16. lipnja 2018.

L.O.V. TheGlacious Stylo eyeshadow - long lasting #71


Dragi moji kozmetoljubci, danas Vam pišem o sjenilu u olovci.

Radi se o L.O.V TheGlacious Stylo eyeshadow - long lasting sjenilu u nijansi 960 Lust of Quartz koji sam dobila u prosinačkom Tester boxu.
Ukoliko još kojim slučajem niste čuli za L.O.V kozmetiku to je treći brend tvrtke Cosnova koja inače drži liniju Essence i Catrice. Čini mi se da je L.O.V. kozmetika nešto luksuznija i namijenjena ženama koje vole kozmetiku i točno znaju što žele.
Samo sjenilo je stiglo u pravom trenutku taman za blagdanske lookove.
Međutim mislim da ću ga dosta koristiti i u ovim nadolazećim ljetnim mjesecima uz neki brončano - zlatni make up.








L.O.V. TheGlacious sjenilo je pakirano u čvrstoj plastičnoj ambalaži u obliku olovke na odvrtanje.

Količina:  1,5 g.


Pročitaj više >>

Samo sjenilo kod nanošenja ima nekako mokar osjećaj na koži, hladi ju.
Kremaste je teksture, ali kod sušenja pretvori se u  praškasto sjenilo.
Vrlo lagano se nanosi. Treba paziti da se olovka ne odvrti previše jer se može desiti da se sjenilo malo mrvi i pukne. L.O.V. TheGlacius sjenilo je vrlo postojano.
Kada sam ga swachala na ruci nisam ga lagano uklonila mlazom vode uz trljanje.












Žao mi je što kamera mog mobitela ( Samsung Galaxy GrandNeoPlus) nije uspjela uhvatiti svu ljepotu ove boje i sjaja. 
Sjenilo sam slikala nakon što sam ga već dosta puta koristila tako da mu vrh ne izgleda baš lijepo. 

L.O.V. TheGlacious sjenilo je prvo ovakve vrste koje sam isprobala , inače stalno koristim sjenila iz palete i moram priznati da me oduševilo.
Prvenstveno mi se sviđa njegova pigmentiranost i postojanost. Sviđa mi se i lakoća nanošenja, ali treba biti malo pažljiv da ne pritisnemo ili odvrtimo olovku previše kako nam sjenilo ne bi puknulo.

Svakako bih željela isprobati još koju nijansu L.O.V. TheGlacious sjenila.

L.O.V. kozmetiku možete pronaći u dm i Müller trgovinama.

Da li ste već isprobali L.O.V. proizvode?
Imate preporuku što bi još valjalo isprobati od L.O.V. kozmetike?


👄 do slijedećeg posta
❤ Vas Beauty & fashion

Nema komentara:

Objavi komentar