13. ožujka 2018.

Aura Glorious Cheeks rumenilo #59

Dragi moji kozmetoljubci, danas Vam pišem o Aura Gloroius Cheeks rumenilu. Odamah na početku ispričavam se što ga nisam poslikala  kad sam ga kupila već tek sada kada ga neko vrijeme koristim. Jednostavno nekako više pišem o preparativnoj kozmetici koju više kupujem i trošim pa nisam bila sigurna da ću recenzirati ovo rumenilo. No dok trenutno isprobavam neke kreme i druge preparativne proizvode odlučila sam Vam ubaciti post o ovom rumenilu, s obzirom da ga nakon što sam potrošila BeautyUK Bakedblush rumenilo stalno koristim.
Aura Glorious Cheeks rumenilo sam kupila još u kolovozu 2017., kada je na Tester boxu akcija Aura kozmetike. Tada sam uzela i korektor Correct Me ! .
Da više ne dužim krenuti ću na post o Glorious Cheeks rumenilu.









Aura Glorious Cheeks rumenilo dolazi u jednostavnoj crnoj ambalaži sa prozirnim poklopcem kroz koji možete vidjeti nijansu. Pri kupnji rumenilo je zaštićeno naljepnicom kako ga nitko ne bi mogao otvarati. Cijela ambalaža je čvrsta i dobro se zatvara tako da ga bez problema možete nositi u torbici.
Glorious Cheeks dolazi u količini od 5 g. i redovna cijena mu je 30,99 kn.

Dostupne nijanse:


210 CORAL CRUSH ( moja nijansa), 211 VINTAGE PEACH, 212 COTTON CANDY,
213 DOLLFACE, 215 DEEP WINE,  216 HONEYMOON HONEY, 217 CORAL RED,
221 CHIANTI,222 MARTINI, 223 ROSE, 224 VERMOUTH , 225 SPRING BLOOM








* slika preuzeta sa stranice tester box




Nijansa 210 CORAL CRUSH je koraljna nijansa sa sitnim zlatnim česticama koje nisu previše primjetne ( vide se na jakom suncu). 
Tekstura rumenila je vrlo glatka, nema mirisa. Pigmentiranost mu je vrlo dobra, ali prilikom nanošenja na lice može se postepeno nadograđivati do željene nijanse. Lako se nanosi i odlično blenda te se ne trusi. 
Osobno ga nanosim mekanim kistom iz  Avona. Kod nanošenja grubljim kistom moglo bi doći do nanošenja prevelike količine proizvoda što ne bi lijepo izgledalo.
Trajnost mu je vrlo dobra čak i na mojoj mješovitoj do masnoj koži.




   




Sastav / Ingrediants:





Sastav nije baš najidealniji jer mu je na prvom mjestu Talc koji je komedogen i može izazvati nered na licu. Nažalost mnoga rumenila ga sadrže pa osobe sa osjetljivijom kožom lica trebaju biti opreznije sa korištenjem. 

Ovako rumenilo izgleda na licu. Slika je slikana pod umijetnim svijetlom, pa čak rumenilo i izgleda koraljno . Na danjem svijetlu je više roskasto sa tonom koraljne, a zlatne čestice koje sadrži nisu vidljive.






Da li ste isprobali neku nijansu Aura Glorious Cheeks  rumenila?



👄 do slijedećeg posta
❤ Vas Beauty & fashion

Nema komentara:

Objavi komentar