20. listopada 2018.

Cadeavera ( CV vital 35+) pjena za umivanje # 79

Pozdrav, dragi moji kozmetoljubci !

Danas ću Vam pisati post o Cadevera pjeni za umivanje poznatijoj kao CV.

Ovu pjenu možete nabaviti u nekoliko verzija:

za mladu kožu do 25 godina ( 15 -25 g.),
25 + (25-30 g.) ,
35+ (35 - 45g.),
pa sve do 60+ godina.

Moj odabir je bila pjena  CV VITAL 35 + za sve tipove kože.






CV VITAL 35 + pjena dolazi u pakiranju u plastičnoj bočici od 150 ml sa vrlo dobrom pumpicom na vrhu.
Najbolje ju je upotrijebiti do 12 mjeseci od otvaranja.
Cv pjena je veganski proizvod.
Možete ju pronaći u Müller trgovinama, cijena joj je oko 18,00 kn



Pročitaj više >>








CV VITAL 35 + je kremasta micelarna pjena za čišćenje lica. Nanosi se ujutro i navečer na vlažnu kožu, te temeljito ispire vodom.







Osobno jako volim ovakve pjenaste umivalice i svaki puta se veselim isprobati novu, ali mislim da će ova biti dugo u mojoj kolekciji te da joj neću ubrzo tražiti zamjenu.
Ujutro mi je dovoljan jedan stisak pumpice kako bi temeljito oprala lice, a navečer u slučaju da sam imala šminku na licu koristim dva stiska pumpice.





* jedan stisak pumpice


Pjena je jako blaga i nježna, ne nadražuje oči što mi je jako važno.
Lice nakon umivanja CV VITAL 35+ pjenom je mekano i glatko na dodir, bez bilo kakvih tragova isušivanja.

ZAKLJUČAK: 

Odličan proizvod po vrlo povoljnoj cijeni, vjerujem da svatko tko isproba ovu pjenu neće požaliti.


U slučaju da Vas zanima koje sam još umivalice ovog tipa isprobala ostavit ću Vam linkove prošlih postova, a radi se o Avon nutraeffects active seed complex pjeni i Avon clearskin O2 fresh bubble cleanser pjeni za umivanje.

CV u svojoj ponudi ima još i kreme, tonike, maske za lice, tako da vjerujem kako ću isprobati još poneki proizvod iz njihovog asortimana.





Da li i Vi volite pjenaste umivalice?
Koja je Vaš favorit?





👄 do slijedećeg posta
❤ Vas Beauty & fashion



Nema komentara:

Objavi komentar