8. prosinca 2018.

Barnängen Nutritive body lotion # 84

Dragi moji kozmetoljubci, danas Vam pišem post o Nutritive losionu za tijelo brenda Barnängen.
Barnängen dolazi iz Švedske gdje je već desetljećima poznat. Osnovao ga je veletrgovac Johan Wilhelm  Holmström 1868. Njezin zaštitni znak je kruti sapun po kojem je tvrtka postala poznata.
Barnängen na švedskom znaći ˝ dječja cvjetna poljana˝.
Politika ovog brenda je: NE PREVIŠE. NE PREMALO. BAŠ KAKO TREBA. Šveđanima je to sažeto u jednoj rijeći ˝lagom˝ koja predstavlja osjećaj ravnoteže i životnog zadovoljstva. Barnängen u svojoj ponudi ima gelove za tuširanje ( Nordic Rituals: Glacier Breeze, Sauna Relax, Midsommer Glow) , ulje za tuširanje Midsommer Glow, kreme za tuiširanje ( Nordic Care: Sensitive, Nutritive ,Caring), losioni za tijelo ( Nordic Care: Sensitive, Nutruitive, Caring), balzam za tijelo Nordic Care All Over Rascue.

Sada kada sam Vas ukratko upoznala sa brendom i asortimanom brenda Barnängen krenimo na post o njihovom losionu za tijelo iz linije Nordic Care Nutritive.








Nutritive losion za tijelo dolazi u plastičnoj ambalaži  od 400 ml sa pumpicom na vrhu što olakšava njegovo doziranje i primjenu. Rok trajanja mu je 12 mjeseci. Svoj primjerak dobila sam  u Tester boxu.



Pročitaj više >>





Barnängen Nutritive losion za tijelo obogaćen je divljim voćem iz regije Laponije , močvarna jagoda je jedna od njih i sadrži 7% Cold Cream kreme.
Tekstura losiona je lagana, pomalo vodenasta te se lijepo razmazuje i brzo upija u kožu.







Meni osobno se sviđa jer ne volim teške mazalice za tijelo i kada moram čekati određeno vrijeme da se upije u kožu kako bih se mogla odjenuti. Kožu nakon mazanja ostavlja glatkom i svilenkastom. S obzirom da mi je koža tijela normalna hidratacija mi je skroz dovoljna.
Što se mirisa tiče nekako mi je li - la. nije mi previše ugodan, ali ni previše neugodan, ovisi od dana do dana kako moj nos reagira na njega. Dosta je blag i ne zadržava mi se previše dugo na koži što je dobro s obzirom da ima dana kada mi se baš i ne sviđa previše. 


SASTOJCI:






Aqua, Ethylhexyl Palmitate,Helianthus Annuus Seed Oil, Glyceri, Hexanediol, Behenyl Alcohol,Talc, Butyrospermum Parkii Butter, Cera Alba, Sodium Stearoyl, Sodium Carbomer, Xantan Gum, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glyceridas Citrate, Chamomilla Recituta Flower Extract, Allantoin, Rubus Chamaemorus Fruit Extract, Parfum, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Metylparaben, Ethylparaben.

Proizvode možete pronaći u Bipi i dm - u.



Da li ste već koristili neki proizvod iz Barnängen linije?








👄 do slijedećeg posta
💓 Vas Beauty & fashion

1 komentar:

  1. Excellent write-up! Saunas are magnificent for wellbeing and relaxation. I am a fan!  saunajournal.com

    OdgovoriIzbriši