20. srpnja 2017.

OOTD - FCKBL, H&M # 32

Dragi moji kozmetoljubci, danas ću Vam pisati jedan fashion post i predstaviti jedan domaći, novi i mladi brend.
Radi se o osječkom brendu Fckbl i pamučnim majicama zabavnih motiva ručno vezenih koncem. Čini mi se da odnedavno imaju i platnene torbe u ponudi također sa vezenim motivima.
Naručiti ih možete preko njihove Instagram ili FB stranice.
Majice dolaze u svim veličinama u bijeloj, sivoj i crnoj boji.
Cijena majice je 150 kn, ja sam ju uhvatila na akciji po 120 kn. 



















Svoj outfit sam nadopunila jako dragim hlačama koje se vežu oko struka iz H&M. Hlače sam nažalost svojom nepažnjom zeznula sa peglanjem i onda je tu uskočila moja prijateljica i krojačica iz salona Krojačica Valentina i spasila ih svojom domišljatošću. Na hlače je u koso sašila dva sloja tila i dala im potpuno novi izgled.




















Majica: FCKBL
Hlače: H&M
Balerinke: H&M


Kako Vam se sviđa ovaj outfit?


👄 do sljedećeg posta
Vas Beauty & fashion

2 komentara:

  1. Lijepo izgledas!
    Outfit za 5!
    Majica mi se posebno sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, majica je i mene oduševila. Može se uz svašta kombinirati.

    OdgovoriIzbriši