25. kolovoza 2018.

L.O.V. HEARTFUL HEALTHY GLOW BLUSH # 74

Dragi moji ljudići kozmetoljubci dugo me nije bilo da sa Vama podijelim svoje dojmove o nekim proizvodima pa je vrijeme da to nekako ispravim.
Nadam se da ste se i Vi lijepo odmorili ili još uvijek odmarate na godišnjem .
Ovaj post ću posvetiti jednom proizvodu koji sam dobila u časopisu za mjesec kolovoz Ljepota & Zdravlje.
Sam časopis izlazi jednom mjesečno, cijena mu je 9,90 kn i u svakom broju možete pronaći poneko iznenađenje.
Tako su se u ovom broju mogli dobiti L.O.V. Fatal muse tekući ruževi ili  L.O.V. Heartful rumenila.
Moram priznati da sam se jako razveselila što sam uz svoj primjerak dobila upravo L.O.V. Heartful rumenilo i to u nijansi 041- Radiant Rosewood.





L.O.V. Heartful rumenilo dolazi u maloj, crnoj ambalaži od 5 g.
Sa prednje strane se nalazi logo brenda i gramaža, a sa zadnje sve potrebne informcije o samom proizvodu.
Sama kutijica je dosta kvalitetna i čvrsta sa dobrim zatvaranjem te je pogodna za nositi u torbici.
Kada se kutijica otvori osim rumenila imate i malo ogledalo što uvijek dobro dođe nama ženama u slučaju nekih popravaka make upa ili samo da provjerimo da li nam je make up još uvijek u prvobitnom stanju.







Kao što sam već napisala moja nijansa L.O.V  rumenila je 041 Radiant Rosewood, nijansa idealna za ljetne, ali i proljetne dane. 






Osobno već dugo tražim neku nijansu koja je pomalo breskvasta, ali ima i neki zemljani ton.
Sama tekstura rumenila je ugodna pod prstima te se ne trusi  prilikom nanošenja swacha.
Kod nanošenja kistom minimalno se trusi što je meni potpuno normalno kod ovakvih proizvoda.
Finiš koji rumenilo ostavlja je satenski.
L.O.V. rumenilo ima sitne sjajne čestice što se meni osobno jako sviđa jer ne volim previše mat rumenila.






Samo L.O.V  Heartful rumenilo se lako nanosi i nadograđuje.
Nijansa 041 Radiant Rosewood daje jednu prirodnu svježinu licu.
Nažalost koliko god sam oduševljena nijansom, pakiranjem i satenskim finišem pomalo sam razočarana postojanošću.
 L.O.V. Heartful rumenilo ćete svakako morati nakon nekog vremena nadograditi jer postepeno nestaje sa lica.
Na slici dolje možete vidjeti kako rumenilo izgleda na danjem svjetlu, bez ikakvih filtera i uljepšavanja fotografije.






Ovo je drugi L.O.V. proizvod koji sam isprobala, već sam Vam spominjala L.O.V. TheGlacious sjenilo o kojem možete pročitati ovdje , a vjerujem da ću u buduće isprobati još ponešto od ovog brenda.

Koje ste Vi proizvode isprobale od L.O.V. kozmetike?
Da li imate neke preporuke?





* slike su slikane mobitelom Huawei Y6


👄 do slijedećeg posta
❤ Vas Beauty & fashion




Nema komentara:

Objavi komentar