24. ožujka 2017.

Jedna haljina, tri stila # 17

Dragi moji kao što sam Vam u prvom svom postu "Uvod u svijet kozmetike i mode" napisala, uz kozmetiku velika mi je ljubav i moda. 
Da ne bi samo pisali o kozmetici koja je u početku mog pisanja dosta zastupljena, danas ću Vam predstaviti jednu haljinu - tuniku. Imam ju već neko vrijeme točnije negdje od 11 mj., ali kako je bilo hladno  obukla sam ju svega dva puta. Nadam se da će dolaskom ovog toplijeg vremena to  promijeniti, pogotovo stoga jer sam otkrila da ju mogu nositi i kao košulju. Nekako sam više tip za hlače i nosim uglavnom traperice, a suknjice i haljinice odijevam za neke specijalnije prilike.
Da ne duljim previše krenimo na predstavljanje haljine.
Izrađena je od 100% poliestera. Inače ne volim poliester stvari i izbjegavam ih, ali ova vrsta mi se svidjela i haljini nisam mogla odoljeti pa sam se odlučila na kupnju i nisam pogriješila. Napravljena je u  one size veličini. Lagano se održava, ne treba se peglati. Operem ju na 30°C - 40°C i stavim na vješalicu da se posuši.
Haljina je koštala oko 200 kn i kupljena je u Citadela centru u Sesvetama na prvom katu ( Tally Weijl No Limit ). Haljina je tamnozelene boje, šireg kroja iznad koljena sa malim volanima oko vrata uz rub ramena te na rukavima. I inače volim košulje sa povišenom kragnom kao i dolčevite.

Stil 1: -  haljinu kao košulju sa trapericama iz H& M -a, kožna jakna Mango ( iz prijašnjih sezona) i čizme Bata (iz prošlih sezona)





Stil 2: -  haljina kao tunika na traperice iz H & M -a i Nike tenisice - blazer mid prm se






Stil 3 : -  haljina i crne salonke i torbica handmade










Ovdje ću Vam ostaviti još par linkova fotki sa  moje  fb stranice   Beauty & fashion sa još nekim košuljama koje sam kupila u istom dućanu



Koja kombinacija se Vama najviše svidjela?
Da li bi nosili ovako nešto?
Kako Vam se sviđa ovakav tip posta?


Velika 👄 do sljedećeg posta 💚 Vas Beauty & fashion




Nema komentara:

Objavi komentar