16. rujna 2017.

Aura Correct ME tekući korektor #39

Dragi moji kozmetoljubi, danas Vam donosim recenziju Aura Correct ME tekućeg korektora.
Nabavila sam ga preko stranice Tester box za vrijeme akcije koja je trajala u 8 mj.
Redovna cijena  proizvoda je 33,79 kn.
Proizvod je namjenjen za prikrivanje nepravilnosti, a posebno za područje oko očiju kako bi prikrili tamne podočnjake. Osobno nemam problema sa podočnjacima već ga koristim kako bi malo posvjetlila taj dio lica i time dobila svježiji i odmorniji pogled. ( Imam problem sa spuštenim kapcima i moje oči uvijek izgledaju umorno).




Inaće proizvod  dolazi u pakiranju od 7 ml, u prozirnoj plastičnoj ambalaži sa crnim poklopcem na koji je pričvršćen spužvasti aplikator. Aplikator je dosta precizan i ne izvlači previše proizvoda, već proizvod možete dozirati onoliko koliko vam je potrebno. To kod mene ima i prednosti, ali i manu jer moram nekoliko puta vaditi korektor kako bi pokrila željeno područje ispod očiju.




 


Nijanse u kojima ovaj proizvod dolazi su :
* 301 Vanilla
* 302 Pastel Beige ( to je moja nijansa korektora)
* 303 Caramel Cream
*304 Fair
* 305 Cool Ivory
* 306 Natural




Nijanse od 301 - 303 su toplog podtona te će odgovarati osobama žučkastog podtona.
Nijanse od 304-306  su hladnijeg podtona te će odgovarati osobama roskastog i neutralnog podtona.
                               
                                     
  
* slika je preuzeta sa internetske stranice Tester boxa






 Ono što mi se najviše svidjelo kod ovog proizvoda je što ne isušuje područje ispod očiju te se ne uvlaći u sitne borice i linije. No nažalost moram istaknuti još jednu manju manu proizvoda. Brzo se suši pa Vam preporučam da ga nanesete ispod jednog oko, izblendate pa tek onda pređete na drugo oko i ponovno izblendate kako bi mogli lijepo raditi sa njim. Koristim ga skoro svakodnevno kako bi prekrila neku flekicu na licu ili jednostavno da osvježim pogled. Već neko vrijeme nisam imala problem sa nekom većom aknom pa ne znam kako se ponaša u prekrivanju takvih problema.
 U slučaju da je netko isprobao prikriti aknu neka mi svakako ostavi komentar kako se korektor ponaša u tom slučaju. No smatram da proizvod koji je više namjenjen nanošenju ispod očiju je lakši i rijeđi pa ne znam koliko bi uspio prikriti aknu.
Sve u svemu ja sam zadovoljna ovim korektorom, željela bih da je pakiran u malo većoj ambalaži i da mu je drškica aplikatora malo duža i fleksibilnija kako bi se korektor kada je prikraju mogao lakše pokupiti iz pakiranja.

Da li ste isprobali ovaj korektor?
Kakvi su Vaši dojmovi?

Pusa do slijedečeg posta
Voli Vas Beauty & fashion



Nema komentara:

Objavi komentar