1. listopada 2019.

Kalya Ayurveda - Soul Tree gel za umivanje lica ( mješovita/masna koža)#99

Dragi moji kozmetoljubci, danas sam Vam odlučila predstaviti gel za umivanje lica koji koristim već mjesec dana u svakodnevnoj jutarnjoj i večernjoj rutini. Radi se o proizvodu Soul Tree gelu za umivanje lica koji je namijenjen mješovitoj do masnoj koži lica.








Soul Tree kozmetika potječe iz Indije, a kod nas se može nabaviti putem web shopa Kalya Ayurveda te u ponekim ljekarnama.






RIJEČI PROIZVOĐAČA: 


Zahvaljujući ručno ubranoj kamilici u šumama Ranikheta u Indiji i organskom okruglom šilju te ulju mandarine ovaj gel dubinski čisti  lice i regulira pretjerano mašćenje kože.
Antibakterijsko djelovanje kurkume i neema i spriječava nastanak akni te kožu čini blistavom i čistom.
Proizvod ne sadrži parabene niti štetne kemikalije.

Moram priznati da u zadnje vrijeme sve više nekako naginjem prirodnijim proizvodima koji ne sadrže štetne sastojke, makar nisam baš da pretjerano pazim na to . U slučaju da mi neki proizvod odgovara ne smeta mi ako u sebi ima nešto što baš i nije najbolje za nas i našu kožu.








MOJA ZAPAŽANJA:


Proizvod dolazi pakiran u bočici  od tvrde plastike, sa vrlo kvalitetnom pumpicom na vrhu.
Količina proizvoda je 120 ml , što mi se činilo malo, međutim korištenjem sam primijetila da se sporo troši tako da će kolićina potrajati.








Trenutno ga koristim mjesec dana u jutarnjoj i večernjoj rutini čišćenja lica i potrošila sam 1/3 bočice.
Miris je citrusan, i na mene djeluje osvježavajuće i razbuđujuće pogotovo nakon jurtarnjeg umivanja.
Boja gela je blago žućkasta i potrebna su mi dva potiska pumpice kako bi umila cijelo lice.







Veliki plus Soul Tree gela je što mi ne iritira oči.
Soul Tree gel za umivanje ne isušuje kožu lica, več je ona nakon korištenja svježa, čista i blistava.
Tijekom korištenja Soul Tree gela primijetila sam da mi se lice ne masti toliko i da je sebum pod kontrolom. Što se tiće izbijanja prištića moram priznati da su se oni pojavili u vrijeme PMS -a, ali proizvod koristim tek mjesec dana pa se nadam kako će se i taj dio smanjiti još dužim korištenjem, a i smatram da nekada takve stvari koje su pod utjecajem hormona baš i ne možemo u potpunosti spriječiti .

Sve u svemu ovaj gel ima svakako pozitivnu ocjenu od mene i ponovila bi kupnju.
Redovna cijena Soul Tree gela za umivanje je 97,00 kn, a ja sam ga kupila na akciji od 30% pa mi nije bilo toliko žao platiti poštarinu koja je bila poprilično visoka mislim negdje oko 35 kn.

Uz kupnju Soul Tree gela preko Kaly Ayurveda web shopa dobila sam i tri testera (kremu za pomlađivanje, gel za njegu područja oko očiju i piling za lice koji me se jako dojmio te bi ga željela isprobati u punom pakiranju)






Da li ste isprobali koji od Soul Tree proizvoda?






👄 do slijedećeg posta
💓 Vas Beauty & fashion







Nema komentara:

Objavi komentar