26. siječnja 2017.

Potrošeni i proizvodi koji me nisu baš oduševili siječanj 2017. #5

Evo dragi moji, siječanj se bliži kraju, tako da smo polako došli i do liste potrošenih proizvoda.
Ponovno su se ovdje našli uglavnom proizvodi za njegu.




Pa krenimo:

SYOSS SHINE - SEALING - šampon za normalnu do beživotnu kosu, nježno pere kosu i ostavlja ju mekanom i sjajnom. Ugodnog mirisa.  Kupila sam ga već dugo u Bipi 1 +1 gratis i ne sječam se više cijene za 500 ml uz njega sam uzela i OLEO 21 COMPLEX koji trenutno koristim i također sam zadovoljna. Sigurno ću ponovno kupiti ove šampone za kosu nakon što potrošim sve zalihe šampona koje trenutno imam kod kuće

BIOBAZA DEEPWHITE - pasta za izbjeljivanje zubi na bazi ugljena. Kaladont je sive boje sa sitnim , nježnim česticama. Ostavlja dugotrajnu svježinu u ustima i glatke zube. Nisam ga baš svakodnevno koristila jer sam jedno vrijeme imala problema sa zubnim mesom pa sam se bojala da nije malo preagresivan tako da ne mogu reći da li je baš radio izbjeljivanje. Svakako bi željela isprobati i druge Biobazine paste za osjetljivije zube.

L´ ANGELICA - pasta za osjetljive zube na bazi goji bobica i ginsenga nježan pasta za zube, sviđa mi se što je također na prirodnoj bazi. Trenutno koristim njihovu pastu za prirodnu bjelinu na bazi eucalyptusa i mente. Vjerojatno ću paste ponovno kupiti.

VITIS pastu sam dobila kod svog zubara u Ordinaciji dr. Rotim i nakon dva tjedna svakodnevnog korištenja na upaljenom zubnom mesu bol se smanjila, nažalost kod mene je bio veći problem sa zubom pa bol nije skroz nestala i zub je morao na liječenje. Nabavila bi ponovno ovu pastu , ako ju negdje pronađem.

Tester AVON NUTRAEFFECTS BALANCE - dnevna krema ugodnog je mirisa, lagana , lako se razmazuje. Sadrži SPF 15, bez parabena i bojila. Krema mi se svidjela trenutno i sama koristim Balance kremu , ali u gel verziji kako bi mi dodatno matirala kožu. Recenzije o gel kremi možete pročitati ovdje.

Testeri ANEW HYDRO - ADVENCE krema i gel i ANEW CLINICAL PRO +( sa AMINO_ FILL 33 COMPLEXOM) - sve tri kreme su mi se svidjele mirisom, laganim nanošenjem na kožu, brzim upijanjem, ali bila je previše mala količina da bi mola nešto konkretnije reći o ovim proizvodima i kako utječu na kožu nakon dužeg korištenja.

AFRODITA COSMETICS 4D COLLAGEN - noćna maska za lice, predivnog mirisa, bez parabena i parafina. Ugodna za kožu. Jedino se treba paziti da ne uđe u oči jer dosta peče ( ili su meni oči nešto osjetljivije u zadnje vrijeme). Jedino što sam se ujutro budila dosta zamašćenog lica. Možda ponovno kupim ovu masku. Niti me je oduševila, niti nije.

AVON ANEW CLINICAL INFINITI /LIFT - dvofazna krema za okoloočno područje. U plastičnoj kutijici nalazi se 2 X 10 ml proizvoda. Na jednoj strani je gel za podizanje kapaka koji se nanosi ispod i iznad obrva, a na drugoj krema za ispod očiju.  Gel bi kao trebao podizati kapke, iskreno mislim da se to nikako ne može riješiti bez operativnog zahvata. Ova krema ih je lagano zatezala.
Gel sam potrošila nešto prije nego kremicu za ispod očiju. Od kreme su mi oči izgledale nešto svježije što i inače očekujem od tih krema za to područje. Isto sam osjetila lagano peckanje ako mi je krema slučajno došla na trepavice pa onda u oko. Nisam nešto pretjerano oduševljena da bi ponovno nabavila ovu kremu. Htjela bi isprobati neke druge okoloočne mazalice. Prva na popisu želja mi je AVÉNE Physiolift yeux- eyes , nadam se da ću ju uspjeti nabaviti kroz neko vrijeme.

LA ROCHE- POSAJ EFFACLAR DUO (+) UNIFIANT LIGHT - dobila sam u studenskom Tester boxu i oduševio me. Došao je u pakiranju od 3 ml. Lagan za kožu, lako se razmazuje i ujednačuje ten. Baš ono što mi treba za brzinsko šminkanje , kada ne želim nanositi teške pudere, a želim dati laganu boju svom blijedom licu. O proizvodu sam nešto pisala i ovdje. Svakako bi željela nabaviti puno pakiranje kada potrošim sve BB kreme koje imam.

BOURJOIS BIO DETOX ORGANIC 54 - tester tekućeg pudera, namijenjen masnoj koži, dobrog prikrivanja. Potrebno ga je brzo nanositi i razmazivati jer se brzo suši na licu. Sviđa mi se što je na bio bazi, ali možda baš zbog toga nema neki poseban i očaravajući miris 😊.
Osobno volim pudere koji se nekako lakše razmazuju i nanose na lice. Postojanost mu je dobra. Preporučila bi ga baš za masnu kožu. Postoji i verzija pudera u kamenu koju sam svojedobno isto imala, i koliko se sjećam bila mi je ok. Jedino iz razloga što s vremenom i godinama volim nekako laganije i prozračnije pudere ne bi ga ponovno nabavila, a i na tržištu postoje još puno njih koje bi željela isprobati.

DR. HAUSCHKA HYDRATING BODY MILK- dosta vodenast losion za tijelo sa mirisom limuna koji meni osobno nije baš odgovarao, brzo se upija u kožu i koža je poslije glatka. Nije mi se nešto posebno svidio za razliku od ulja iz iste kolekcije koje sam već odavno potrošila i koje se stavlja u kupku. Ulje mi je nekako finije mirisalo i koža je bila posebno mekana i nježna nakon kupanja i nije bilo potrebno dodatno ju njegovati. Ne bi ga ponovno nabavljala.

SANEX DERMO INVISIBLE - dezodoran nije me nešto posebno oduševio niti mirisom niti postojanošću. DOVE mi je puno bolji i već sam osigurala male zalihe, kod DOVE-a mi se sviđa što se i nakon jakog znojenja kao npr. nakon vježbanja još uvijek osjeti svježina i miris dezodorana kao na koži tako i na odjeći dok to kao Sanexa nije slučaj, miris se lagano osjeti na koži, ali skroz nježno, možda čak lagano pomiješan sa znojem.

NIVEA - mini pakiranje koje sam također dobila u Tester boxu koristila sam za mazanje usana ujutro i navečer, zgodno malo pakiranje da ti Nivea krema uvijek bude pri ruci, čak i u maloj torbici.

MAX FACTOR - lak za nokte 62 Lady Scarlet sviđa mi se mini pakiranje laka jer ne koristim često crvene , niti druge tamne lakove, tako da mi je bolje da su u manjim bočicama pa da ih i potrošim nego da mi stoje godinama. Više sam tip za nude nijanse. Kao što je slučaj vjerojatno sa svim tamnijim lakovima brzo odu sa vrhova noktiju, ali ovaj mi je znao otići u jednom danu, sa tim što sam preko njega nanijela još zaštitni sloj i još kada ništa nisam posebno radila sa rukama kao npr. čišćenje i pranje suđa. Tako da ga definitivno više neću kupovati.

CATRICE COSMETICS COLOUR INFUSION 030 Meet Mr. Rosvelt - ovaj ruž  kao flomaster sam dobila na Ladies Nightu koristila sam ga svega par puta i vjerojatno još nije potrošen , ali nekako je suh i teško se nanosi. Možda je problem u tome što je proizvod malo stariji pa i samim tim malo suši. Ali baš imam osjećaj kao da sam usta namazala flomasterom, nemam osjećaj ruža na usnama. Jedino što ima fini slatkasti okus. Pogotovo je problem ako slučajno postoji neka suša ljuskica na ustima jer je onda proizvod na tom mjestu tamnije boje, za to trebaju usta biti savršeno njegovana i mekana.  Nije me baš nikako oduševio po tom pitanju, makar mi je boja odlična. Bez obzira što piše longlasting lipstain nije mi se činio ni posebno dugotrajan. Tako da ovaj proizvod neću ponovno kupovati.

BAUME Á LÉVRES COCO -STORY - balzam za usne sa čokoladom i klementinom, nismo se nekako našli. Sadrži kakao, maslac, glicerin, extrakt vanilije..., ali čini mi se da nakon dužeg korištenja usne mi postaju sve suše i suše , dala sam mu par prilika jer nisam znala da li je suhoća usana od vremena ili od balzama, i svaki put su mi se usne ponovno isušile. još ga nisam potrošila, čak mu ovih dana ponovno dajem priliku, ali opet osjetim laganu suhoću usana i kao da me traže dodatnu hidrataciju. Proizvod je došao iz Bruxellesa tako da ga sigurno neću ponovno nabavljati.

Evo to bi bila lista potrošenih i polupotrošenih, boljih i manje dobrih proizvoda.

Da li ste Vi nešto isprobale od njih, koje je Vaše mišljenje?
Kako Vam se sviđaju postovi ovog tipa?


Velika 👄 do novog posta, voli Vas Beauty & fashion

2 komentara:

  1. Lajkam lrp unifiant 👍 prvi dojmovi su takodjer dobri! Syoss sampon tvoj nisam imala, ali par drugih i jako sam zadovoljna bila, ne znam zasto ih generalno hejtaju, meni du odlicni 😉

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam također isprobala razne vrste Syossa i zadovoljna sam sa šamponima i bojom za kosu. Nismo svi isti i svakom odgovaraju razlocite stvari, ne znaci da ovo što meni nije odgovaralo od ovih proizvoda nekom drugom neće biti odlično.

      Izbriši