9. rujna 2017.

Biovitalis Zlatna krema za očuvanje preplanulosti #38

Dragi moji kozmetoljubci, ja se još uvijek držim za zadnje slamke ovog ljeta. Danas Vam donosim recenziju  jednog proizvoda koji sam jako voljela za vrijeme ovih ljetnih dana, radi se o Biovitalis
Zlatnoj kremi za očuvanje preplanulosti. Kremu sam već spominjala na svojoj fb stranici te ju kratko recenzirala  u postu o proizvodima koje sam nosila na ljetovanje 2. dio, a možete ga pročitati ovdje.
Krema mi  je stigla u svibanjskom Tester boxu .
Pakirana je u tubi od 100 ml ( cijena  za 100 ml-79,90 kn) sa zaštitnom folijom ispod poklopca.









Riječi proizvođača :

Lagana  i prozračna formula, obogaćena umirujućim prirodnim sastojcima, aloe verom i nevenom.
Dubinski hidratizira i umiruje kožu nakon izlaganja suncu.
Produžuje brončanu preplanulost kože te ju naglašava zlatnim pigmentom.
Ulje slatkog badema kožu čini mekom i baršunastom te je krema idealna za svakodnevnu upotrebu.
Krema se nanosi na suhu kožu nakon izlaganja suncu ili nakon tuširanja.







Moja zapažanja :

Krema je žučkaste boje, srednje gelaste teksture. Lagano ljepljiva između prstiju, ali taj osjećaj nemate kada ju razmažete po tijelu. Lako se razmazuje te ne ostavlja masni trag na koži. U kožu se upije  kroz par minuta . Sadrži sitne zlatne čestice koje se na suncu lijepo presijavaju i daju koži lijep zdrav izgled. Miriši po kokosu, ali taj miris je ugodan, lagan, ali opet primjetan. Kožu ostavlja mekom, glatkom i hidratiziranom te ju lagano hladi odmah nakon nanošenja. Nanosila sam ju čak i  odmah nakon depilacije i nisam osjetila nikakvo peckanje ili bilo koju drugu iritaciju.
Što se tiče produživanja preplanulosti, ne znam da li po tom pitanju ima nekog učinka. Koristila sam ju na moru navečer nakon tuširanja, ali tamo sam se svaki dan barem malo izlagala suncu. Inače sam pomalo tamnoputa te i bez tih proizvoda za očuvanje preplanulosti ostajem dugo tamna, tako da neću moći nešto reći po tom pitanju. Trenutno ju još uvijek koristim jer mi se baš svidio miris i osjećaj koji ostavlja na koži, a i zlatne čestice daju jednu posebnu notu (ne bi mi smetalo niti da ih ima malo više).
Žao mi je što ova krema nije došla u nešto većem pakiranju jer imam dojam da se dosta brzo troši.






Sastojci:








Inače ovo je limitirana kolekcija i ako ju još niste isprobali imate moje preporuke ( moja krema vrijedi do 4/2019) tako da Vam se neće pokvariti ako ju nabavite za slijedeće ljeto.
 Nabaviti ju možete u ljekarnama ili na Biovitalis  stranici.


Da li ste isprobali ovu kremu ili nešto drugo iz Biovitalis asortimana?




👄 do slijedećeg posta
❤ Vas Beauty & fashion

2 komentara:

  1. Nazalost, moj ten je davno, davno nestao. To je valjda ono, kad napokon imas ten, onda je to to za to ljeto :D Barem je kod mene tako.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je uvijek problem lice i dekolte tu preplanulost uvijek nekako brže ode, noge i ruke su mi cijelu godinu malo tamnije.

    OdgovoriIzbriši