10. travnja 2019.

Skintegra - Tria Light #91

Dragi moji kozmetoljubci, već se neko vrijeme nismo družili na mom blogu pa ću  to probati ispraviti. Već dva mjeseca koristim Skintegrinu kremu Tria Light u svojoj svakodnevnoj jutarnjoj rutini pa mislim da je došlo vrijeme da i napišem koju o njoj. Moj prvo Skintegrin proizvod je bio Clarion kojem sam i dalje vjerna ( više o njemu možete pročitati ovdje ), Tria Light je njegova dnevna nadopuna.






Tria Light je tretmanska krema za kožu sklonu aknama i komednima. Dizajnirana prvenstveno za mješovitu do masnu kožu čije se pore lako začepe te dovodi do nastanka akni. Krema se može koristiti i na manje masnim kožama kao tretmanska  baza hranjivim proizvodima ili  uljnim boosterima.




Tria Light ne sadrži parabene, mirise, sintetske boje ni druge iritanse kao uostalom i svi Skintegra proizvodi. Tria Light je sastavljena od četrnaest aktivnih i  biljnih kimponenti koje zajedno djeluju protiv začepljenih pora i mrljica na koži. Najznačajniji među njima su niacinamid ili B3, cink PCA, te dva oblika vitamina E. Više o samim sastojcima možete pročitati na Skintegrinoj službenoj stranici na ovom linku.

Tria Light dolazi u pakiranju u bočici od 30 ml, sa vrlo dobrom pumicom na vrhu, a bočica je  dodatno  zaštićena i kartonskom kutijicom. Na kutijici kao i na samoj bočici ispisani su svi važni podaci o kremi kao i datum valjanosti.







Kao što sam već napomenula sama pumpica na pakiranju je vrlo dobra i omogućava precizno doziranje proizvoda.







Osobno mi je dovoljan jedan potisak pumpice (količina veličine zrna graška) da namažem cijelo lice, ali možete istisnuti i manje u slučaju da želite namazati samo određeni prištić.
Tria Light izgleda kao gušća krema, ali se vrlo brzo upija u kožu te ne ostavlja nikakav masan trag.
Tria ima blag miris koji meni osobno nije nimalo smetao, prakrički sam ga osjetila teka kada bi kremu prislonila skroz na nosnice.






Lice nakon nanošenja Trie Light mi je blago hidratizirano tako da nakon nje nisam imala potrebe nanositi bilo koje druge proizvode, ali s obzirom da u večernjoj rutini koristim Clarion   nanosim još i dodatno kremu sa SPF - om. Koža mi se puno sporije zasjaji otkada koristim Triu Light, pogotovo kada ju imam na licu samostalno bez nekih make up proizvoda.
Tria Light je izvrsna krema kao podloga prije make upa, ima svojsta da kontrolila sebum što sam na svojoj koži i primjetila.
Od početka korištenja Trie Light primjetila sam da mi je lice zaglađenije i svježije, nekako blistavije.
Pore se sporije pune sebumom što sam posebno primijetila na području nosa gdje imam nekako najviše komedona. Prištići koji se pojave puno brže prolaze. U svakom slučaju jako sam zadovoljna Triom i veselim se svakom novom Skintegra proizvodu i sastavljam popis onih proizvoda koje još želim isprobati.

Cijena Trie Light je 159,00 kn, možete ju pronaći na Skintegra web shopu, u Skintegra savjetovalištu i  dućanu u Zagrebu te u pojedinim ljekarnama.




Da li ste već isprobali Skintegra proizvode?
Koji su Vaši favoriti?



👄 do slijedećeg posta
💗 Vas Beauty & fashion




2 komentara:

  1. Čula sam već za Skintegru i voljela bih jednom probati neki proizvod! :)

    onlymaja.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj ja od kada sam probala Clarion i Triu sada bi samo kupovala još i isprobala sve što nude za moj tip kože. Nectar mislim da kupujem sljedeći, zanima me jako i nadolazeći SPF, a zanimljiva mi je i umivalica Amphibian, Superba C, Lumion.

      Izbriši