16. studenoga 2017.

APIVITA wine elixir #50

Dragi moji kozmetoljubci , došlo je vrijeme da Vam napišem nešto o kremi koju svakodnevno koristim posljednja dva mjeseca. Radi se o Apivita wine elixir kremi sa SPF 15.




Ovu kremicu sam dobila na Apivita eventu o kojem sam nešto pisala ovdje. Iako wine elixir kremu imam još od 6 mjeseca, čuvala sam ju do početka jeseni kako bih krenula sa njenim korištenjem.    Bojala sam se njene bogate teksture za vrijeme toplijih mjeseci.
No da krenem od početka. Krema je pakirana u čvrst smeđu plastičnu posudicu od 50 ml, koja dodatno dolazi još u kartonskoj kutici i papiričem sa uputama o korištenju.




Ispod samog poklopca nalazi se još i zaštitni poklopčić tako možete biti sigurni da nitko nije umočio svoj prstić u nju :).





RIJEČI PROIZVOĐAČA:

Wine elixir dnevna krema protiv bora i za učvršćivanje kože SPF 15 s crnim vinom i pčelinjim voskom. Sadrži 87% prirodnih sastojaka.
Wine elixir dnevna krema smanjuje i najdublje bore, zahvaljujući crnom vinu, dok lupina i pčelinji vosak pomažu učvršćivanju kože te poboljšavaju njenu elastičnost i osječaj na dodir.
Prirodan spoj ulja biljaka, zob i lecitin intenzivno hidratiziraju i hrane kožu.
ulje nerolija,pačulija,kadulje i eterično ulje garanija tonira kožu i pruža osječaj ugode.
Apivita je zamijenila vodu infuzijom zelenog čaja kako bi se pospješilo antioksidacijsko djelovanje.
Dermatološki testirana.

MOJA ZAPAŽANJA:

Krema je žućkaste boje, gusta, bogate teksture i intenzivnog mirisa kod skidanja zaštitnog poklopca. Nekome osjetljivijeg nosa  taj bi  miris mogao stvarati probleme, ali kod nanošenja na lice ja ga više nisam osjetila. Čak i sada kada sam maknula  zaštitni poklopac i kremu zatvaram samo plastičnim miris je manjeg intenziteta. Iako je krema gusta lagano se razmazuje na kožu. Brzo se upija i ne ostavlja masan trag kojeg sam se dosta pribojavala s obzirom na moju kožu ( mješovita do masna, pomalo dehirdirana). Nakon nanošenja koža izgleda svježe, tonirano i ima  puninu i čvrstoću. Koža je mekana i glatka na dodir. Nemam baš neke probleme sa borama, osim istaknute po sredini čela koja mi se nakon korištenja Vichy Slow Âge i Wine elixir kreme malo ublažila. Koža lica  nakon cijelodnevnog nošenja wine elixir  kreme se ne zamasti i tu joj dajem jedan veliki +. Kremu sam nosila samostalno i ispod make upa koji lijepo sjeda na nju.







Linija Wine elixir osim ove dnevne kreme SPF 15  sadrži :

Ulje protiv bora, kremu protiv bora za područje oko očiju i usana, kremu bogate teksture i noćnu kremu.

Redovna cijena za 50 ml je 335,00 kn, a možete ju pronaći u Apivita storu u Masarykovoj 12, Mülleru ili web shopu


Da li ste se već susreli sa Apivita wine elixir kremom ili nekim drugim proizvodom iz ove linije?
Kakvi su vam dojmovi?
Da li bi željeli isprobati ovu kremu?

Voli Vas Beauty & fashion


Nema komentara:

Objavi komentar