18. ožujka 2021.

Kiehl's Cannabis Sativa Seed Oil Herbal Concentrate # 108

 Dragi moji kozmetoljibci, danas vam pišem o Kiehl's proizvodu sa hladno prešanim sjemenkama konoplje i zelenog origana. Radi se o ulju za lice za kožu sklonu nepravilnostima i crtvenilu. 

Moram napomenuti kao vlasnica  mješovite do masne koža nisam baš bila skolna isprobavanju ulja u kozmetici. Kieh's ulje sam dobila na poklon i odlučila mu dati priliku.




KIEHL'S CANNABIS SATIVA OIL HERBAL CONCENTRATE


Kiehl's ulje je koncentrat koji sadrži 60% uja sjemenki konoplje koji pomaže kod smanjivanja crvenila na koži, te kod poboljšanja barijere kože.

Zeleni origano u formuli pomaže kod obnavljanja i umirivanja kože.

Ulje dolazi u lijepoj zelenoj bočici od 30 ml sa pipetom koja je još dodatno zaštičena kartonskom kutijicom.





U samom ulju se nalazi trinaest sastojaka 100 % prirodnog porijekla. Iako je proizvod testiran na osjetljvoj koži kako kažu u Kiehl's - u osobama sa izraziro osjetljivom kožom preporučila bih napraviti patch test na manjem dijelu kože. 

Samo ulje je vodenaste teksture i vrlo brzo se upija u kožu.




 S obzirom da mi je koža mješovita do masna odlučila sam ga koristiti u večernjoj rutini njege lica. Koristila bih ga u zadnjem koraku rutine umijesto noćne kreme. 

Ujutro nakon buđenja koža lica izgleda lijepo osvježeno, nahranjeno i mekano.

Tijekom korištenja primjetila sam da mi je lice puno glađe na dodir te ujednačeniji ten. nije mi izazvao nikakve iritacije , niti pojavu akni niti komedona. Nažalost nisam primjetila da mi postojeća akna brže prolazi od samog ulja.

Što se tiće Kiehl's Cannabis Sativa Seed ulja iako mi je miris bio ugodan pri otvaranju same bočice, bio mi je malo prejak dok sam ga nanosila na lice. Trebalo mi je nekoliko korištenja da se naviknem na njega.


Kiehl's Cannabis Sativa Seed Oil Concentrate me je ohrabrio da i dalje nastavim koristiti ulja u njezi lica.


Kiehl's u ovoj liniji sa sjemenkama konoplje u ponudi ima i gel za čišćenje lica od 75 ml i 150 ml koje bi također željela isprobati jer volim umivalice.


Je li koristite ulje u njezi lica?

Jeste li isprobali Kiehl's ulje konoplje?








👄 do sljedećeg posta

💓 vas Beauty & fashion

Nema komentara:

Objavi komentar