18. travnja 2018.

Balea pjena za tuširanje (SWEET CAKE) # 64

Dragi moji kozmetoljubci, od nedavno su se u drogerijama pojavile pjene za tuširanje raznih proizvođača (Nivea, Balea, Dove). Ja sam se odlučila za kupnju dm- ove marke  Balea jer sam pala na slatku ambalažu i na slatki miris koji je trebao biti po kolaču. Cjenovno je bila pristupačna samo 9,90 kn pa je i to bio jedan motiv za kupnju.





Sama pjena dolazi u pakiranju poput dezodorana od 200 ml. Na vrhu je dobra pumpica za istiskivanje same pjene.

Pročitaj više >>







U Dm- u sam primijetila dvije vrste Vanilla cream i Sweet cake koju sam ja odabrala. Sweet cake bi trebala imati miris po jagodama i kolaču od sira. Ne bi baš mogla reći da miris ima neke veze sa kolačem. Pomalo je  slatkast i ta se slatkoča odmah osjeti prilikom istiskivanja na ruku.  U dodiru sa vodom dobije mi nekako dosta umjetan miris koji se vrlo blago zadržava na koži nakon tuširanja. Pjena je inače blago roze boje te bogata i gusta.






Koža tokom tuširanja je glatka i voda samo klizi sa nje. No nažalost sama pjena nije dovoljno njegujuča  za kožu tako da osobama koje imaju izrazito suhu kožu obavezno potreban losion ili mlijeko  za tijelo. Tako je meni losion bio obavezan na području nogu koje su mi nešto suše od ostatka tijela.

SASTOJCI:







Sam proizvod je veganski što mi se posebno sviđa kao i sama ideja tuširalice u pjeni. Malo bi poradila na samom mirisu proizvoda jer koliko mi je početna slatkoča ugodna tako mi pomalo smeta u većoj količini i u kombinaciji sa vodom te mi je drago da ostavlja samo blagu notu na koži.
Svakako ću u budućnosti isprobati i ostale tuširalice ovog tipa.



Da li ste već imali prilike isprobati pjenu za tuširanje nekog proizvođača?
Koji su vam dojmovi?


👄 do slijedećeg posta

❤Vas Beauty & fashion




Nema komentara:

Objavi komentar