1. svibnja 2019.

Empties (potrošeni proizvodi prosinac - travanj) #92

Dragi moji kozmetoljubci danas Vam pišem pist o potrošenim proizvodima koji će biti jako dugačak s obzirom da već jako dugo nisam pisala ovakvu vrstu postova i da se malo iskupim što ne pišem baš redovito. Što se tiće proizvoda koje sam potrošila,a postoji njihova recenzija na blogu ostavit ću vam link kako bi malo skratila, da Vas ne udavim previše sa čitanjem.







Pročitaj više >>


PROIZVODI ZA TUŠIRANJE




L' Angelica  Frutta Viva kupka i gel za tuširanje sa kokosom pakiran je u bočici od 500 ml.
Iako sam možda jedna od rijetkih koja nije oduševljena prevelikim mirisom kokosa, ovaj gel me oduševio baš svojim mirisom. Miris je nježan, nije umjetan i baš mi je odgovarao tijekom tuširanja. Gel je kremaste teksture i lijepo klizi po koži tokom tuširanja. Koža nakon nejega ostaje glatka, ne isušuje ju i miris se skroz blago osjeti.

L' Angelica kupka i gel za tuširanje sa aloe verom i shea maslacom također pakiran u bočici od 500 ml.
Gel je kremaste teksture, pruža koži glatkoću. Tokom korištenja nije potrebna velika količina proizvoda jer se vrlo brzo zapjeni. Shea maslac je poznat po svojim regenerativnim svojstvima za kožu. Miris se na koži zadržava nešto kraće nego kod tuširalice sa kokosom.
Ove tuširalice su bez parabena, bez parafina i bez GMO.

Palmolive Naturals još jedan nježan kremasti gel koji sadrži čiste mliječne proteine i hidratantno mlijeko. Jako ugodan na koži tokom tuširanja te ju dodatno ne isušuje. Malo mi miriši po nekim baby kremama. 

Dove sensitiv skin micellar water gel za tuširanje je baš gelast ne sadrži sulfate ni boje.
Nježnog mirisa. Namijenjen je osjetljivoj koži kao što mu kaže i sam naziv.

Miss Fenjal dobila sam ga u tubi od 200 ml ( ne znam da li postoji još neka vrsta pakiranja) miris naranđinog cvijeta i jasmina. Mislila sam kako će mi ta kombinacija mirisa biti preintenzivna jer sam inaće za nježnije mirise,ali baš sam se iznenadila da mi se svidio. Tokom tuširanja mirisala je cijela kupaonica i baš mi je odgovarao. Imam i losion za tijelo iz ove linije, ali ga još nisam počela koristiti pa ne znam da li ću i sa njim biti ovako zadovoljna. Miss fenjal vidjela sam da ima za kupiti u Müller drogriji.





PROIZVODI ZA KOSU


L'oréal Elseve Extraordinary Clay šampon za kosu sam dugo koristila jer  sam kupila dupla pakiranja od 400 ml. Osim što mi se sviđa miris, ovaj šampon mi se sviđa jer mi kosu ostavlja lepršavom i sa volumenom. Iako je namijenjen kako bi produžio period između dva pranja, kod mene to nije bio slučaj. Kosu kada perem ovim ili nekim drugim šamponom razmak je između tri do četiri dana.

Garnier Botanic Therapy šampon sa arganovim uljem i kamelijom namijenjen je normalnoj do suhoj kosi što je i bio razlog zbog kojeg sam ga kupila. Zbog redovitog farbanja, a i same strukture vlasi kosa mi je dosta suka od sredine prema vrhovima (vlasište se nešto brže zamasti).
Ovaj šampon ima odličan miris koji dugo ostaje na kosi čak i par dana nakon pranja. Kosa je mekana i lepršava. Možda zbog arganovog ulja primjetila sam da mi se kosa možda nešto brže zamasti, ali zbog svih drugih prednosti to mu neću uzeti za minus.

Schwarzkopf Gliss ultimate oil elixir regenerator namijenjenje oštećenu, slamnatu kosu.
Imala sam ga  jako dugo jer sam se baš mučila da ga potrošim . Nije mi se baš svidio niti mirisom, a niti teksturom. Kada se istiskuje izlazi kao neka pasta i to kruća. Jedino što mi je bilo fora su neke zlatne čestice.

Batiste sprej za suho pranje kose dobila sam u pakiranju od 50 ml. Vidim da ga žene obićno vole, ali ja i nisam ostala nešto oduševljena. Kao prvo nije mi se svidjelo jer na mojoj smeđoj kosi ostavlja bijeli trag koji se baš i nije dao do kraja raščešljati i čak nakon dodatnoig umasiravanja u vlasište činilo mi se kao da se još vidi na kosi. Osim vrlo intenzivnog mirisa koji mi također nije baš odgovarao nisam primjetila da mi kosa izgleda osvježenije kao od nekih drugih suhih šampona koje sam isprobala.

Avon advance Techniques styling protect sprej za zaštitu od topline spominjala sam Vam u ovom postu pa neću dodatno duljiti o njemu.

Syoss Root Retoucher također sam spominjala već na blogu pa na ovom linku možete pročitati recenziju.






MIRISI 


Dove dezodorni su već dugo moja ljubav i uvijek im se vraćam iako sa vremena na vrijeme kupim neki drugi brend čisto da sama sebi ne bi bila dosadna.
Ovog puta sam koristila Dove cotton soft koji me oduševio svojim nježnim mirisom pamuka. Osim nježnog mirisa, nježan je i za pazuhe pa čak i netom depilirane. Miris mu je postojan i za vrijeme većih aktivnosti. Dove powder soft je također nježnog, ali po meni malo cvjetnijeg mirisa. sviđa mi se što osvečam svježinu i čistoću kada koristim ove dezodorane.

Rexona pink blush je limitirano izdanje mirisa pa me je to i privuklo da ga kupim. To je cvjetni i svježi miris. Iako baš nisam prevelika ljubiteljica cvjetnih parfema ili dezodorana ovaj mi se svidio jer nije previše intenzivan.

Elizabeth Arden Green Tea eau parfume je jedan od mojih dražih parfema već dugo godina.
Sviđa mi se njegova svježina. Kremu za tijelo iz ove linije doslovno obožavam.
Primjetila sam da jedino postoji razlika o dužini trajanja parfema na koži ovisno o tome gdje je kupljen. Tako npr. green Tea iz Bipe kao da mi prije ishlapi na koži od onog kupljenog u Dm - u .
Ne znam da li ste i vi primjetili tu razliku za isti parfem iz druge prodavaonice? Možda se u ovom mom slučaju radi samo o slučajnosti.






PROIZVODI ZA LICE

Nekako uvijek se nađe najviše potrošenih proizvoda za lice, barem kod mene.

CV Cadeavera  Vital 35 +  pjena za umivanje lica mi je bila otkriće u 2018.
Toliko nježna za kožu, bez iritacije za oči. Detaljnu recenziju o njoj možete pročitati u ovom postu .

La Roche - Posay Effaclar gel od 50 ml  dobila sam uz kupnju Effaclar Unifiant kreme kao i Serozinc.
Već sam koristila Effaclar gel koji je bio u bijelom pakiranju, ali čini mi se da je La Roche - Posay promjenio nešto u formuli jer je ovaj bio puno nježniji za moju kožu lica te ju nije isušivao iako sam ga znala koristit i u jutarnjoj i večernjoj njezi. Gel mi nije iritirao oči. Miris je i dalje ostao specifičan pomalo medicinski.

Kada sam već kod La Roche - Posaya odmah ću spomenuti i Serzinc o kojem sam pisala ovdje i dalje ostajem pri mišljenju da mi se sviđa.

La Roche -Posay je prije par mjeseci izbacio Hyalu B5 serum, koji je odmah dobio velike hvalospjeve od blogerica. Naravno da sam i ja dobila želju za isrobavanjem pa sam se prijavila za uzorak na La Roche -  Posay Facebook stranici. na kućnu adresu stigao mi je serum od 10 ml u plavoj bočici sa pipetom. Baš mi se sviđa to plavo pakiranje, valjda zato što me podsjeća na more i ljeto.
Miris mu je prekrasan, a tekstura prozirna, i pomalo sluzava. Brzo se upija u kožu i ne ostavlja ljepljiv osjećaj na koži. Kao što i naziv seruma kaže Hyalu sadrži hijaluronsku kiselinu, vitamin B5 i  madecassoside za puniji izgled i obnovu barijere kože. Proizvod sam najviše koristila u večernjoj rutini , makar je pogodan i za korištenje u dnevnoj rutini te prije nanošenja make upa.
Podloga jako lijepo sjeda na njega i fino se razmazuje. S obzirom da je moja koža mješovita do masna nekako mi je bilo najbolje koristiti ga navečer i onda bi se budila sa osvježenom i zaglađenom kožom. Moram priznati da sam bila iznenađena da sam zaglađenu kožu lica primjetila već nakon prvog nanošenja. Lice je nakon nanošenja Hyalu B5 seruma nekako svježije i odmornije.

La Roche - Posay Redermic R krema namjenjena je za osjetljivu kožu protiv bora, neujednačenog tena i staračkih pjega. Može se nanosizti ujutro , ali uz obavezan SPF 15 ili više ili navečer kako sam i ja koristila ovu kremicu. Testerić je bio premali da bi uočila neku razliku na koži, osim da je kremica bila lagana i da se dobro upijala u kožu lica.

Od testerića koje sam isprobla našli su se tu i SVR Clairial serum od 3 ml. ovaj serum prilagođen je za sve tipove kože za uklanjanje hiperpigmentacije. trenutno nemam nekih problema sa hioperpigmentacijom opa ne mogu reći da li je stvarno dobar po tom pitanju.

SVR Sebiaclear Hydra namjenjena je za intenzivnu hidrataciju, umirivanje iritacija i crvenila te smanjenju nepravilnosti. Takiođer količina od 3 ml je premala da bi donjela neki zaključak o njoj osim da je dobro upija u kožu licai lagano razmazuje.

CV vital 35+ Sofort Effect  ampula od 2 ml dovoljna je za jedno korištenje na licu i vratu. Sluzave je teksture, ali se jako brzo upija u kožu i čini ju osvježenom i zaglađenijom. Proizvoda ima dovoljno da se može obilno nanijeti na kožu. Efekt mi se svidio pa ću vjerojatno ponoviti kupnju kada primjetim da mi je koža beživotna na izgled.

Melvita Extraordinari water Argan (izuzetna vodica sa arganom)koristila sam u noćnoj rutini nakon čišćenja lica te poslije nanošenja Clariona kako bi vratila vlažnost koži. Izuzetna vodica je tonik - serum za mladolik izgled.
Izuzetna vodica obogaćena je lišćem argana i 2 vrste hijaluronske kiseline. Ovaj tonik - serum daje čvrstoću i punoću koži lica.

Isprobala sam i Melvita BB kremu koja je jako lagana. Sadrži SPF 15 i ružin nektar.
Ima vrlo slabo prekrivanje te Vam neće prekriti neku veću nepravilnost na koži, ali će ujednačiti ten.

Melvita L' ORBIO je njegujuće zatno ulje za lice, tjelo i kosu. Ovo ulje me oduševilo svojim mirisom. koristila sam ga na licu u večernjoj rutini ili ponekad malo na vrhove kose. Inaće baš nisam neka ljubiteljica ulja u kozmetici, ali ovo i se svidjelo zbog brzog upijanja i ostavljanja svilenkastog osjećaja na koži.

Geomar Bio Latte Detergente  je prenježno mlijeko za čišćenje lica. Sadrži 77% Aloe vere. Ovo je bio moj prvi Geomar proizvod i dobila sam želju da isprobam još neki ili da kupim ovo mlijeko u punom pakiranju. Odlično mi je što ovo mijeko ne iritira oči tokom skidanja maskare.

Apivita Wine elixir SPF 15  o ovoj kremi sam već pisala, a post možete pročitati ovdje.

Afrodita Cosmetics 4D laser maska sadrži morski kolagen i namjenjena je u borbi protiv bora. Maska je jako guste i bijele boje. Osobno me je podsjetila na baby kremu za guzu. Nekako se ja i Afroditine maske nismo našli, barem ove dvije koje sam isprobala, nekada prije neku noćnu i sada ovu. Čini mi se da mi koža nakon barem te dvije koje sam probala ostaje nekako masna. Možda jednostavno nisam uzela onu koja odgovara mom tipu kože.

Violeta We Care mi je bio odličan balzam za usne. koristila sam ga tjekom ljetnih i zimskih mjeseci i baš mi je dobro njegovao usta.





Kada sam kod lica odmah ću spomenuti i TheBalm Sexy Mama transparentni puder koji sam potrošila do zadnje mrvice i sa kojim sam bila jako zadovoljna. Recenziju o njemu možete pročitati ovdje .

Lush  Miles of Smiles tabletice za pranje zubi sadrže trostruku dozu metvice kako bi pružile intenzivnu švežinu daha i čistoću zubi. Pakiranje od 50 g sadrži oko 100 tabletica ( ručno se pune u ambalažu ). Upotrebljavaju se tako da se uzme jedna tabletica i pregrize te peru zubi sa predhodno namočenom četkicom. Osjećaj je malo na početkui bio neobićan i osjetila sam okus po sodi bikarboni, ali brzo sam se navikla.
Možete birati između četiri mirisa: Boom, Dirty, Limelight i ovaj koji sam ja izabrala Miles of Smiles.

Oriflame četkica za rumenilo je zbilja dala svoje, imala sam ju jako, jako dugo i tek je sada nakon dugo godina korištenja postala gruba i malo su joj počele ispadati dlačice te sam ju odlučila baciti.
Bila mi je vjeran saveznik u nanošenju rumenila i sve pohvale na izdržljivosti. Ne znam kakve su današnje Oriflame četkice, ali sa ovom sam bila jako zadovoljna.

Avon Big i Style volume maskaru sam spominjala u ovom postu.


PROIZVODI ZA RUKE I STOPALA

Killys proizirni lak je lak namjenjen kao godnji sloj laka (top coat) bio mi je vrlo dobar, za nanošenje samostalno ili kao završetak kada bi nokte nalakirala nekom drugom bojom.

Essence studio nails odličan lak koji daje efekt geliranih noktiju i produžuje trajanje laka pogotovo neke tamnije boje (imala sam ga vrlo dugo pa ne znam da li još postoji u Essence ponudi)

Trend IT UP  Enriching Cuticle peeling pen ovu olovku za piling i uređivanje kožice oko noktiju dobila sam na jednom od posjeta Ladies Nightu u Cineplexx kinu. Olovka je na odvrtanje sa gumenom četkicom na vrhu koja u sredini ima rupicu gdje izlazi bijeli gelić koji se lijepo presijava na rozo -plavo. Gumena četkica je mekana i fino masira područje oko nokta.
Kožica oko noktiju nakon ovog tretmana jako lijepo izgleda kao i nokti. baš nekako njegovano. Jedina mana što mi se čini da se proizvod vrlo brzo troši.

URIAGE Eau Thermale Xémose kremu od 50 ml koristila sam za njegu ruku tjekom zimskih mjeseci  jer imam  velikih problema sa suhim rukama. Ova krema je namijenjena za sve oblike suhe kože lica , atopijski dermatitis, suhoće nastale zbog klimatskih uvjeta. Krema se brzo upija i nema masnu teksturu što mi je bilo vrlo bitno jer ne volim osjećaj masnih ruku nakon nanošenja kreme.
Ne sadrži parabene ni mirise.

Revlon Professional Revlonissimo  rukavice dobila sam u frizerskom salonu koji posječujem Studio Ljepote Hara.
Kao što volim maske za lice, tako volim i maske za ruke makar moram priznati da njih puno rijeđe koristim, makar bi trebala češće jer su mi jako suhe. Ove rukavice sadrže hialuronsku kiselinu. stavljaju se na čiste i suhe ruke te drže 15 min. Koža nakon njih je mekana i zaglađena, a još je miris božanstven. U slučaju da se dobro spakiraju natrag u vrečicu u kojoj dolaze maska se može koristiti još dva do tri puta.

Marion Spa Exfolianting socks kupila sam u Dm -u . Ako se dobro sječam cijena je bila oko nekih 20 -ak kn. Ovo je prva maska za stopala koju sam isprobala. Moram priznati da je malo čudan osječaj kada noge stavite u tekućinu u plastične čarapice pa još dodatno u pamučnu čarapu i onda osjetite kako Vam se sve to stišće za stopala. Moram napomenuti da dosta i hladi za noge pa možda i nije najugodniji osječaj tako držati 60 - 90 min.,ovisno o stanju zadebljanja kože na stopalima. Noge nakon samog tretmana su glatke i mekane.
Što se tiće procesa ljuštenja zadebljane kože na stoplalima ono započinje nakon 3 - 7 dana.
Kako bi proces ljuštenja ubrzali i poboljšali preporučuje se da namačete stopala u vodi.
Iskreno ne sviđa mi se baš taj period kada traje izmena kože na stopalima pa ne znam da li ću se ponovno odlučiti na taj pothvat.




ČAJEVI

Nešto sa godinama, nešto sa prehranom, a nešto i zbog prestanka vježbanja malo sam nakupila koji kg viška. Vidjela sam da cure dosta reklamiraju Tummy Tea Tox čajeve pa sam se ih i sama odlučila isprobati. Osobno ionako pijem čajeve više nego kavu pa mi to nije bio neki problem.
Kupila sam paket za 20 dana DAILY KICK TEA, SLEEP TIGHT TEA,

IMMUNY TEA.
Moram odmah napomenuti da nisam baš bila sinhronizirana u korištenju Daily i Sleep čaja .
Tako da sam Daily potrošila točno za 20 dana, a Sleep sam povremeno preskočila pa je korištenje trajalo nešto duže. Što se tiče kilograma kilaža je ostala ista kao i prije korištenja čaja. Primjetila sam nešto učestalije mokrenje i malo reguliraniju probavu. Sleep Tight čaj je imao malo opuštajući učinak prije spavanja. Možda bi se neki rezultati i vidjelči da sam za vrijeme korištenja čaja i vježbala, ali ovako bez vježbe i prehrane mislim da nema nekog učinka. Da li je netko probao ove čajeve ?
Bez obzira što od čajeva nisam vidjela neke razultate željela bih isprobati Tummy Tox magnezij, multivitamine i kapsule za lijepu kosu, kožu i nokte. Sve tummy Tox proizvode možete vidjeti na ovom linku.






Da li ste koristili koji od ovih proizvoda ?
Da li imamo neke iste proizvode koje manje ili više volimo?

💗 Vas Beauty & fashion
👄 do slijedećeg posta


2 komentara:

  1. Wow! Uistinu puno potrošenih proizvoda! Divan post!

    onlymaja.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, da baš se nakupilo proizvoda, a već lagano počinjem sa novim skupljanjem :):).
      Svaki puta sama sebi kažem da ih neću toliko nakupiti prije pisanja posta, ao onda ih opet naslažem. Dobro da mi stoje ispod kreveta pa da baš ne gledam tu praznu ambalažu .

      Izbriši