14. veljače 2017.

L´ Occitane en Provance MASQUE ROSSE DU MATIN # 9

Dragi moji danas ću Vam pisati o Anđelikinoj instant maski za lice. Imam ju već neko vrijeme jer ju ljubomorno čuvam samo za prilike kada mi na brzinu treba razbuditi lice i kada nemam vremena za dugu pripremu lica prije make upa. Cijena joj je malo viša 75ml košta oko 216 kn.








Maska je hidratantni gel koji u 3 minute potpuno hidratizira i razbuđuje umornu kožu lica. lako se nanosi, kožu ugodno hladi i lagano zateže. Maska se može ukloniti blazinicom namočenom anđelikinim tonikom ili jednostavno ukloniti mlakom vodom.














Koža odmah nakon upotrebe izgleda svježe i nježno na dodir. preporučuje se nanositi 2-3 puta tjedno na područje lica i vrata. Kao što sam već napomenula ja ju nanosim kada mi je potreban brzi efekt razbuđivanja lica, češće koristim jeftinije verzije od drugih proizvođača koje mogu nabaviti u drogerijama.


Biljka anđelika je poznata još iz srednjeg vijeka po svojim ljekovitim svojstvima te kao aromatičan začin. Preporučuje se za vitalnost i brz oporavak, a njeno eterično ulje ima iznimno svojstvo hidratacije, vraćanje tonusa te lijepog izgleda kože. Zbog toga je i ova maska toliko posebna.


👄 i pozdrav do slijedećeg posta

Sretno Vam Valentinovo!!!
Volite se i ljubite svaki dan, a ne samo danas

Vaša Beauty & fashion

* slikano Samsung Galaxy Grand NeoPlus


Nema komentara:

Objavi komentar