25. studenoga 2016.

Avon Planet SPA serum za vrat i dekolte #4

Drage moje djevojke, žene, majke...

danas ću Vam nešto pričati o njezi vrata i dekoltea koji nekako čini mi se stalno zapostavljamo. Licu posvećujemo veliku pažnju, a vrat i dekolte su uvijek na zadnjem mjestu, makar vrat uvijek odaje godine i starost kao i ruke.
Moram iskreno priznati da nisam ni ja bila jedna od onih koja tom području pridaje preveliku pažnju dok nisam primjetila prve bore i neravnine na vratu. Nedavno sam nabavila Avonom serum baš posebno namijenjen njezi vrata i dekoltea, na bazi maslinovog ulja iz Planet SPA linije. Cijena mu je bila vrlo pristupačna svega 17 kn za 50ml, pa sam odlučila i svom vratu podariti posebnu njegu. Iako sve proizvode koje stavljate na lice slobodno koristite i na svom vratu i dekolteu.





Proizvod je na pumpicu što mi se jako sviđa i jedna pumpica je dovoljna za njegu cijelog vrata i dekoltea. Proizvod je dosta tekuć i brzo se upija. Koža nakon nanošenja je fina glatka i svilenkasta.
Trenutno za sada nisam primjetila nikakva čuda u nestajanju bora, ali koristim ga tek neka dva tjedna pa smatram da to nije niti moguće. Zadovoljna sam što ostavlja tu glatkoću na koži, čak i da ništa drugo ne radi . U uputama koje se nalaze na naljepnici proizvoda koju je potrebno otvoriti navedeno je da se proizvod koristi 2-3 puta tjedno tako da se nanosi od brade prema grudima kako bi se učvrstio i pružio lifting tom području.





SASTOJCI:  Proizvod sadrži alfa - hidroksilnu kiselinu koja može povećati osjetljivost na sunce pa se preporučuje nanositi ga navečer.





Pišite mi komentare koje proizvode Vi koristite za njegu?
Da li ste isprobale ovaj serum, kakvi su Vam dojmovi?
Da li bi ga i same željele isprobati?
Slobodno komentirajte da li Vam se sviđa ovaj blog ili možda ne?
Cijenim sve pohvale kao i kritike.
Hvala Vam na čitanju i pusa svima do sljedećeg posta
Voli Vas Vaša Beauty & fashion   💜

Nema komentara:

Objavi komentar