom Magic Retouchu.

Da li ste isprobali ovaj Syoss Root Retoucher i kakva su Vaša iskustva?




Do čitanja ❤ Vas Beauty & fashion








2 komentara:

  1. Boja spreja syoos može da se uklopi , ali jako je loše što ostavlja trag pri svakom dodiru i to je stvarno problem, i zato ovaj sprej je iz tog razloga loš. Nikada ga više neću kupiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno sam i ja odustala od daljnje kupnje ovog spreja. Žao mi je što si i ti imala ovakvo iskustvo, ali sad sam sebi potvrdila da nisam nešto zabrijala bezveze u svojoj glavi :).

      Izbriši