1. veljače 2018.

Avon advance Techniques styling protect spray # 55

Dragi moji kozmetoljubci, danas Vam pišem post o jednom proizvodu koji već dugo imam i koristim. Nepravedno je ostao zapostavljen na blogu jer sam uvijek nekako više posvećena proizvodima za lice i tijelo. Radi se o Avonovom advance Techniques styling protect spreju. Ovaj sprej je zamišljen da zaštiti kosu od topline. Moja kosa prirodno ima masnije tjeme, ali je od sredine do vrhova suha. Dodatno sam ju isušila sa učestalim farbanjem, a i tokom hladnijih dana obavezno ju sušim fenom nakon svakog pranja. Zbog toga sam se odlučila isprobati ovaj sprej kako bih ju možda bar malo uspjela zaštititi.






Avon advance Techniques protect sprej dolazi u čvrstoj bočici od 100 ml sa dobrom pumpicom na vrhu za doziranje. 







Sprej se nanosi na mokru kosu sa udaljenosti od 15 - 20 cm.
Sam sprej ima ugodan miris, ali na žalost on se ne zadržava na kosi nakon sušenja.
Sprej ne čini kosu teškom. Kosu bez problema možete oblikovati na uobičajeni način bez straha da će ju ovaj sprej slijepiti, nego naprotiv pruža joj laganije raščešljavanje.
Moja kosa sama po sebi ima dosta dobar volumen, ali čini mi se da ga ovaj sprej još pospješuje i čini ju lepršavijom.
Čini mi se kako od kada koristim ovaj sprej nema toliku čestu potrebu za šišanjem vrhova.







INGREDIENTS / SASTOJCI : 

AQUA,PROPYLENE GLYCOL, VP/VA COPOLYMER, PEG-12DIMETHICONE, PPG-5 CETETH-20, PHENOXYETHANOL, PARFUM, IMIDAZOLIDINYL UREA, DIMETHICONE PEG-8 MEADOWFOAMATE, PHYTANTRIOL, PHANTENOL, AMODIMETHICONE, CREATINE, GLYCERIN, C11-15PARETH-7, TRIDECETH-12, LAURETH-9,LAURTRIMONIUM CHLORIDE, AMYL CINNAMAL, COUMARIN, GERANIOL, BUTYLPHENYL, METHYLPROPIONAL,CITRONELLOL, HEXIL CINNAMAL,LIMONEN, ALPHA- ISOMETHYL IONONE




Da li koristite neki sprej za zaštitu kose od topline?
Kakva su Vam iskustva?




👄 do slijedećeg posta
❤ Vas Beauty & fashion





Nema komentara:

Objavi komentar