30. siječnja 2019.

Rimmel Stay Matte puder u kamenu #87

Dragi moji kozmetoljubci, danas Vam pišem post o puderu u kamenu. Puder u kamenu je neizostavan u mom nanošenju makeup -a  zbog moje mješovite do masne kože pogotovo na T - zoni.
Nakon što sam skoro skroz potrošila theBalm Sexy Mama transparentni puder sa kojim sam bila izmimno zadovoljna, zaželjela sam isprobati nešto novo. Preporuke sam potražila od djevojaka sa Facebook grupe Ženski recenziraj  koju je otvorila blogerica Mirna sa bloga Lipstick' s blade .
Nakon što sam dobila neke preporuke odlučila sam se isprobati Rimmel Stay Matte.
Odluka je pala na njega rvenstveno iz razloga jer do sada nisam koristila Rimmel proizvode , a i cijena je bila vrlo pristupačna oko 40 - ak do 50 - tak kn  u drogerijama (Bipa, dm).
Kada sam ga ja kupovala u dm -u je bio jeftiniji nego u Bipi.

Kod nas u drogerijama pronašla sam nijanse:

001 - Transparent
003 - Peach Glow
004 - Sandstorm ( za koju sam se ja odlučila) 
005 - Silky Beige.

Na stranici Notino.hr vidjela sam da postoji puno više nijansi ovog pudera, a i cijena je nešto jeftinija.
Ne bih Vam mogla reći kako je  naručivati sa Notina jer još nisam nikada ništa naručila sa njihove stranice.






Pročitaj više >>

Rimmel StayMatte puder u kamenu pakiran je u plastičnu kutijicu sa prozirnim poklopcem pa odmah možete vidjeti nijansu pudera. Odmah moram napomenuti kako mi se sam poklopac ovog pakiranja nije svidio jer mi se plastika čini dosta mekana, pa mi se čini kako bi se mogao slomiti u slučaju da ga nosite u torbici ili možda padne na pod. Uz pakiranje Rimmel StayMatte pudera ne dolazi aplikator što meni ne predstavlja nikakav problem jer ga nanosim Noelle kistom za podlogu koji sam dobila u Noelle setu.
Količina proizvoda koju dobijete u kutiojici je 14 g. i traje 30 mjeseci od otvaranja.






Na samom puderu otisnut je lijepi ornament Rimmelov logo i puder zbog toga izgleda pomalo glamurozno.








Na pakiranju piše da ovaj puder omogučava 9 sati mat finih te minimalizira pore prirodnim mineralima. Moram priznati da moj nos prosija nakon nekih 4-5 sati, ali to mi je čisto ok, dok na ostatku lica ostaje ne promjenjen. 
Tekstura samom pudera je mekana, fino mljevena.  Puder se ne trusi prilikom nanošenja.
Miris u kutijici mu je ugodan, malo me podsječa na neku baby kremu.
Kada se Stay Matte nanese na kožu lica miris se ne osjeća.
Stay Matte puder se lijepo stapa sa tekućom podlogom, ne djeluje brašnasto niti teško na koži lica.
Puder se ne uvlači u pore. Daje slabo prekrivanje i malo boje podlozi koju ste nanjeli prije njega.
Sve u svemu moram napomenuti kako je moja mješovita do masna koža vrlo zadovoljan ovim puderom tako da čak razmišljam i o kupnji njegove tekuće varijante ( ili neki drugi tekući puder ili BB kremu iz Rimmel ponude) kada ću imati potrebu za novom tekućom podlogom.



Da li ste isprobale ovaj Rimmel Stay Matte puder?
Kakva su Vaša iskustva sa Rimmel proizvodima?




👄 do slijedećeg posta
💓 Vas Beauty & fashion















Nema komentara:

Objavi komentar