19. listopada 2017.

La Roche - Posay LIPIKAR FLUIDE & CICAPLAST MAINS #44

Pozdrav, dragi moji kozmetoljubci !!!

Moram priznati da nisam jedna od onih koje svakodnevno vode brigu o mazanju tijela i ruku tijekom godine. Razlog tome je da mi se neda čekati da mi se proizvod upije u kožu, pa tek onda da se mogu odjenuti, također  ne volim masan osjećaj ruku nakon mazanja. Nekako sa dolaskom hladnijih dana mi je to veća potreba i trudim se što češće primjenjivati. Nakon sunca i mora, koža tijela mi je nekako suša i zna se na pojedinim dijelovima perutati, posebno noge i dio na bokovima. Što se ruku tiče one su mi stalno dosta suhe. Iskreno moram priznati da takvom stanju moje kože pridonosi i to što dosta slabo pijem tekućine.
Danas ću Vam predstaviti dva meni jako dobra i korisna proizvoda.
Radi se o La Roche - Posay Lipikar fluidu za tijelo i Cicaplast Mains kremi za ruke.









Krenuti ću prvo od La Roche - Posay Lipikar fluida za tijelo.
Ovaj proizvod sam kupila još za vrijeme ljeta u ljekarni,  u promo pakiranju je bio i Lipikar Gel Lavant zbog kojeg sam i kupila ovaj paket. Odlučila sam se na kupnju toga gela zbog svojih ukučana koji imaju problema sa osjetljivom kožom sklonom suhoći, iritaciji i svrbežu. Sam Lipikar Gel Lavant sam ukratko spominjala ovdje .







La Roche - Posay Lipikar Fluid
Proizvod se može pronaći u pakiranju od 200 ml i 400 ml.
Ovaj proizvod mogu koristiti djeca od najranije dobi te odrasli.
Preporučuje se suhoj i osjetljivoj koži sklonoj atopiji.
Riječi proizvođača:
* Niacinamid smiruje i pomaže u obnavljanju kožne barijere.
* Karite maslac i glicerin obnavljaju lipide i hidratiziraju kožu.
* Visoka koncentracija La roche -Posay izvorske termalne vode.
* Osvježavajuća, lagana, lako razmaziva tekstura.
* Bez parabena
Moja zapažanja:
Tekstura ovog fluida je stvarno lagana, nekako vodenkasta, hidratantna. Lako razmaziva i brzo upijajuča, što mi omogućava odjevanje odmah nakon nanošenja, a to kod mene ima veliki plus.
Lagano hladi kožu te je jako ugodna za korištenje tijekom ljetnih mjeseci kada nam svima treba dodatno hlađenje :).
Koža nakon nanošenja je mekana i svilenkasta.

La Roche - Posay Cicaplast Mains
Ovu kremu za ruke sam prvenstveno kupila svome sinu koji tijekom hladnijih, a pogotovo zimskih dana ima jako suhe ruke, sklone svrbežu, crvenilu i ranicama. S obzirom da su i moje ruke dosta suhe, i sama ju koristim.
Proizvod je pakiran u tubi od 50 ml.
Riječi proizvođača:
* Krema za obnovu zaštitnog sloja kože
* Umiruje, štiti i obnavlja kožu
* Formula sa 4% niacinamida i 30% glicerina omogućuje nastavak radan odmah nakon nanošenja
* Bez parabena i mirisa
Moja zapažanja:
Na rukicama moga sina tijekom zimskih mjeseci pospješila je zarastanje sitnih ranica izazvanih češkanjem. Hrani kožu, te ostavlja glatki zaštitni sloj. Osobno ju znam nanijeti prije pranja posuđa i ruke su i nakon močenja još uvijek glatke i zaštićene. Ne ostavlja ljepljiv i masan trag na rukama te je odmah nakon nanošenja moguće obavljanje svih poslova. Sama tekstura se brzo upija i lagano razmazuje te vrača vlažnost koži.




Da li su Vam se svidjeli ovi proizvodi i da li bih ih isprobale?




Pusa do slijedečeg post

Voli Vas Beauty & fashion

1 komentar:

  1. LRP lipikar imam- koristim ga za sina i njegovu kožu,ali tu i tamo ga ja ukradem i zbilja pomaže!

    OdgovoriIzbriši