16. svibnja 2017.

Moje spremanje za večernji izlazak # 24

Dragi moji kozmetoljubci, danas ću Vam pisati kako sam se u subotu spremala za jednu proslavu. Ovo će biti jedan Beauty & fashion post baš kako se i zove moj blog.
Pripreme su krenule već od jutarnjih sati 😂.
Probudila sam se oko 9 h i odmah krenula u kupaonicu na jutarnju njegu koju sam zamislila za taj dan.
Napravila sam lagani piling sa Uriage gentle jelly face scrabom kako bi skinula eventualne mrtve stanice kože i pripremila lice za kasnije nanošenje šminke. Uriage face scrab spominjala sam  u postu  " Kozmetika  koju sam nosila na kraće putovanje ". Možete ga pročitati ovdje. Nakon pilinga  lice sam obrisala Mixa Anti - Imperfection tonikom kako bi vratila koži vlažnost i svježinu. Ovaj tonik sadrži Zn te je dobar za kožu sklonu nepravilnostima., nije komedogen i ne sadrži parabene. Također sam ga već spominjala u postu "Moja večernja rutina" te ga  možete pročitati ovdje. Nakon prva dva koraka na red je došla L´Oréal Pure Clay Glow mask za postizanje dodatnog  glow efekta, o maski sam  isto već nešto pisala u ovom postu.
Na kraju sam lice namazala sa Vichy Slow Âge kremom. Kremu koristim oko tri tjedna tako da neću još  pisati neke velike recenzije o njoj već samo neke svoje prve dojmove. Koristim ju svakodnevno ujutro nakon umivanje LRP Effaclar gela, Mixa Anti -Imperfection tonika,  Effaclar duo (+) kreme koju nanesem na cijelo lice ili samo na neke pojedine dijelove na kojima imam aknu ili neku mrljicu od akne. La Roche - Posay Effaclar proizvode sam spominjala ovdje.
Vichy Slow Âge je predivnog mirisa i blago žućkasto- roskaste  boje ( kada ostane na pumpici višak od istiskivanja roskasto izgleda). Sama krema se dozira pumpicom i jedan i pol stisak  je dovoljan za namazati cijelo lice i vrat. Srednje je gustoće i lagano se razmazuje.
Nakon nanošenja na lice treba pričekati 5 min. da se upije u kožu, barem je to tako sa mojom kožom
( mješovita do masna, pomalo dehidrirana). Ostavlja glow efekt na koži, te ona izgleda zdravo i svježe. Lagano joj daje punoću i čvrstoću, ali za bolji efekt trebala bi ju duže koristiti.









U 11 i 30 h bila sam naručena kod  frizera. Frizerski salon koji posjećujem je Studio ljepote Hara. Kako sam se bojala prije nekih mjesec dana nisam željela ponovno stavljati boju već samo preljev kako bi ju dodatno osvježila i napraviti frizuru. Željela sam neki neobavezan, pomalo razbarušen izgled kose, sa frčkama. Pošto mi je kosa još dosta kratka nije se uspjelo baš nafrkati, ali na kraju sam bila zadovoljna rezultatom. Na fotkama ćete vidjeti kao je to izgledalo. Ovim putem se zahvaljujem Ivani vlasnici salona, jer sam dobila puno pozitivnih komentara na frizuru. Kako se Vama sviđa?








Oko 14 h na red je došlo šminkanje. Tu je uskočila moja draga prijateljica , još jedna Ivana Makeup by Kova. Ovim putem se i njoj još jednom zahvaljujem, što me je uljepšala svojim stručnim rukama. Šminka je bila postojana od 15 h do 4 h ujutro ( bila bi i dulje da ju ja nisam skinula). Tijekom noći sam se malo zasjajila što me ne čudi s obzirom na moj tip kože, ali lagano tapkanje papirnatom maramicom je vratilo sve u odlično prvobitno stanje.
Evo i njenog rada.  Slike prije i poslije možete vidjeti na mom instagram profilu









Šminka koju je koristila je :

LICE :  Revolution ultra contour palette, MAC studio fix nc 30, REVLON colorstay normal/dry skin 320 true beige, Bourjois healty  mix 51, Catrice liquid camouflage concealer, BeautyUK Baked Blasher Box no.02 - rose rouge, L´Oréal true match highlight 202N neutre rosé rosy glow

OČI : Kryolan paleta eye shadow compact make up palette matt smokey rose sjenila( redwood, aubergine, timber, bamboo i m13), NYX pigment 20,Essence Cosmetics eye & face palette 02 rise & shine, Douglas bijela olovka za oči, umjetne trepavice, L´Oréal False Lash Intenza Wings

OBRVE: Kryolan eyebrow powder paleta za obrve

USNE: Avon peach flatters, Avon Luxe lip gloss dazzling nude

 NOKTI: Catrice cosmetics Luxury Nudes moire shine 11 Hidden & Forbidden Rose

Lak je se lijepo nanosi na nokte pomoću široke, guste i mekane četkice. Brzo se suši na noktima. No nažalost drugi dan uslijed kućanskih poslova se ipak počeo ljuštiti. Probat ću ga sa Essence studio nails koji daje efekt gela da vidim da li će mu produžiti trajanje.










Završni look









HLAČE:  H & M ( prošla sezona)
KOŠULJA : dobila na poklon
SAKO: Zara
CIPELE: Moje cipele City centar one East ( prošla sezona)
ČARAPE : Jadran

Koji su Vaši rituali za večernje izlaske ili neke prigode?
Kako Vam se sviđa ovaj look?




Velika 👄 do slijedećeg posta
Vas Beauty & fashion























4 komentara:

  1. Odličan post! Obožavam get ready with me postove kao i videe. :D
    BTW make up je odličan, divna si

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno.Šminka zbilja čini čuda i umjetne trepke :).

      Izbriši
  2. OD GLAVE DO PETE PERFECT WOMAN! Posebno me osvojila frizura :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, lijepo je dobiti pohvale od blogo kolegica :)

      Izbriši